Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kuinka naapurinmies selitti että aikoo lähteä Ruotsiin pakoon

Vierailija
13.02.2022 |

jos syttyy sota. Onkohan tollasii miehiä paljonkin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin noi työttömät ja rahattomat luuseri miehet pystyvät pakenemaan Suomesta.

Ei yhtään mihinkään.

Ei heillä ole vararahastoja eikä säästöjä aloittaa elämää alusta vieraassa maassa, vaikka se vieran maa olisi vain Ruotsi.

Vielä huonommaksi heidän olonsa ja elämänsä siellä menisi, kuin täällä kotomaassa.

Sitäpaitsi jotkut asiat ovat Ruotissa tosi kalliita, paljon kalliimpia kuin Suomessa, esimerkiksi netti ja puhelin operaattoreiden laskutus.  

Eikä ruokakaan siellä halpaa.

Nuo jotka kuvittelevat lähtevänsä muka täältä Suomesta sotaa pakoon, elävät pelkissä harhoissa.

Ihan samalla tavalla kuin karvaranteet. Jos taas on insinööri yms joille on aina kysyntää. Löytyy kyllä töitä jostain päin maailmaa siedettävillä ehdoilla.

Vierailija
22/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jää puolustamaan Helsingin hiekkakyrpiä ja vihertussukoita ja muita transsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan jää puolustamaan Helsingin hiekkakyrpiä ja vihertussukoita ja muita transsuja.

Entäs omaa kotiasi, perhettäsi ja muita elämässäsi olevia ihmisiä?

Vierailija
24/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat menee kiinni , kun pilliin puhalletaan. Luuserit lähtee korkeintaan kuopan reunalle ja lasketaan läpi esimerkkinä.

Vierailija
25/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajat menee kiinni , kun pilliin puhalletaan. Luuserit lähtee korkeintaan kuopan reunalle ja lasketaan läpi esimerkkinä.

Höpön pöpön. 

Jos jostain Irakista ja Syyriasta pääsee pakenemaan, niin eiköhän Suomestakin. Rajumpi kohtelu noissa maissa on niin rauhan kuin sodankin oloissa. 

Vierailija
26/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit ? tahdon tietää määritelmän ? onko jo maataan palvellut ja sen kautta terveytensä menettänyt köyhä luuseri ? vai täytyykö luuserin olla mahdollisesti jo lapsesta lähtien päähän potkittu ? Päihdeperheestä oleva hylkiö ? vai mikä on luuserin määritelmä ? Onko luuserin määritelmä mahdollisesti se ettei näe toisten maskuliinisessa uhoamisessa mitään järkeä ? koska on itse jo mahdollisesti suoriutunut palveluksesta isäänmaan puolestakin paremmin ja tahtoo nauttia loppuelämästä... Kerro minulle mikä sinun mielestä on luuseri ?

Vierailija
27/27 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja btw, en ole feministi enkä liioin nainen. Ettei jää epäsälväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan