Ip-lehdet lopettivat koronasta kirjoittelun
Nyt ei kukan enää panikoi. Toista oli vielä puoli vuotta sitten. Niin se umohtuu.
Kommentit (55)
Odottakaa kun hiihtolomat loppu ja tautia levitetty .Sitten tulee uusi hyökkäys välinpitämättömistä kansalaisista.
Ip-lehdet saisivat laittaa kaikki juttunsa maksumuurin taa, nythän on epäilemättä aika iso joukko ihmisiä, joiden uutistenluku rajoittuu netin ilmaistarjontaan eli ip:t (lähinnä otsikot) + seiska ja lisää tietoa otetaan somesta.
Ei ole korona minnekään kadonnut. Just käytiin lapsen kanssa testissä, kun lapsi altistui koulussa ja minulla oli oireita.
Ikävämpää tästä nykyajasta tekee salailu. Altistajaperhe ei kertonut altistuksesta. Koulu ei kerro altistuksesta eikä leviämistilanteesta. Huhujen varassa pitää arvioida milloin on syytä mennä testiin ja milloin on syytä jäädä pois koulusta ja milloin on turvallista mennä kouluun.
Todella tyylikästä.
Lapsella 5 v. kova kuume, yskää ja hengenahdistusta. Ei edes testata. Näin se korona saatiin hävitettyä.
Koronantorjunta ja kansan kahtiajako meni nyt vähän niinkuin meni, mutta unohdetaan se, ja ollaan taas yhdessä rintamassa uutta ulkoista uhkaa vastaan! Mitä niitä vanhoja penkomaan. Poistetaan pääkirjoitukset arkistosta, niin kansa kyllä unohtaa.
Meillä on kyllä aivan avointa propagandaa käytännössä koko media. Tarkasti suunniteltuja ohjelmia, joita ajetaan aina koko kentän voimalla muutamia kuukausia kerrallaan. Eikä tule ohjeet Suomesta.
Ei tarvitse enää edes riskiryhmäläisten huolehtia koronasta kunhan on kolme rokotusta. Ainoat riskit, joilla on enää väliä ovat korkea ikä, vakava immuunipuutos ja rokottamattomuus.
Koronavirus | Yli miljoona suomalaista julistettiin vakavan koronataudin riskiryhmäläisiksi – Nyt melkein kaikki riskitekijät ovat menettäneet merkitystään: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008597335.html?share=4b9859b214e6b87b…
Vierailija kirjoitti:
Lapsella 5 v. kova kuume, yskää ja hengenahdistusta. Ei edes testata. Näin se korona saatiin hävitettyä.
Huh, täällä onneksi sentään testataan. Toivottavasti olette edes kotitestin tehneet.
Seuraavaksi voittekin lopettaa jankkaamisen täällä. Olen aivan totaalisen täynnä tätä loputonta jankutusta.
Muistan pari vuotta sitten, kun olitte täällä aivan paniikissa ja kirjoittelitte kyynelsilmin tsemppiviestejä tämän järkyttävän tilanteen keskellä 😂😂😂🤣🤣🤣🤣 minä nauroin jo silloin ja tein sen selväksi myös palstalla. Naurettavaa draamailua.
Olen itse nyt koronassa, suku ja osa kavereista sairasti jo ennen mua. Tuntuu että olen viimeinen koronaan sairastunut, kun uutisointi pyörii Ukrainan kriisin ja Olympialaisten ympärillä.
Nyt se korona vasta on levinnyt. Lähipiirissä niin paljon tapauksia että hirvittää. Jossain oli tänään että ei yhtään kuollutta, mutta nyt illalla uutinen jossa sanottiin että 44 kuollutta ja melkein 700 potilasta sairaalassa. Ei kannata vähätellä tautia ja väittää että on ihan lievä flunssa.
Se nimittäin voi aktivoitua viikon parin sisällä vaikka ensin vaikuttaa lievältä.
Mikä muuttui. Mitä haittoja. Ei sen kummempia varmaan kenellekään, paitsi sapetti toi 150€ lasku koronatodistuksesta, joka tarvittiin tuonne matkalle. Törkyrahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Ip-lehdet saisivat laittaa kaikki juttunsa maksumuurin taa, nythän on epäilemättä aika iso joukko ihmisiä, joiden uutistenluku rajoittuu netin ilmaistarjontaan eli ip:t (lähinnä otsikot) + seiska ja lisää tietoa otetaan somesta.
Niin paitsi "me" ei oikein uskota niihin kaikkiin. Esim. en uskoisi että maskeja käytetään, ellen niitä näkisi ihmisten päällä. Jotenkin monet uutiskuvatkin jotenkin päälleliimattuja, feikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi voittekin lopettaa jankkaamisen täällä. Olen aivan totaalisen täynnä tätä loputonta jankutusta.
Muistan pari vuotta sitten, kun olitte täällä aivan paniikissa ja kirjoittelitte kyynelsilmin tsemppiviestejä tämän järkyttävän tilanteen keskellä 😂😂😂🤣🤣🤣🤣 minä nauroin jo silloin ja tein sen selväksi myös palstalla. Naurettavaa draamailua.
Mä en jaksanut edes lukea sitä megaketjua. Kuinka monta tuhatta sivua siinä lopulta olikaan? Eikä Sanoma-Pfizer poistanut sitä. Mikä tarkoittaa käytännössä tällä palstalla sitä, että ketju oli Salkkareiden tai Temppareiden tasoista soopaa, jonka annettiin olla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se korona vasta on levinnyt. Lähipiirissä niin paljon tapauksia että hirvittää. Jossain oli tänään että ei yhtään kuollutta, mutta nyt illalla uutinen jossa sanottiin että 44 kuollutta ja melkein 700 potilasta sairaalassa. Ei kannata vähätellä tautia ja väittää että on ihan lievä flunssa.
Se nimittäin voi aktivoitua viikon parin sisällä vaikka ensin vaikuttaa lievältä.
Ja sitten tulee kevätflunssa. Ja ensi talven influenssat.
Huomatkaa, että nyt ip-lehdet laskevat natoon liittymisen "kannatuksen" nousua samalla metodilla kuin laskettiin rokotusten määrän kasvua. Isosti täälläkin mainittiin, että nyt jo 60 % suomalaisista kannattaa. Mitenkähän niitä syyllistetään, jotka eivät kannata? Varmaan ovat itsenäisyyden vastustajia, venäjämielisiä, itsekkäitä, eivät ajattele yhteiskuntaa, leirille vaan petturit jne.