Moneltako tk lääkäri yleensä soittaa?
Jos soittoajaksi annettu vain päivämäärä ilman kellonaikaa
Kommentit (28)
Eipä ole koskaan annetttu noin epämääräistä ajotusta, aina on ollut tunnin aikaikkunalla.
Soittaa jos ehtii ja lyö luurin korvaan. Puhuu hoono soomi joutuu soittaa takas tk että saa tietää asian.
15-16 välillä minulle soitettu kun sanottu vain päivä, jotta mahdollisimman pitkään pitää päivystää paikassa missä muut ei kuule kun puhun terveysasioista lääkärille
Tuo on kyllä ärsyttävää, kun joutuu "päivystämään" koko päivän ajan ja sitten, kun lähtee kauppaan tai osallistuu tärkeään palaveriin, niin eiköhän sesoitto tule juuri silloin. Meidän terveyskeskuksesta saatetaan soittaa oman kokemukseni mukaan klo 7-20.30. välisenä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ärsyttävää, kun joutuu "päivystämään" koko päivän ajan ja sitten, kun lähtee kauppaan tai osallistuu tärkeään palaveriin, niin eiköhän sesoitto tule juuri silloin. Meidän terveyskeskuksesta saatetaan soittaa oman kokemukseni mukaan klo 7-20.30. välisenä aikana.
Mä olen aina joko autoa ajamassa tai vessassa, kun ne soitot tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ärsyttävää, kun joutuu "päivystämään" koko päivän ajan ja sitten, kun lähtee kauppaan tai osallistuu tärkeään palaveriin, niin eiköhän sesoitto tule juuri silloin. Meidän terveyskeskuksesta saatetaan soittaa oman kokemukseni mukaan klo 7-20.30. välisenä aikana.
Täällä kyllä yleensä ilmoitetaan etukäteen jos soitto tulee ilta-aikaan eli siinä 16 jälkeen. Mutta yleensä se tulee siinä 15.55 kun ilmoitettu vain päivämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ärsyttävää, kun joutuu "päivystämään" koko päivän ajan ja sitten, kun lähtee kauppaan tai osallistuu tärkeään palaveriin, niin eiköhän sesoitto tule juuri silloin. Meidän terveyskeskuksesta saatetaan soittaa oman kokemukseni mukaan klo 7-20.30. välisenä aikana.
Siis mitäh??!! 7 on todella aikaisin, nukun vielä silloin!
Ap
Soittaa minuutin sen jälkeen kun olet mennyt vessaan ja unohtanut ottaa puhelimen messiin.
Ne voi nykyään myös soiton sijaan laittaa viestin Maisaan. Lataa se app. Usein soittaa jos poikkeavaa, jos kaikki ok laittaa Maisassa viestiä tms, ja ne laittaa aina kiellon ettei viestiin voi vastata, sit taas uus soitto tk takaisinsoittoon jos kysyttävää...
En tiedä