Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielsin miestäni menemästä lapsen kanssa leikkipuistoon

Vierailija
26.06.2015 |

Mies on hyvä isä ja pahuksen timmi ja komea. Ei siis ihme, että yh-mammat ja munahaukat pörssää sen ympärillä hiekkalaatikolla. Katselin sitä aikani, kun muut äidin jättivät limavanan perässään kun kiimailivat hiekkakakkuja lapsen kanssa rakentavan mieheni  perään. Päätin, että minun ei tarvitse sietää tuollaista ja annoin miehelleni porttikiellon kaikkiin leikkipuistoihin. Uhkasin erolla jos menee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa useiya leikkipuistoja?

Vierailija
2/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä sitä ole näkemässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kuulostat kunnon vaimolta, mutta tuolla täydellisyydellä ei sinun tarvitse pelätä, että miehesi haksahtaisi johonkin yh-lumppuun :) mutta oikein teit!!!!

Vierailija
4/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisitte yhdessä. ;) Pusuttelisitte kaikkien nähden siellä. Laitat vähän enemmän meikkiä ja parempaa vaatetusta... kyllä käy kateeksi kanoilla.

Vierailija
5/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:44"]

Mies on hyvä isä ja pahuksen timmi ja komea. Ei siis ihme, että yh-mammat ja munahaukat pörssää sen ympärillä hiekkalaatikolla. Katselin sitä aikani, kun muut äidin jättivät limavanan perässään kun kiimailivat hiekkakakkuja lapsen kanssa rakentavan mieheni  perään. Päätin, että minun ei tarvitse sietää tuollaista ja annoin miehelleni porttikiellon kaikkiin leikkipuistoihin. Uhkasin erolla jos menee.

[/quote]

Mä ainakin löysin timmimmän muijan juuri näin. t. onnellinen iskä

Vierailija
6/6 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä jotain perää, monet naiset flirttailee ilman naista liikkuville miehille lasten leikkipuistoissa ja muissa tapahtumissa. Jo kivikaudella naiset yritti useinkin pokailla isää tuollaisissa tapahtumissa. Mutta ei siitä ollut hyötyä, kun ei meiän iskä tykkää tytöistä silleen.;-)