Saako nainen mielestänne viettää aikaa miespuolisten ystäviensä kanssa jos hänellä on mies?
Kommentit (24)
Minulla on miesystävä, mutta myös miespuolinen ystävä. Kyllä vietän aikaa tämän ystävän kanssa. Minulla kun ei ole kuin kaksi ystävää. Miesystäväni ei ole mustasukkainen, onneksi. Hänelläkin on ex ystävänään.
Saa. Kunhan ei paneskele niiden kanssa.
Minä kerran luotin tähän ystäväjuttuun ja petetyksi tulin.
Totta kai, mutta ystävien on oltava platonisia ystäviä, eikä kuviossa saa olla mitään epäilyttävää.
Huomaa nuorten ja keski-ikäiaten ero tässä. Nuorten keskuudessa on täysin normaalia että on molemmista sukupuolista ystäviä. Nykyisten 50-60-vuotiaiden nuoruudessa oli ennenkuulumatonta.
Onhan se kätevää. Pitää omaa miestä löysässä hirrässä. Eli tottele tai panen "ystävä"n kanssa.
Tai jos oma ei anna munaa tarprrksi.
Eiköhän jokainen aikuinen saa harkita itsenäisesti, kenen seurassa aikaansa haluaa viettää.
Ja jos miehellä on naispuolisia ystäviä ja mies viettää niiden kanssa aikaa, niin kummasti palstanaiset vetää siitä herneet nenään!
Sorry, naiset, mutta kaksoisstandardit ovat menneisyyttä. Tasa-arvo on tätä päivää.
Sellaista muijaa en katsoisi päivääkään, joka kieltäisi minulta naisystävät (ihan siis kaverit) ja heidän kanssa olemisen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXT!
Saa, itselläni on mies- ja naispuolisia ystäviä ja saman soisin puolisollenikin. Avoimuus on avain, jos on joku "Ville" tai "Eija" josta ei kerrota paljon mitään ja hänen luo sännätään puolisalaa, niin sitten vois epäilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos miehellä on naispuolisia ystäviä ja mies viettää niiden kanssa aikaa, niin kummasti palstanaiset vetää siitä herneet nenään!
Sorry, naiset, mutta kaksoisstandardit ovat menneisyyttä. Tasa-arvo on tätä päivää.
Hear, hear!
Totta kai saa, kuten miehelläkin naiskavereita.
up