Kuulin kuinka naapurinmies selitti että aikoo lähteä Ruotsiin pakoon
jos syttyy sota. Onkohan tollasii miehiä paljonkin?
Kommentit (27)
Minä en ainakaan jää puolustamaan Helsingin hiekkakyrpiä ja vihertussukoita ja muita transsuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan jää puolustamaan Helsingin hiekkakyrpiä ja vihertussukoita ja muita transsuja.
Entäs omaa kotiasi, perhettäsi ja muita elämässäsi olevia ihmisiä?
Rajat menee kiinni , kun pilliin puhalletaan. Luuserit lähtee korkeintaan kuopan reunalle ja lasketaan läpi esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Rajat menee kiinni , kun pilliin puhalletaan. Luuserit lähtee korkeintaan kuopan reunalle ja lasketaan läpi esimerkkinä.
Höpön pöpön.
Jos jostain Irakista ja Syyriasta pääsee pakenemaan, niin eiköhän Suomestakin. Rajumpi kohtelu noissa maissa on niin rauhan kuin sodankin oloissa.
Luuserit ? tahdon tietää määritelmän ? onko jo maataan palvellut ja sen kautta terveytensä menettänyt köyhä luuseri ? vai täytyykö luuserin olla mahdollisesti jo lapsesta lähtien päähän potkittu ? Päihdeperheestä oleva hylkiö ? vai mikä on luuserin määritelmä ? Onko luuserin määritelmä mahdollisesti se ettei näe toisten maskuliinisessa uhoamisessa mitään järkeä ? koska on itse jo mahdollisesti suoriutunut palveluksesta isäänmaan puolestakin paremmin ja tahtoo nauttia loppuelämästä... Kerro minulle mikä sinun mielestä on luuseri ?
Ai niin ja btw, en ole feministi enkä liioin nainen. Ettei jää epäsälväksi.
Ihan samalla tavalla kuin karvaranteet. Jos taas on insinööri yms joille on aina kysyntää. Löytyy kyllä töitä jostain päin maailmaa siedettävillä ehdoilla.