Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarttuiko teillä korona koko perheeseen?

Vierailija
13.02.2022 |

Meillä vain lapset sairasti (rokotettu 0-1krt), aikuiset ollaan pysytty terveinä vaikka omikronin pitäisi tarttua helposti vaikka on rokotteet (minulla on 3, puolisolla 2 rokotetta otettuna).

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias toi koronan koulusta. Hän ja 9-vuotias sairastuivat (kova kuume 3 päivää, voimattomuutta viikko päälle). Eivät ehtineet saada rokotteita, olisi ollut 3pv päästä aika :(

1-vuotiaaseen ei tarttunut. Aikuisilla oli nuhaa ja yskää mutta testi oli negatiivinen. Aikuisilla kaksi rokotetta.

Vierailija
42/51 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti rokotettu kaikki perheenjäsenet.

Perheen ensimmäinen korona + 8. päivä , seuravaa plus miehellä 15. päivä , minulla 18. päivän näytti kotitesti plussaa.

Miehellä erittäin korkeakuume, minä ja tytär vähemmillä oireilla, mut vielähän tämä ehtii pahentua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kenelläkään koko korona aikana

Vierailija
44/51 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sairastui heti alkuvuodesta eikä korona tarttunut minuun eikä lapseen. Kuukautta myöhemmin lapsi sai päiväkodista tartunnan ja tartutti koronan myös minuun. En tiedä miksi ei tarttunut aiemmin, miehen kanssa kuitenkin nukuttiin samassa sängyssä ja elettiin muutenkin ihan normaalisti. Kummallinen tauti.

Vierailija
45/51 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se virus tarttuu kaikkiin, kaikki vaan ei sairastu, osalla on niin hyvä immuniteetti että ei tule taistelua viruksen kanssa kun se torjutaan heti alkuunsa.

Minä tiedän kaksi perhettä jotka sairastivat uudenvuoden jälkeen koronan. Toisessa perheessä rokotettu aikuinen ei saanut positiivista tulosta testeistä ollenkaan, rokottamattomat lapset olivat molemmat pos. toinen oireettomana ja toinen lievillä oireilla. Toisessa perheessä ensin sairastui toinen aikuinen, rokotettu, lievin oirein, viikon päästä sairastui toinen, hänkin rokotettu, lievin oirein, mutta perheen ainoa lapsi, parivuotias, ei sairastunut ja testikin näytti negaa.

Vierailija
46/51 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sairastui heti alkuvuodesta eikä korona tarttunut minuun eikä lapseen. Kuukautta myöhemmin lapsi sai päiväkodista tartunnan ja tartutti koronan myös minuun. En tiedä miksi ei tarttunut aiemmin, miehen kanssa kuitenkin nukuttiin samassa sängyssä ja elettiin muutenkin ihan normaalisti. Kummallinen tauti.

Kyllä tietysti se ekalla kerrallakin tarttui, silloin sun immuniteetti vaan oli hyvässä iskussa ja torjui virukset, toisella kerralla oli jostain syystä immuniteetti vähän huonommalla tolalla jotta taistelu viruksen kanssa tuli. Voi olla että samaan aikaan sun immuniteetti tappoi jotain toista virusta ja kun tuli samaan syssyyn toinenkin, tai olit stressaantunut tai elimistössä jotain muuta häikkää joka vei immuniteetilta osan tehosta.

Vierailija
47/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista leviää vanhempiin ja sitten isovanhempiin. Aivan sairasta suomen leviämis politiikka nyt.

Vierailija
48/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on

Vierailija
49/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3/4 sairastui. Itse en. Olen ainoa rokotettu

Vierailija
50/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 33,3% sairasti. Kolmet piikit on.

Vierailija
51/51 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Nuorin lapsi ei sairastunut. Se jolla on astma perussairautena.