Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuo lapsi muuttuu hirviöksi kun lomamatka lähestyy?

Vierailija
26.06.2015 |

Kaikki oli ihan ok, mutta nyt kun reissuun lähtö on ihan ovella, lapsi ärsyttää tahallaan muita, kiukuttelee, napisee joka asiasta. Todella ärsyttävää, etenkin kun tuolle ei ole yhtään mitään syytä. Itsekin ollut innoissaan lähdössä ja on edelleenkin, mutta tuo käytös. Mua rupee nyppimään niin paljon, että lomafiiliskin katoaa. Toinen ärsyttää sisaruksiaan ja kiukuttelee minkä ehtii. Miksi, oi miksi? Kenelläkään muulla ei varmaan tämmöistä ole? Ja on jo 12-v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus purkautuu.

Vierailija
2/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jännittää ja innostuttaa.
Koita kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse stressaan jostain syystä ihan älyttömästi aina ennen lähtöä, vaikka olisi kiva reissu. Pinna on kireällä kuin viulunkieli, ja se ärsyttää ihan itseäkin. Aikuisena osaan tietysti olla purkamatta oloani muihin perheenjäseniin. 

Ymmärrän siis 12-vuotiastasi :D Koita jaksaa.

Vierailija
4/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännnitys. Ja toisaalta myös esimurkkuikä alkaa olla tulossa. Voimia koko perheelle.

Vierailija
5/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulevat matkat kerrotaan ihan viimetipassa, säästyy monelta sählingiltä.

Vierailija
6/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meidän ei ole ainoa.

Vierailija
7/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina tollanen ennen matkaa. Lentokoneessa vasta rauhottuu. Onneks minä ja lapset otetaan rennommin ja tiedetään että on ohimenevää, kesto n. 24 h.

Vierailija
8/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyajan pullamössövanhemmat eivät osaa kasvattaa uppiniskaia pikkuäpäröitään. Siksi. 

Vierailija
9/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan samanlaista on meilläkin 8 ja 12v. kanssa! Lapset ovat vain innoissaan ja tohkeissaan lähestyvästä reissusta että se purkautuu rasittavana käytöksenä. Älä rankaise häntä siitä, vaan yritä rauhoittaa tilanne.

Vierailija
10/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, isot kiitokset teille lohduttavista sanoistanne. Pitää yrittää vaan kestää ja pitää sormet ja varpaat ristissä ettei se saisi muita lapsia mukaansa riitelyyn. Toivon että huomenna on jo parempi päivä :)