Miten joku OPETTAJA ylensä menee BB-taloon?
opettajan kuten meidän vanhempien tulisi olla esimerkkeinä lapsille, oli ne sit omia tai oppilaita. On ihan sama mitä SANOT, jos oma esimerkkisi on huono. Tässä näkee miten hullu tämä maailma on ja miten alas on painunut moraali!
Kommentit (53)
Vierailija:
Jotkut päiväkodin tädit harrastaa seksiä!! Siis voitteko kuvitella ja ovat vielä tekemisissä lasten kanssa päiväsaikaan.... Ja sitten yöt kukkuvat ja panevat ukkonsa kanssa..
Esim. Minna ja Tatu.
Sorella vaikuttaisi olevan symppis.
Harkitsisin toimenpiteitä vanhempana jos S olisi oman lapseni opettaja.
Kammottavaa käytöstä (varsinkin se ettei esimerkillisesti tehnyt tutkintapyyntöä Mikan toimista)!!!
Vierailija:
Jotkut päiväkodin tädit harrastaa seksiä!! Siis voitteko kuvitella ja ovat vielä tekemisissä lasten kanssa päiväsaikaan.... Ja sitten yöt kukkuvat ja panevat ukkonsa kanssa..
Vierailija:
Tuon opettajankin pitäisi tietojen mukaan olla 30v. mutta käyttäytyy kuin pikkuipana.
mutta televisiossa koko Suomen silmien edessä sekoileminen on arveluttavaa - oli sitten opettaja tai ei. Kasvatusalan ihmisten olisi työssään annettava hyvää mallia lapsille ja siltä menee kyllä pohja, jos JULKISESTI toimii toisin kuin opettaa. Minusta BB:n touhu ei ole normaalia elämää muutenkaan.
Vierailija:
Harkitsisin toimenpiteitä vanhempana jos S olisi oman lapseni opettaja.
Kammottavaa käytöstä (varsinkin se ettei esimerkillisesti tehnyt tutkintapyyntöä Mikan toimista)!!!
Vierailija:
Mun ala-asteen miesope meni Espan lavalla " naimisiin" miesystävänsä kanssa nahkaiset koppalakit päässä, mutta osasi se opettaa ihan samalla tavalla sen jälkeenkin :)
Mitä silmä ei näe, eikä korva kuule, sitä sydän ei sure. Sanon niille jotka puolustavat opettajan yksityiselämää. Eläkööt opettajat miten lystää todellakin YKSITYISELÄMÄSSÄÄN BB on julkista ja täten tuo yksityisyyden raja on siirtynyt tai pikemminkin hävinnyt kokonaan.
Vaikka tuon opettajan oppilaat ei katselisi ohjelmaa niin eivät varjellu juoruilta mitenkään ja eikä tarvitsekaan. Opettajan auktoriteetti lensi luokasta ulos kun tuo luuska astui taloon sisälle.
Mulla on yksityiselämästä hiukan eri käsitys...ja mulle on todellakin sama, mitä lapseni opet ja hoitajat YKSITYISELÄMÄSSÄÄN puuhaavat, mutta ei se, mitä tekevät julkisesti.
Olen nähnyt enemmän ja vähemmän kännissä päiväkodin tätejä, liikunnanopettajani ylä-asteella joka oli nainen oli kihloissa naisen kanssa, yksi tuntemani pappi on alkoholisti, yksi hammaslääkäri pokaa potilaitaan... yms.
Olemme kaikki ihmisiä
On tosiaankin ihan sama, mitä joku opettaja tekee yksityiselämässään. Mutta toden totta: jos tuo " yksityis" elämänsä koko Suomen kansan nähteille tv:n välityksellä, niin kyllä siitä on yksityisyys aika kaukana. Osoittaa todella harkintakyvyn puutetta. Itse en voisi hyvillä mielin päästää lastani noin löyhämoraalisen opettajan luokkaan.
Juu ja en tosiaan tiedä, mitä joku muu opettaja tekee kouluajan ulkopuolella, vetääkö pään täyteen ja alkaa suutelemaan tuosta noin vain puolituttuja ja menee samaan sänkyyn jonkun miehen kanssa ja sammuu sinne... En tiedä, koska muut opet ei tee tuota valtakunnan televisioverkossa!!! On eri asia tehdä yksityiselämässään tuollaista kuin tehdä sitä telkkarissa.
Todellakin on!!!
Yhden alkoholistipapin tiedän, ja sehän johti viran menetykseen.
Onko sinusta todella ok, että hammaslääkäri pokaa potilaitaan???
Vierailija:
Olen nähnyt enemmän ja vähemmän kännissä päiväkodin tätejä, liikunnanopettajani ylä-asteella joka oli nainen oli kihloissa naisen kanssa, yksi tuntemani pappi on alkoholisti, yksi hammaslääkäri pokaa potilaitaan... yms.Olemme kaikki ihmisiä
Jotenkin alkaa kuulostaa siltä että ollaan jostain körttilestakylistä kotoisin.
Käytös mitä he siellä harrastavat, oli sitä mitä minun ikäiseni tekivät joskus 14-16-vuotiaina. Ja kyllä, en veisi lastani Iinan terapiaan, yms.
En käsitä mitä puolusteltavaa tuossa on. Kaikilla on joo yksityielämänsä, mutta tarviiko sitä TV:ssä törttöillä? itsellä on julkinen ammatti, enkä haluaisi kenenkään asiakkaamme nähdä minua törttöilemässä. Enkä toki edes nauti ravintoloissa yms. kännäämisestä, jos otan alkoholia, otan sitä rauhassa kotona enkä silloinkaan paljon, olen onneksi oppinut tietämään omat rajani.
ei suinkaan ole se, että se juo viinaa tai harrastaa seksiä tai tekee sitä puolituntemattoman kanssa...vaan se, että tekee sitä telkkarissa koko kansan edessä. Se nyt vaan laskee ko henkilön arvostuksen ja uskottavuuden nollaan.
Jaa että jos jollakin on korkeampi moraali ja muutenkin käyttäytyy esimerkillisesti, niin heti on pakko olla uskovainen??? Uskomatonta!
Vierailija:
Käytös mitä he siellä harrastavat, oli sitä mitä minun ikäiseni tekivät joskus 14-16-vuotiaina. Ja kyllä, en veisi lastani Iinan terapiaan, yms.
En käsitä mitä puolusteltavaa tuossa on. Kaikilla on joo yksityielämänsä, mutta tarviiko sitä TV:ssä törttöillä? itsellä on julkinen ammatti, enkä haluaisi kenenkään asiakkaamme nähdä minua törttöilemässä. Enkä toki edes nauti ravintoloissa yms. kännäämisestä, jos otan alkoholia, otan sitä rauhassa kotona enkä silloinkaan paljon, olen onneksi oppinut tietämään omat rajani.
Siksikin siellä tulee ylilyöntejä. Veikkaan, että Sorella ei ole ihan hirveän tottunut alkoholinkäyttäjä. Ääritilanteessa meni överiksi. Niin on mennyt aika monella muullakin siinä talossa. Tietyssä mielessä se on ihan inhimillistä. En itse henkilökohtaisesti käsitä, miksi joku menee sinne vapaaehtoisesti (50000 e on liian pieni summa), mutta tuskinpa hekään ovat ihan tajunneet, millaista siellä todellisuudessa on.
Vierailija:
34 ei ole tainnut ymmärtää että se, mitä tämän sorellan käytöksessä paheksutaan,
ei suinkaan ole se, että se juo viinaa tai harrastaa seksiä tai tekee sitä puolituntemattoman kanssa...vaan se, että tekee sitä telkkarissa koko kansan edessä. Se nyt vaan laskee ko henkilön arvostuksen ja uskottavuuden nollaan.
Miks opettajan pitäis olla joku yli-ihminen?