Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**SYYSTOIVEET viikkoon 39**

25.09.2006 |

Tänne siis pinoutuman kaikki, joiden vauvayritys alkaa tämän syksyn-alkutalven aikana.

Palaan itse myöhemmin paremmalla ajalla..nyt poju istuu sylissä ja tavoittelee näppäimistöä..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjan rankalta tosiaan kuulosti tuo Sanjuskan kertomus, tuntuu, että miten tuollaisen voi jaksaa ja selvitä eteenpäin. Teidän tapauksessa kaikki päättyi kuitenkin sillä onnellisimmalla tavalla. Toivottavasti nyt kaikki sujuisi helpommin sitten jos ja kun raskaus alkaa. Mutta uskon kyllä, että ainakin alkuraskaus voi olla henkisesti tosi rankkaa, kun se saattaa olla sitä ilman tuollaista historiaakin. Voimia kovasti!

Me ollaan lähdössä illalla viikonlopuksi kavereiden, pojan kummien, mökille. Miesten kalastusreissu tämä pääasiassa on, me naiset ja poika päästään kuitenkin mukaan. Syödään ja juodaan hyvin, joten ihan mukava viikkis edessä.

Ja tosiaan, voin sitten minäkin viinistä ja siideristä nauttia kun syytä niistä kieltäytymiseen ei ole, valitettavasti. Menkoista ei ole tietoakaan, nyt menossa kp32/27-29 ja tämänkin aamuinen testi näytti negaa. Kierto on ollut tosi pitkään tasaisesti alle 30pv, mutta pitikin nyt sitten ruveta tuolleen venymään. Eniten tässä harmittaa tuo kierron venyminen kun nyt sitten oviksen hyödyntäminen vaikeutuu. Enkä sitä ole tähänkään saakka tunnistanut, joten kun yritys todenteolla alkaa niin pitänee vaan tiivistää pupuilutahtia..Pelkään vaan että menee sellaiseksi pakkoyrittämiseksi jos pitää jtp jaksaa pitkiä aikoja, meillä kun tuo luonnollinen tahti on vähän harvempi...plääh.

Viikonlopun olen siis poissa koneelta ja maanantaina töihin, jännää!

Mukavaa syksyistä viikonloppua!

Vierailija
22/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kivaa kun huomasitte mun ' kadonneen' ; lukemassa vaan oon kayny sillai saannollisen epasaannollisesti heh!

Kavin sitten lekurilla kp55! Sanoi kohdussa ' olevan jotain tekeilla' mutta ei sen tarkempaa selvyytta saatu, menkoista ei tietoakaan ja toiveissa tietysti on etta se tarppi olis tullu ja jaisikin viela! Siksi pidan seuraavat 2 vko erittain hiljaista aanta...n. 10.10 on ultra ja tulen sitten seuraavaksi silloin juttelemaan tuloksista! Nyt on pelko pyrston alla liian kova tallaisiin jutteluihin, sori kaikille; mutta nuo aiemmat tm ja km pyorivat paassa hurjasti! Paljon plussatuulia kaikille siksi aikaa ja mukavaa syksynjatkoa!!

-levinia-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Leviniastakin. Toivottavasti nyt saisit vielä iloisia uutisia.

ON Meille on nyt tullut ongelmia lapsen hoitajan kanssa. Tai ei näköjään jaksa nyt hoitaa työtään niin kuin pitäisi. Nyt olen lapselle etsimässä uutta hoitopaikkaa. Ei ole mukavaa. Tyhmää ois vaihtaa muuten hoitopaikkaa, jos haavena on jäädä äitiyslomalle alle vuoden kuluttua. Toisaalta tärppiä voi joutua odottamaan pitkään ja taas lapsi ja me vanhemmat kärsitään pian tästä tilanteesta. Tai minä kärsin jo nyt. Lapsi ei kai vielä, mutta ei tämä kauan voi tällaisena jatkua.

Teille muille mukavampaa viikonloppua!

Vierailija
24/24 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen on tänään hyppinyt ilosta! MULLA ALKO MENKAT!!! Jotenka nyt sitten alkaa kunnolla toi oviksen metsästys ja peittojen pöllytys... Oli vaan jollekin " pakko" tulla kertomaan, ja kun oon ollu poissa linjoilta kun ei oo ollu mitään kerrottavaa, mutta nyt yritän olla aktiivisempi...