mä en enää uskalla suomessa mennä isoihin kauppakeskuksiin ym. i
Terroristiuhan vuoksi. En ota riskejä. Tähän on tultu.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:02"]Älä sitten mene, ei kukaan pakota.
[/quote]
?
Siis mua oikeasti pelottaa et joku isis taistelija vaan posauttaa jonkun pommin jossain ruuhkan keskellä:-(. Mä en enää mene shoppailemaan mihinkään kauppakeskuksiin.
Onneksi täällä maalla on vain sale
Sinulle on syntynyt ahdistushäiriö.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:10"]Sinulle on syntynyt ahdistushäiriö.
[/quote] ei, minua ei ahdista. Pelkään terrori iskua ja pää sanoo et älä mene mielestäni riskialttiiseen paikkaan.
No älä mene. Minullekin välillä paniikkihäiriö sanoo niin ja sitten en mene.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:14"]No älä mene. Minullekin välillä paniikkihäiriö sanoo niin ja sitten en mene.
[/quote] huoh.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:14"]No älä mene. Minullekin välillä paniikkihäiriö sanoo niin ja sitten en mene.
[/quote] hyshys!!!
Mä käyn Siwassa ja niitä ryöstetään. Mitä jos sinne tulee ryöstäjä just kun olen kassalla?
Miksi Isis olisi kiinnostunut jonkun kärpäsenpaskan kokoisen maan randomkauppakeskuksesta? Valoja päälle nyt...
Olet kyllä pelkosi kanssa aika yksin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:22"]Olet kyllä pelkosi kanssa aika yksin.
[/quote] oikeasti? :*(
Pelon lisääntyminen on ISISin tarkoituskin, eli ovat onnistuneet.
En minäkään mielelläni hengaile rautatieasemalla. Asun eräässä Euroopan pääkaupungissa ja nousen junaan ja lähden asemalta niin äkkiä kun mahdollista.
Ostan kahvini aseman ulkopuolelta nykyään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:20"]Mä käyn Siwassa ja niitä ryöstetään. Mitä jos sinne tulee ryöstäjä just kun olen kassalla?
[/quote]
Ja se leikkaa sulta pään irti tai räjäyttää itsensä? Ampuu konekiväärillä?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 19:20"]Mä käyn Siwassa ja niitä ryöstetään. Mitä jos sinne tulee ryöstäjä just kun olen kassalla?
[/quote]
Ja se leikkaa sulta pään irti tai räjäyttää itsensä? Ampuu konekiväärillä?
[/quote] juurikin näin. Joillekin pitää vääntää rautalangasta
arkielämä on paljon vaarallisempaa. koti on surmanloukku monelle ihmiselle. näin kesäisin kannattaa nukkua teltassa jonka ympärillä on verkko susien varalta
Älä sitten mene, ei kukaan pakota.