Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N32, eiköhän?

Vierailija
26.06.2015 |

Niin, panna taas nautinnot laulamaan pitkästä aikaa. Sä olet niitä harvoja naisia, joihin mahdun paksun terskani kanssa niin, että ei tarvitse koko ajan varoa.

Koska voisin taas tulla suhun takaapäin ja painaa välillä pohjaan saakka? En välttämättä vedä koko ajan koko kalun mitalla jos et halua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, heräsin juuri lortto märkänä ja täytyy myöntää, että kunnon tatti olisi niin namia. Ja juurikin pohjaan asti reippaaseen tahtiin. Kyllä olisi orkut herkässä. N32v

No niin, nyt olisi taas aika, joten persettä pystyyn, että pääsen taas lennättämään spermakaareni pakaroillesi. Näin taas unta sinusta ja sun pitkistä sääristä, jotka koukistelee ees sun taas, niin että terskani pamahtaa välillä pohjille saakka. Joten pakkohan se oli tulla naimaan sut taas ihan loppuun, ennen kuin taas saan unenpäästä kiinni. AP

Vierailija
2/35 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 00:40"]Oih, heräsin juuri lortto märkänä ja täytyy myöntää, että kunnon tatti olisi niin namia. Ja juurikin pohjaan asti reippaaseen tahtiin. Kyllä olisi orkut herkässä. N32v

No niin, nyt olisi taas aika, joten persettä pystyyn, että pääsen taas lennättämään spermakaareni pakaroillesi. Näin taas unta sinusta ja sun pitkistä sääristä, jotka koukistelee ees sun taas, niin että terskani pamahtaa välillä pohjille saakka. Joten pakkohan se oli tulla naimaan sut taas ihan loppuun, ennen kuin taas saan unenpäästä kiinni. AP
[/quote]

Nam, tulisitkin:) Juuri sain isosta pampusta kunnon kyydit, vähän mahanpohjat hellänä. Ja mies ryskytti vielä päälle. Mutta vielä maistuisi ennen unta, kävisikö jälkiliukkaat? Humpsahtaa nätisti ainakin sisään:D

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, annetaan palaa vaan, paremmin uppoaa. AP

Vierailija
4/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas N32v hyytynyt niin kuin vaimonikin. Taas aamulla tiuskaisi että siitosoriksi mut pitäisi myydä, kun monta kertaa päivässä pitäisi paksua terskaa huljuttaa pillussa.

Mutta onneksi on tää N32v, joka ei ole kertaakaan kieltäytynyt, kun kullini on ollut räjähdyspisteessä. Mitenkäs olisi nyt tunnin-parin "syvänainnit". Nyt mä kyllä tulisin todella kovaa, eilen en nainut kertaakaan. Eli nyt lentäisi pitkin seiniä, jos en saa päästää sisälle.

Vierailija
5/35 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas passais paranna paremmin ku hyvin. Sain itekin vain pikaiset aamupäivällä. Ukko oli ihan sikamaisella tuulella ja jäin itse tietenkin ilman orkkua. Parin tunnin nainti kuulostais oikein hyvältä, parin tunnin huilitauko ja taas voisi riehua uudestaan toiset pari tuntia. Riittäiskö virtaa? Saisinko kerrankin tarpeeksi?

N32v

Vierailija
6/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on pojat ja tyttöt niin että isoa tahtoo väljävttuset naiset! sanoo keskivertomies joka tahtoo kireetä lypsäjätaitosta(siis lantiolla)

Vierailija
7/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekis kunnon munaa mieli! Ainakaan viikkoon en oo saanut, kun ukkokulta on muualla. Ihan kohtuutiukkaa pillua olis tarjolla. Märkää.
N43

Vierailija
8/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas passais paranna paremmin ku hyvin. Sain itekin vain pikaiset aamupäivällä. Ukko oli ihan sikamaisella tuulella ja jäin itse tietenkin ilman orkkua. Parin tunnin nainti kuulostais oikein hyvältä, parin tunnin huilitauko ja taas voisi riehua uudestaan toiset pari tuntia. Riittäiskö virtaa? Saisinko kerrankin tarpeeksi? N32v

Virtaa riittää vaikka pienelle kylälle, etkö muka ole kanssani tarpeeksi saanut?

Vierailija
9/35 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekis kunnon munaa mieli! Ainakaan viikkoon en oo saanut, kun ukkokulta on muualla. Ihan kohtuutiukkaa pillua olis tarjolla. Märkää. N43

No märkäähän tuo nyt vähintäänkin pitää olla, ei olisi toivoakaan että pääsisin edes terskaa työntämään huulien läpi muuten. Kun nyt on sattunut osumaan itselle sellainen 16,5 cm ympärysmitaltaan oleva "klunssi".

Vierailija
10/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko N32 joku jakorasia? Vai saatteko oikeasti kiksejä tästä?

Vierailija
11/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, heräsin juuri lortto märkänä ja täytyy myöntää, että kunnon tatti olisi niin namia. Ja juurikin pohjaan asti reippaaseen tahtiin. Kyllä olisi orkut herkässä.

N32v

Vierailija
12/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kun saisikin oikein suurta kyrpää nyt....   tulisin kyllä varmasti heti... N40V.

Vierailija
13/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:12"]

Ai onko N32 joku jakorasia? Vai saatteko oikeasti kiksejä tästä?

[/quote]

Jakorasioita ja kiksejä...

Vierailija
14/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:12"]Ai onko N32 joku jakorasia? Vai saatteko oikeasti kiksejä tästä?
[/quote]

En ole mikään jakorasia, mun mies ei ole sähikäinen. Olen iloinen antaja:D

N32v

Vierailija
15/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 06:12"]Ai onko N32 joku jakorasia? Vai saatteko oikeasti kiksejä tästä? [/quote] En ole mikään jakorasia, mun mies ei ole sähikäinen. Olen iloinen antaja:D N32v

[/quote]

Eipäs sievistellä siellä nyt yllättäen. Mileikuvissasi kuitenkin jakelet itseäsi

Vierailija
16/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tyypillinen miesten välinen keskustelu ketju!

hyvä pojat!

Vierailija
17/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:55"]Tässä tyypillinen miesten välinen keskustelu ketju!

hyvä pojat!
[/quote]

Ai, piät mua miehenä vai...? Mun munat on kyllä ihan sarjoissa:) Viimeksi tarkistaessani kyllä se vittukin löytyi haaroista. Olisi kyllä aika vänkää olla päivän mies.

N32v

Vierailija
18/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:32"]Oih, heräsin juuri lortto märkänä ja täytyy myöntää, että kunnon tatti olisi niin namia. Ja juurikin pohjaan asti reippaaseen tahtiin. Kyllä olisi orkut herkässä.

N32v
[/quote] Itsellä ei riittäisi paukut asua nymfomaanin kanssa. Seksiuniako näit vai oletko kestoliukastettu?

Vierailija
19/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 07:32"]Oih, heräsin juuri lortto märkänä ja täytyy myöntää, että kunnon tatti olisi niin namia. Ja juurikin pohjaan asti reippaaseen tahtiin. Kyllä olisi orkut herkässä.

N32v
[/quote] Itsellä ei riittäisi paukut asua nymfomaanin kanssa. Seksiuniako näit vai oletko kestoliukastettu?
[/quote]

Mies on välillä hätää kärsimässä, mutta kyllä tämä tässä menee. On hän yhdeksän vuotta jaksanut mua nussia:) Käy välillä palstaa lukemassa ja katselee, kun miehet kirjottaa tarinoita avioseksin loppumisesta. Silloin aina tulee rutistamaan lujasti rintaansa vasten ja sanoo, että ihanaa, kun on tuollainen vilkas lortto vaimona, vaikka ei aina meinaa perässä pysyä. Joo, vähän tuli erotiikkaa uniin. Sitä käy aika usein.

N32v

Vierailija
20/35 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:55"]Tässä tyypillinen miesten välinen keskustelu ketju! hyvä pojat! [/quote] Ai, piät mua miehenä vai...? Mun munat on kyllä ihan sarjoissa:) Viimeksi tarkistaessani kyllä se vittukin löytyi haaroista. Olisi kyllä aika vänkää olla päivän mies. N32v

[/quote]

kyllä, olet ehdottomasti mies