Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi nenääni isoksi

Vierailija
26.06.2015 |

Oltiin illalla sohvalla ja mies silitti nenääni. Sanoi että minulla on alueeni (alue Suomessa) ihmisille tyypillinen iso nenä. Väite on totta, mutta pahoitin mieleni ja lähdin sohvalta suihkuun ja sen jälkeen vähin äänin nukkumaan. Mies olisi halunnut ottaa kainaloon, mutta sanoin haluavani nukkua rauhassa. Huomasi siis loukkaantumiseni. Tänä aamuna oli hiljaista aamupalapöydässä. Mies sanoi lähtiessään kaunottareksi ja yritti ilmeisesti hyvitellä, mutta vittuilua se on.

Onko ihan tyhmää pahoittaa mielensä tällaisesta? Tiedän kyllä, että nenäni ole pienimmästä päästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ajattelemattomasti sanottu, mutta ei varmaan halunnut loukata

Vierailija
2/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin. Minulla on myös iso nenä jonka olen itse hyväksynyt. En haluaisi kuulla loukkauksia siitä. Ajattele että sinä olet sinä neninesi, ota tai jätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt ole kivasti sanottu, mutta en viitsisi tuntikaupalla mököttää asiasta. Hän on sinut neninesi joskus ottanut ja ilmeisesti tykännyt paketista.

Ensi kerralla vastaat, että tämmöisen valitsit, syytä itseäsi :-).

Vierailija
4/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on sanonut nenääni isoksi, silmiäni pieniksi, ettei mulla ole kaulaa eikä vyötäröä, perseeni on rumin jonka se on nähnyt, isovarpaani karsean muotoinen jne... Ja silti olen oikeasti sen mielestä hyvännäköinen kokonaisuus ja monesti on myös kehunut ulkonäköäni kokonaisuutena.
Miehet nyt vain ovat idiootteja kusipäitä, älä välitä.

Vierailija
5/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:40"]Minunkin mieheni on sanonut nenääni isoksi, silmiäni pieniksi, ettei mulla ole kaulaa eikä vyötäröä, perseeni on rumin jonka se on nähnyt, isovarpaani karsean muotoinen jne... Ja silti olen oikeasti sen mielestä hyvännäköinen kokonaisuus ja monesti on myös kehunut ulkonäköäni kokonaisuutena.
[/quote]

"Miehet nyt vain ovat idiootteja kusipäitä", aaargh! Miehet ovat ihmisiä kuten naisetkin. Vihaan tuota "miehet nyt vain ovat" puolustusta.

Vierailija
6/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:40"]Minunkin mieheni on sanonut nenääni isoksi, silmiäni pieniksi, ettei mulla ole kaulaa eikä vyötäröä, perseeni on rumin jonka se on nähnyt, isovarpaani karsean muotoinen jne... Ja silti olen oikeasti sen mielestä hyvännäköinen kokonaisuus ja monesti on myös kehunut ulkonäköäni kokonaisuutena.
[/quote]

"Miehet nyt vain ovat idiootteja kusipäitä", aaargh! Miehet ovat ihmisiä kuten naisetkin. Vihaan tuota "miehet nyt vain ovat" puolustusta.
[/quote] no ainakin kaikki miehet, joiden kanssa minä olen ollut ovat olleet omalla tavallaan idiootteja kusipöitä.

Vierailija
7/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:40"]Minunkin mieheni on sanonut nenääni isoksi, silmiäni pieniksi, ettei mulla ole kaulaa eikä vyötäröä, perseeni on rumin jonka se on nähnyt, isovarpaani karsean muotoinen jne... Ja silti olen oikeasti sen mielestä hyvännäköinen kokonaisuus ja monesti on myös kehunut ulkonäköäni kokonaisuutena.
[/quote]

[/quote] no ainakin kaikki miehet, joiden kanssa minä olen ollut ovat olleet omalla tavallaan idiootteja kusipöitä.
[/quote]

Voi olla, mutta se ei oikeuta heitä olemaan törppöjä.

Vierailija
8/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:40"]Minunkin mieheni on sanonut nenääni isoksi, silmiäni pieniksi, ettei mulla ole kaulaa eikä vyötäröä, perseeni on rumin jonka se on nähnyt, isovarpaani karsean muotoinen jne... Ja silti olen oikeasti sen mielestä hyvännäköinen kokonaisuus ja monesti on myös kehunut ulkonäköäni kokonaisuutena.
[/quote]

[/quote]

Voi olla, mutta se ei oikeuta heitä olemaan törppöjä.
[/quote] ei niin - kosto elää :D

Vierailija
9/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:40"]Minunkin mieheni on sanonut nenääni isoksi, silmiäni pieniksi, ettei mulla ole kaulaa eikä vyötäröä, perseeni on rumin jonka se on nähnyt, isovarpaani karsean muotoinen jne... Ja silti olen oikeasti sen mielestä hyvännäköinen kokonaisuus ja monesti on myös kehunut ulkonäköäni kokonaisuutena.
[/quote]

[/quote]

Niillä on aivot ja jos olet tapaillut täysi-ikäisiä, niin niillä aivoilla pystyy kyllä ajattelemaankin. Turhaa puolustaa miehiä. En voi kuvitella, että joku sanoisi persettä maailman rumimmaksi. (Ja miten kokonaisuus voi edes olla silloin hyvä?)

Vierailija
10/10 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailman rumimmaksi vaan rumimmaksi jonka on alasti nähnyt. Sai kyllä siitä kuulla ja saa edelleen. Eli eksillään on ollut parempi perse. Miehen mielestä vain naama on ulkonäköä. Möläyttelijä mikä möläyttelijä. Mutta uskon sen silti pitävän mua oikeasti hyvännäköisenä ja on sen monesti sanonutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän