Silja Serenade -kauhea pettymys
Voisiko joku kertoa mitkä ne suuret uudistukset olivat? Ruoka oli kamalaa taso on mennyt roimasti alaspäin ja showt aican surkeita, hytit yhtä paskoja kuin ennen. Olin kuvitelkut että uudistusten myötä laica okisi noussut 2000-luvulle, mutta turha toivo.
Kommentit (16)
Kaikkia ei voi miellyttää! Itse taas olen aina pitänyt Siljan laivoista ja myös uudistukset olivat minusta tervetullutta vaihtelua.
Ruoka on ala-arvoista Siljalla, tosin monelle kelpaa kun eivät paremmasta tiedä...
Aican surcea laica, certacaicciaan!
Silja meni alakastiin muutettuaan virolaiseksi, ei risteilyt ole enää sellaista luksusta kuin ennen hyvinä aikoina
Onhan ne perushytit niin perusteellisesti oksenneltu ja paskottu, että ne pitäisi räjäyttää että kohenisivat.
Käytiin just tallinnan risteilyllä ja on kyllä buffetin taso tippunut ihan hirveästi. Esim. pääruuan lihat...mitä lie porsaan ja naudan noisetteja olivat, oli ihan kuivia koppuroita. Paljon oli muutenkin buffet huonontunut edelliskertoihin verrattuna.
Ei mulla ainakaa ollu valittamista tuosta potskista viime vuonna. Oli juuri silloin tullu telakalta takaisin liikenteeseen.
Ruoka oli hyvää, henkilökunta aivan ihanaa, esiintyjät hyviä ja hyttikin siisti.
Silja symphony on se joka on viimeisimpänä uudistettu. Serenade joskus 1,5v sitten.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:35"]
Käytiin just tallinnan risteilyllä ja on kyllä buffetin taso tippunut ihan hirveästi. Esim. pääruuan lihat...mitä lie porsaan ja naudan noisetteja olivat, oli ihan kuivia koppuroita. Paljon oli muutenkin buffet huonontunut edelliskertoihin verrattuna.
[/quote]
Tallinnan risteilyllä paljon huonompi buffet kuin Tukholman risteilyllä.
Jotain kauppoja ja ravintoloita taidettiin uudistaa, ehkä lasten leikkipaikkaakin?
Pari viikkoa sitten Serenadella oltiin, ei mitään välittämistä... Tosin uudistetussa Commodore hytissä oltiin.
Ei voi käynnin jälkeen kumpaakaan Turun linjan Siljaa kellekään suositella, sen verran likaista ja ruokaköyhää oli.
Kuulin, että allasosastoa olisi muutettu ja altaita oli vähemmän kuin ennen.
Olitte ilmeisesti tavishyteissä? Eikös ne uudistukset koskeneet vain sitä commodore vai mikä se nyt oli -luokkaa? Onko kukaan ollut näissä?