Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei voisi vähempää kiinnostaa omat ja miehen ja kavereidenkaan synttärit

Vierailija
26.06.2015 |

En jaksa mitään synttärihössötyksiä ja sama homma äitien- ja isänpäivänä. Lasten synttärit ja joulu on sitten erikseen, niitä on kiva viettää. Kyllä mä aina jonkun kakun kenkäsen, mutta eipä sekään nyt niin juhlalta tunnu ja oikeita juhlia en jaksa järjestää kuin harvoin. Lahjojen ostaminen taas tuntuu niin turhalta, kun kaikilla on tavaraa liiankin kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on epäkohteliasta unohtaa tuollaiset asian. Omat on jokaisen oma asian. Mutta edes sanallisesti  muistaminen kuuluu yleissivistykseen.

Olen itse sitä mieltä että jokainen eletty päivä on juhlan arvoinen. Ja syntymäpäivät varsinkin. Tulee olla kiitollinen että on saanut elää taas yhden vuoden lisää. Ja jos on saanut elää vielä terveenä niin suurempi juhlan paikka. Eihän me päiviensä määrästä tiedetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt niin varma ole siitä, onko elämä juhlan arvoista.

ap

Vierailija
4/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Itse havahduin kun ystäväni sairastui vakavasti. Silloin tajusin että ei se huominen niin varmaa olekkaan. Ja jokaisesta päivästä saa olla kiitollinen. Ja kyllä nyt vietämme kunnon syntymäpäiväjuhlia joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan