Miksi irtokarkkilaareja ei ole tehty hygieenisemmiksi?
Sen sijaan, että niitä kahmittaisiin ties milloin pestyn kauhan kanssa tai jotkut jopa paljain käsin, voisi niissä olla sellainen pyöritettävä pyörä ja karkit tippuisivat pussiin/laatikkoon koskematta muihin karkkeihin.
Kommentit (13)
Pandan tehtaanmyymälässä Jyväskylässä olen nähnyt tuollaisen systeemin, mutta en muualla. Saisi kyllä levitä muuallekin.
Kas kun ihmiset haluavat valita tiettyjä värejä, se ei olisi mahdollista sinun ehdotuksen mukaan. Olen ihan samalla linjalla kanssasi!
Siksi koska karkeissa on eroja saman laarin sisällä. Pudotustekniikalla tulisi pelkkiä sinisiä karkkeja 7kpl, jos haluaisikin pinkkejä 6kpl. Mutta kansien tiiviyttä voisi parantaa ja tehtaalla voisi tehdä valmispussejakin.
Tällä tavalla karkit myös kuluisivat myös vanhimmasta tuoreimpaan.
Tai kerran käytettävät ja sitten pesuun menevät pihdit. Pihtejä on sushibaarissakin.
Sain jonkun tosi kovan kurkkukiputaudin irtokarkeista vuosia sitten. Sen jälkeen en ole ostanut.
Kaikkea sitä joku miettii.
Mutta sinulla olisi nyt idea. Rakenna koekappale ja mene esittelemään karkkikauppiaille. Kyllä tuollaiselle voisi kysyntää olla.
Kaupat voisivat kyllä tehdä valmispusseja. Mun irtokarkkien osto on ollut katkolla koko pandemian ajan.
Sokerissa ei juurikaan bakteerit elä.
Vierailija kirjoitti:
Sain jonkun tosi kovan kurkkukiputaudin irtokarkeista vuosia sitten. Sen jälkeen en ole ostanut.
Ei se karkeista tullut, tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä joku miettii.
Mutta sinulla olisi nyt idea. Rakenna koekappale ja mene esittelemään karkkikauppiaille. Kyllä tuollaiselle voisi kysyntää olla.
Ja ratkaise myös se eri väristen tuleminen. Kyllähän hammastahnaankin eri värit tulee vaikka yhdestä reiästä puristetaan ulos, eli ei varmasti ole mahdoton tehdä samaa irtokarkeille.
Vierailija kirjoitti:
Tai kerran käytettävät ja sitten pesuun menevät pihdit. Pihtejä on sushibaarissakin.
Tässä ihmiset silti hengittäisivät niihin ja jotkut ottaisivat edelleen käsin.
Tätä minäkin olen miettinyt.