Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

62 v. Renny Harlinista isä

Vierailija
13.02.2022 |

Tai itse asiassa hän ehtii täyttämään 63 ennen kuin lapsi syntyy. Varmaan on ainakin elämänkokemusta sitten mitä lapselleen jakaa.

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Raskausmasu-nakyy-jo-Renny-ja-Johanna-Har…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännää miten tällaisissa ison ikäeron suhteissa naiset huutavat miten suhde ei tule kestämään ja kaikkea muuta negatiivista. Sitten pari kuitenkin vaikuttaa olevan todella onnellinen yhdessä ja hankitaan yhteisiä asuntoja ja lapsi tai kaksikin, kuten esim. Jukka ja Chachi.

No vaikkapa siksi, että nämä naiset ovat liian nuoria analysoimaan tilannetta kovinkaan pitkällä tähtäimellä. En minäkään miettinyt ikäeroasioita kun itse olin alle kolmikymppinen. Näin 45-v naisena pidän entistä tärkeämpänä, että kumppanini on viiden vuoden haarukassa minun ikäiseni.

Vierailija
22/26 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan Rennyllä lapsi jo ennestään? Toki jo aikuinen, mutta kuitenkin. Ei minusta tässä kohtaa voida sanoa, että hänestä on tulossa isä. 

Miekiin oon sanonut esikoisen jälkeen kaikille kolomelle lapselle että en varmaan oo teidän äiti kun miula on jo yks laps :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen lähinnä mitä hedelmällisessä iässä olevat naiset näkevät näissä papparaisissa.

Fyrkka ja julkisuus.

Vierailija
24/26 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä jännää miten tällaisissa ison ikäeron suhteissa naiset huutavat miten suhde ei tule kestämään ja kaikkea muuta negatiivista. Sitten pari kuitenkin vaikuttaa olevan todella onnellinen yhdessä ja hankitaan yhteisiä asuntoja ja lapsi tai kaksikin, kuten esim. Jukka ja Chachi.

Olisko se elämänkokemus ja realistinen tapa analysoida elämää, joka "huutaa"?? Jukka ja uusin eivät ole olleet kovin kauaa yhdessä ja Jukalla jo yksi ero takana. Rennystä nyt puhumattakaan. Katellaan 10v päästä.

Vierailija
25/26 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen lähinnä mitä hedelmällisessä iässä olevat naiset näkevät näissä papparaisissa.

Vastaus on selvä; rahaa. Luuletko,,että yhtäkään nuorta naista kiinnostaisi pariutua perus-Sepin kanssa, jolla peruseläke toimeentulonaan?

Vierailija
26/26 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikkapa siksi, että nämä naiset ovat liian nuoria analysoimaan tilannetta kovinkaan pitkällä tähtäimellä. En minäkään miettinyt ikäeroasioita kun itse olin alle kolmikymppinen. Näin 45-v naisena pidän entistä tärkeämpänä, että kumppanini on viiden vuoden haarukassa minun ikäiseni.

No mutta nuorena sitä tiedetään kaikesta kaikki, mielestään.. Niin itsekin 27 vuotiaana ajattelin olevani vanha sielu jne.. tapailin vanhempaa miestä. Kyllä elämä opettaa. Tuossa iässä kun vielä aivot kehittyy. Ja meillä Suomessahan esimerkiksi nuorisotyö ulottuu 29-vuotiaisiin asti ja ihan siitä syystä. Ja sitten nämä tekevät lapsia joidenkin eläkeikäisten kanssa.. En sano mitään mutta outoa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä