Auttakaa! Mulla on ripuli!
Eli kuumeinen ripulitauti vaivaa, mutta tänään on pakko mennä töihin? Mitä mun kannattaisi ottaa evääksi? Mikä ruoka olisi siis tarpeeksi lempeää vatsalle, eikä provosoisi suolistoa enää enempää?
Kommentit (10)
Betonipillereitä kehiin. Imodiumia siis. Ja soitto pomolle, että olet paskataudissa.
Kysymerkki pois tuon "tänään on pakko mennä töihin jälkeen", tuli vahingossa. Pakko on, siihen ei kyselyt auta. AP
Ei tarvii sairaana mennä töihin sairastuttamaan muita ja ripuloimaan housuun
Sellaista työtä ei ole johon pitäisi mennä vatsataudissa. Et mene tartuttamaan muita.
Pakko :( Pomo on lomareissulla, enkä voi jättää työkaveria yksin :/
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:34"]
Pakko :( Pomo on lomareissulla, enkä voi jättää työkaveria yksin :/
[/quote]
Luuri käteen ja soittoa pomolle tai pomon pomolle. Nyt tartutat työkaverinkin ja sitten siellä ei ole ketään töissä. Pomon työ on hommata sijainen tai sitten firma on kiinni.
Ota nyt heti jotain probioottivalmistetta. Hyvässä lykyssä olet kunnossa jo aamulla. Mustikka rauhoittaa vatsaa ainakin mulla.
..ja tänään et oikeasti mene minnekään.
Ihme pinnareita palsta täynnä. Kiisseliä, mehukeittoa ja hapanmaitotuotteita. Ovat helliä vatsalle, eivät vaadi suolistolta paljoa sulaakseen ja imeytyäkseen.
Mulla oli joskus työkaveri, joka tuli AINA paskataudissa töihin ja tartutti sitten kaikki muutkin, lapsia myöten :( (Olen siis lastentarhanopettaja).