*~~*MARRASMURUJEN MAANANTAI*~~*
Kommentit (41)
menin eilen sitten normaalia aikaisemmin nukkumaan ja tässä tulos. pissihätä iski klo 5 ja uni ei enää tullut. mulla ei ei sen kummampaa vaivaa. kuulostaa kyllä tosi kurjalta sellanen kutina ettei pysty edes nukkumaan! Toivoovauvaa- kyllä kuulostaa kurjalta...
Waimokkeelle, hyviä vauvan kasvatuksia siellä osastolla. Toivottavasti taas päivä lisää! Ja oli mukava kuulla että pelot häipyy siellä perusteellisesti tutustuessa. Kintut ristiin vaan vielä päivä jos toinenkin!
Kerkesin jos aamutuimaan säikähtää kun tota limaa tulee niin tajuttomasti..
Eilen sitten sovittiin että jos huominen polikäynti on ok, niin menen lapset hakemaan keskiviikkona hoidosta. Mies ei päästä mua kävelemään sitä paria sataa metriä, mutta appiukon autolla kuulemma pääsen kun se tulee remppaa jatkamaan. meillä on sellanen sikahieno ufo-sauna, kun siinä on jotkut hopeiset pinnat nyt- jotain eristeitä ilmeisesti.
Ja mies ilmeisesti suunnittelee jotain juttuja rv34 kunniaksi ensi viikonlopulle- kuulin kun äitinsä kanssa keskusteli että lauantai-ilta sen olla pitää kun lapset tulis hoitoon ja jotain ettei päiväseltään käy. On se ihana mies :-)
Pistetään tälle päivällä sitten uusi G: miten tapasit miehesi: Me tapasimme netissä, sinkkusivujen kautta. Ja oli rakkautta ensisilmäyksellä, vaikka kumpikaan meistä ei ollut vakavalla mielellä liikkeellä. Siitä on nyt kuutisen vuotta aikaa. Kiva olis kuulla muiden tarinoita..
Alan tässä odotella että porukka heräisi parin tunnin päästä ja jos laittaisi miehille aamupalaa- vielä on pari tuntia aikaa suunnitella voileivän koostumusta ;-)
mom rv33+3
Täällä kans loppui uni kesken, vaikken mitenkään aikaisin mennytkään nukkumaan. Nooo päikkärit sit yhessä tytön kanssa.
Toivoovauvaa, kuulostaa kyllä tosi ikävältä toi kutina, toivottavasti se menee ohi!
Waimokkeelle tsemppiä täältäkin sinne!!
Sitten toi G, miten tapasin mieheni...no provinssissa :)
Meillä tuli just kihloissa oloa vuosi täyteen ja oltiin perjantaina ulkona syömässä ja elokuvissa, ihanaa oli olla pitkästä aikaa kahestaan, harvoin tulee oltua.
Vitsit kun tekis mieli syödä jotain, mut pitää oottaa kaheksaan ku otan paastoarvon, huomenna neuvola ja en oo mitenkää hirveen ahkeraan mittaillu...ne arvot mitä mitannu niin ollu ihan hyvät. Se käyrä oli inhottavin ottaa ku piti pistellä pitkin päivää.
Tuuli rv 33+6
Minullakin jatkuu tämä sama rytmi aina heräilee tuossa viiden maissa ja kahdeksalta alkaa taas nukuttamaan. Masuasukki on todella eläväinen aina iltasella, alkaa mylläämään tuossa ennen kymmentä ja lopettaa vasta puolilta öin. Aika kovasti jo täälläkin supistelee ja lauantaina olisi oman mamman hautajaiset, saa nähdä kuinka masu reagoi.
galluppi.... Minä tapasin mieheni ihan tuossa kylillä. Pienellä paikkakunnalla kun asutaan eikä nuorille oikein mitään viihdykettä, niin olimme menossa kaverini kanssa tanssilavalle ja pyysin yhdeltä tutulta kyytiä niin siellä se tuleva mieheni oli kyydissä. Tästä tapauksesta on aikaa 20vuotta. Elikkäs olen ihan pentuna jo mieheni löytänyt =o)
heräsin siihen kun oli taas kauhia nälkä ja lievä paha olo(siis klo5.35)
no minä topakkana tyttönä sitten mittaamaan sokerit ja voi pylly taas 5.5 ja illalla oli 5.8 ennen insuliinin pistämistä (5yksikköä)ja nukkumaan menoa.
eli ei tähän mammaan näytä tehoavan kohta kirveskään(tavoite saada alle5.3.
no tänään taas soiteltava polille ja kyseltävä että paljonko nyt nostetaan.
masuasukki vissiin laskeutumaan päin kun on helpompi olla ja näyttää että maha roikkuu kohta polvissa,ei nyt sentään mutta melkein.
ja vauvan takapuolikin tuntuu alempana,mutta edelleen potkuttelee oikeaan kylkeen.
(eilen kyllä jomotteli tuota selkää ihan kunnolla,hikeä puski ja suppareita muutenkin.lepäilin sitten vain eilisen (mitä nyt reilu2v esikko antaa) ja nyt aika pirtsakka olo.
olisiko kellään hyvää pursotin pikkuleipä ohjetta,vois koe erän tehdä(kastajaisia ajatellen)
mutta nyt vuoro toisille muruille!
toukokuunäiti ja masuasukki 31+4(vissiin)
Täällä herättiin viideltä, kun mies lähti töihin ja sitten puoli kasilta kellon soittoon. Lapset istuu sohvalla katsomassa aamun lastenohjelmia vaatteet jo vaihdettuna ja aamupala odottaa pöydässä. Sitten kerhoon. Ja kerhoon jälkeen Lahtelaisten odottajien treffeille. Ja sitten kirjastoon. Ja sitten muskariin. Että tälläinen päivä tällä kertaa.
Mieheni tapasin Nelosen deitissä silloin joskus reilu kolme vuotta sitten = ). Haki minua nuorempaa ja hoikkaa... Heh! Samasta kaupungista oltiin ja pistin syystä tai toisesta viestiä takaisin. Nähtiin lasten kanssa sitten puistossa ja siitä se lähti. 1.9-03 tavattiin ekan kerran ja mulla oli silloin la 20.11-03, että se siitä hoikkuudesta... (Raskausaikana ex lähti toisen naisen matkaan.) Hyvin menee, mutta menköön!
Effica ja Pyry-Aapeli 34+5
minullakin ensi kertaa huono yö, tuntuu että ei henki kulje... Ahdisti, hiki virtasi ym ihan syvältä.
Tapasin mieheni ammattiyhdistyksen pikkujoulu reissulla Tallinassa. Marraskuussa tulee 3 vuotta täyteen ja toista yhteistä lasta odotan. Naimisiin mentiin 8kk tapaamisesta ja ihanaa on ollut.
Saarimar 31+3
esikko nukkuu vieläkin vaikka telkkari pauhaa päällä...
eli nykyisen ukon olen kyllä tuntenut pitempään,olin hänen veljensä kanssa samalla luokalla,ja vannoin etten sieltä veljes laumasta ota itelle ukkoa vaan kuinkas kävikään,
vei jalat alta viime vuoden marraskuun ilta,suhtautui poitsuun niin mahdottoman ihanasti.
ja mikä isku lause minulta," VOIKO MIEHILLÄ OLLA VAUVA KUUME?"
ja vastaus oli tietysti " KYLLÄ VOI"
ja tässä sitä ollaan asiat edennyt joutuin vaan edelleen olen siitä varma että tämä ukon köriläs on minun omani.
elikkä meillä vuosipäivän voi kruunata tämä masuasukki syntymällään.
ja mikä parasta maalaistalo rempan alla,nimettömään ilmestynyt kaksi sormusta eli naimisissa ollaan ja poitsu on ukolle kuin oma(kaikki ollaan samalla sukunimellä),ihan alkaa itkettään kun miettiin miten hyvin asiat ovat.
TULIPA HYVÄ OLO KUN RUPESI MIETTIMÄÄN ASIOITA.
erittäin ihanaa päivän jatkoa...
toukokuunäiti
Makaronilaatikko jo uunissa, olinpa ahkera.. Kiva tulla kerhosta kotiin kun ruoka on valmiina :):)
Pitipä siirtä käyttämään jo imetysrintsikoita kun tuntuu nuo tavalliset ahdistavan, on varmaan masua sen verran et kaarituelliset painaa...
Onpas hauska kuulla miten muut ovat miehensä tavanneet.
Kaipa se on kohtaloa kun ajattelee miten olen mieheni tavannut. Olen itse hesalainen alunperin ja mies täältä etelä-pohjanmaalta. Tavattiin kaverini polttareiden yhteydessä hesassa (oli siellä käymässä) ja alettiin tekstailemaan ja kun hän tuli treffeille luokseni niin se oli siinä. Oli kesäkuu 2001 kun tavattiin ja muutin virallisesti hänen luokseen maaliskuussa-02 ja esikko syntyi 12/02 ja naimisiin mentiin viime maaliskuussa. Työpaikka, kaverit ym jäi etelään, mutta hyvin olen soputunut ja ssanut kavereita uudelta paikkakunnalta.
Mukavaa maanantaipäivän jatkoa murusille!
Vilma 33+2
Täällä herätty normaaliin aikaan. Yöllä piti jopa käydä pissillä! Tosin se johtui kun saunan jälkeen join useamman lasin vettä ja " teinisidukkaa" .
Tämä viikko onkin viimeinen, kun tytöt menee hoitoon (ti-to), ens viikolla sitten keksitään muita tekemisiä - onneksi noita lapsen omaavia perhetuttuja löytyy, ja vielä kotona päivisin olevia....
G: Tavattiin - siellä mistä ei miestä löydä - baarissa, vuonna -97 jääkiekon MM-kisojen aikaan. KOhtalo mukana, koska, jos en olis myyny lippuja finaalipeleistä, niin olisin ollut jo Hesassa. Eli meillä on tavattu jääkiekon merkeissä, molemmat neidot on syntyneet sellaisina päivinä, et laitoksella on elelty kiekon mukaan. Esikoisen kanssa en lähteny synnytyssaliin ennen kuin suomen peli loppu (oli MM-kisat) ja kuopuksen aikana oli joki eurohockey-peli ja isäntä sai katella sen, et ite sai levätä ;) ELi vaikea arvata, et tuo jääkiekko on kummankin laji ollut - itselläkin olis varmaan vieläkin, jos harkka-ajat olis vähän toiset... (eksyy jo aiheesta)...
Toivottavasti toivoovauvaa:n kutinat helpottais, et ois helpompaa nää viimeiset viikot. Ja jaksakaa olla jalat ristissä, joilla se riski on. Momentille - älä innostu keskiviikosta liikaa ;)
--Mirpa ja masuliinos--
Huomenta!
Ihme ahdistus iski päälle eilen, ei osaa oikein selittää. Tuntuu vaan niin isolta ja rumalta, ja hengitys oli vaikeaa, eikä mikään asento ollut hyvä. Huonosti nukutun yön jälkeen sitten nousi tietenkin väärällä jalalla. Ehkäpä jään sänkyyn koko päiväksi. Paitsi että pakko pestä pyykkiä, jee....
Äh, sori. Pitäisi olla kiitollinen että kaikki on hyvin, tiedän. Ja olenkin. Mutta silti välillä vaan tällainen olo saa vallan.
G: Tavattiin oman miehen kanssa myös netin kautta, jonka jälkeen huomattiin että meillähän on vaikka kuinka paljon yhteisiä tuttuja. Niinpä ei olla juuri kenellekään kerrottu missä ollaan tavattu, sillä on oikeastaan ihme ettei oltu tavattu muuten - eipä osannut kukaan siis oikeastaan tentata meitä aiheesta ;-) Tapaamisesta on noin vuosi ja muutama kuukausi päälle, 1v-kihlajaispäivää juhlitaan tässä muutaman viikon sisällä!
Aiempaan gallupiin muuten eli että koska ennustaa lapsensa syntyvän - meillä laskettu aika on 11.11. ja näin unen että poika syntyi 11.11. klo 11.04 - eli veikkaan siis että syntyy laskettuna päivänä :-)
Mukavaa viikonalkua,
Anyara75 rv 33+2
Kohta lähden hakemaan niitä tukisukkia. Mulle on varattu oikein aika kun mitataan ja saan ohjeistukset hoitosukan pukemiseen.
Kerron sit miten meni kun tulen.
Galluppiin: Me tavattiin pubissa yo-kirjoituksista seuraavana kesänä. Oltiin ns vanhoja tuttuja koulusta, mut ei mitään säpinää. Siitä se meno alkoikin ja nyt ollaan oltu yhdessä jo 18-v. Eka lapsi tuli kun olin 26-v ja nyt tämä neljäs.
Hieman on erilaista kun sillon nuorena, mut nyt sillain tietää jo mitä kaikkee voi lasten kans tulla.
Tsemppiä kaikki uuteen viikkoon!
32+0
Siitä sairaalakassista... Ehkä alan itekin jo kattomaan, mitä pakkais mukaan. Serkku synnytti eilen tytön 36+5 ja ihan spontaanisti lähti supistuksilla käyntiin. Meitä on ollut tänä vuonna 6 serkkua raskaana ja tajusin eilen, että seuraavaksi on mun vuoro!
Mullahan alkukuussa l.a, joten pakkaan vauvalle bodyn, omat vanhat tutan froteepotkarit 70-luvulta, vanuhaalarin(umpikärjet lahkeissa ja huppu), tumput, puuvillalakin. Nämä siis kotimatkalle, joka taittuu kymmenessä minuutissa autolla. Lisäksi meillä on kans turvakaukaloon lämpöpussi, jos on oikein kylmä. Sairaalassaoloaikana käytän niin itsellä, kuin vauvalla sairaalan vaatteita. On niin helppo laittaa vaan pyykkiin siellä, kun maito kuitenkin valuu pitkin rinnuksia. Pienen tutin aion kans ottaa vauvalle, kun sairaalassa on niitä isoja. Ja omia liivinsuojia. Hiusharja, hammasharja, -tahna ja naamarasva. Ainakin keväällä kun olin osastolla, siellä oli ihan ok shampoota, suihkugeeliä ja kosteusvoidetta. Kyllä niillä pärjää muutaman päivän. Kotiin lähden itse varmaan joissain väljissä mammahousuissa. Liiveinä oon tykännyt sairaalassa ja kotona öisin käyttää sellasta toppimallia. Saa täältä sairaalan kanttiinista ostaa. Ei mikään nätti malli, mutta käytännöllinen. Mulla on ainakin niin vuolas maidon tulo ollut aiemmin, että jos ei oo liivejä, on koko sänky ihan märkä. En voi siis pitää rintoja " vapaana" ;)Ja tavallisilla imetysliiveillä on mun mielestä epämiellyttävä nukkua.
Viikonlopun aikana on ollut taas jos jonkinlaista galluppia, mutta tähän tämänpäiväiseen... Me ollaan tunnettu jonkin aikaa ennenkö tajuttiin, että hei mehän kuulutaan toisillemme. Mutta leikillään aina kerrotaan, että tavattiin jo silloin, ku minä olin 6v ja mieheni 16v ja ekassa kesätyössä. Molempien vanhemmat työskenteli Sokoksella ja minä olin aina mannekiininä, mieheni puolestaan isällään kesäapulaisena kantelemassa niitä esiintymislavoja. Hän sitten ihastui minuun siinä lavalla pyöriessäni,mutta odotteli, että kasvaisin vielä " vähän" . Alettiin seurustella v 94, kun olin vähän vaille 18. Kihloihin mentiin 96.Naimisissa ollaan oltu vuodesta 98 ja nyt odotamme siis kolmatta lasta. Parempaa miestä en voisi kuvitella!!!
Mutta nyt taidan lähteä kaupungille katselemaan serkun prinsessalle jotain viemistä! Ja yhtäkkiä illalla tuli muuten mieleen, että pitää hakea apteekista keittosuolaliuosta hoitopöydälle ;)
Bubbles 34+2
Huomenia kaikille,
Toivoovauvaa: jos sinulla ei aiemmin ole ollut ihottumia (atooppista ihottumaa tms) vaan nyt uutena asiana ilmaantunut kutiseva koholla oleva ihottuma vatsan seutuun, niin ainakin täällä pääkaupunkiseudulla moisesta helposti lähetetään ihotautipoliklinikalle jossa voidaan varmistaa että onko kyseessä tavallinen raskausihottuma (nimeltään monimuotoinen raskausihottuma) vai jokin muu. Hoitona usein riittää kortisonivoide ja Atarax-tabletit. Viikonloppuna mainitsit rakkuloistakin, varsinkin jos sellaista on niin ihottuma pitäisi tutkia ihan kunnolla.
G: miehen olen tavannut -90 jäätelökioskin jonossa...... yhteinen tuttu esitteli meidät, ja porukalla päätettiin samana iltana mennä terassille ja siitä se lähti. 16 v yhdessä, 12 v naimisissa.
Mari 33+3
Hui, kuinka aikaisin te muut heräätte. Tämä on jo aikaista mulle kun heräsin 7.30 ja sekin oli pakon edestä, muuten makoilisin varmaan vieläkin sängyssä. Mutta kun ei ole lapsia vielä niin kaippa siinä yksi syy. Ei ole ketään herättämässä ja vaikka masukki myllertääkin masussa niin mä saan onneksi vielä nukuttua. Pissillä käyn kerran yössä mutta aika hyvin nukahdan uudestaan.
Ensinnäkin Waimokkeelle tsemppiä sinne sairaalaan! Pidä jalat kovasti ristissä vielä.
Toivoovauvaa: olet ajatuksissani! Jokainen tietää miltä tuntuu hyttysenpurema ja sen kutina, mutta sulla on varmaan nyt sata kertaa pahemmat oltavat. Jaksamista!
Eilen soittelin sinne eläintohtorille, kun koiralla on verta virtsassa. No, näyte vietiin eikä siinä sen kummempaa sit tehty. Tänä aamuna piti viedä uus pissanäyte ja nyt odottelen, että hän soittaa mitä pitää tehdä. Virtsakiviä hänellä luultavasti on ja sit alkaa kauhea ruokavaliorumba. Pitää alkaa ostaa eläinlääkäriltä ruokaa ja se ei ole mitään halpaa... Reppanaa käy vaan sääliksi! No, kyllä se siitä kun asian vaan saa hoidetuksi.
G: mieheni tapasin yllätys, yllätys baarissa. Olin silloin exäni kanssa kihloissa kun nykyinen mieheni tuli jutteleen mulle baaritiskillä. Ei siinä sen kummempaa ja olisin varmaan unohtanu hänet ellei hän olis alkanu tekstaileen ja soitteleen mulle sen illan jälkeen. N. 2kk siitä erosimme exäni kanssa ja olin hetken sinkku, mutta kuitenkin puhelimitse yhteydessä nykyisen mieheni kanssa. Lopuksi luovutin ja aloimme seurustella. Siitä nyt 5vuotta ja nyt meille on esikoinen tulossa. =) Edelleen syvästi rakstunut! =)
Tänään on lääkäri ja sen jälkeen th. Tulen sen jälkeen kertomaan kuulumisia! Hyvää päivänjatkoa!
rusina 31+4
Kylläpäs oli mahtava pino viikonloppuna=)! Mulla meni taas vkonloppu niin etten koneelle edes kerinny,jotenkin toi ukon kotona olo häirittee mun normaalia päivä-rytmiä...=)!
Omaa ( . ): Pari yötä on menny valvoskellen, selkää kolottaa ja on ihan turkasen KUUMA! Menee ihan kääntyilyx koko yö, mutta ilmeisesti masukki on jotenkin kääntynyt koska mun ei tartte rampata pissalla enää yöllä, luksusta...=)!
G: Me ollaan ukon kans tavattu tammikussa -97 ihan perinteisesti baarissa. Kihloihin mentiin -99 ja naimisissa ollaan oltu vajaa vuosi ja tosiaan esikoinen tuloillaan=)! Me ollaan edetty kauheen rauhallisesti teihin muihin verrattuna,mies on jotenkin tollanen hidas hämäläinen...=)! Mutta just yx päivä mietin,että mähän oon ollu ihan täysin mukula kun ollaan ruvettu seurusteleen, ku kerkesin just muutama kuukausi ennen täyttään 18...ihan hullua ajatella näin...=)!
Tälle päivälle ei ihmeitä suunnitelmissa,nuohooja kävi äsken ja tarttis lähtee kauppaan. Iltapäivällä tulee mun vanha luokkakaveri käymään pitkästä aikaa,ihanaa piristystä=)!
tiitiäinen78 31+3
Päätä ihan särkee...
Toivottavasti menee ohi.
Mulla oli jotain asiaakin mutta mä unohdin...
Joten vastaan tällä kertaa vain geehen:
Meidän juttu alkoi kahdeksan vuotta sitten kotibileissä, olin 15v mies 19v.
Nyt ollaan 23v ja mies vielä jonkin aikaa 27v. Eli molemmat melkoisen nuoria silloin ja nyt. Tapaamisvuosi oli 1998, esikoinen syntyi vuonna 2002 ja nyt sitten tämä marraskuinen-06. Eipä tässä kiirettä ole ollut, meidän piti mennä viime vuonna naimisiin mutta mä jänistin, halusinkin lisäaikaa...
Nyt hieman jo kaduttaa ettei menty mutta ehtiihän sitä.
Nyt pitää mennä katsomaan mitä esikoinen on keksinyt vessanpöntön kanssa...
Swehina rv 33+1
Heipparallaa vaan kaikille
Täälläkin herätty tuossa 7:n maissa aamusella lasten kanssa, tosin jatkoin itse vielä lepäämistä tuonne 8.00 asti kunnes sain itseni kammettua kunnolla sängystä ylös touhuilemaan aamupalaa lapsille, tosin se vähän jäi kun tulikin kiire viedä esikoinen kerhoon, syötiin sitten kuopuksen kanssa kun tulin takas kotiin, mies kotona sen aikaa pojan kanssa kun vein tytön.
G: tavattiin mieheni kanssa netissä muutama vuosi sitten ja kaikki alkoi ihan kaveripohjalta kunnes huomattiinkin että olemme rakastuneet toisiimme, hyvin pian aloimmekin odottaa tätä nuorimmaista (tytöllä eri isä) ja nyt toinen yhteinen lapsi tulossa.
Viime vuonna 14.2 menimme kihloihin melkein vuoden seurustelun jälkeen ja tänä vuonna 14.2 mentiin sitten Maistraatissa naimisiin.
Meitä täällä marrasmuruissa siis muutama jotka tavanneet netin/deitin kautta ;)
OMA: edelleen masukki on erittäin vilkkaalla päällä, tänään taisi heittää kuperkeikkaa tuolla ja nyt en taas tiedä onko pää ylös- vai alaspäin, kunhan alkaa potkimaan niin tiedän taas että onko mennyt takas perätilaan, onneks on vielä aikaa kääntyä takas " lähtökuoppaan" jos nyt sattuu istumaan tuolla kohdussa.
Muuta: Kohta pitäs varmaan lähteä ostamaan tuolle pikku taapertajalle vähän vaatteita kun tuntuu että kaikki alkaa menemään punasävyisiksi noista isommista vaatteista, onneks enää seuraavalle ei tarvitse ostaa sitten juuri mitään vaatetta, saa selvitä sisarustensa vanhoilla vaatteilla, on sentään sekä tytön että pojan vaatteet tuolla olemassa.
Väsymyskin painaa jonkin verran, no keskiviikkona pitäs saada nukkua vähän pidempään; tosin on meidän vkosiivouspvä joten pitää kattoo uskallanko nukkua kovinkaan pitkään.
Huomenna neuvola sekä mulla että tytöllä ja torstaina se työterveyslääkäri vielä viimestä kertaa.
Nyt pitänee mennä etsimään pojalle housut jostain, on näköjään taas riisunut ne itse pois jonnekkin päin asuntoa, meillä alkanut tämä että repii housut pois ja yleensä perässä vielä vaipankin ja sitten näpertää alapäätään, onneksi ei ole vielä kakkavaippaa riisunut itse.
Nyt ei tälle pvälle muuta, paitsi yksi Gallup lisää: millä nimellä kutsutte masukkianne?
meillä ei taida olla juuri mitään, tällä hetkellä möngertäjä ollut yleisin
Kiva galluppi tänään =) Me on tavattu miehen kanssa ekan kerran v.-93, jolloin olin itse 7. luokalla ja mies 6. luokalla koulussa... Paikallisessa laskettelukeskuksessa tavattiin ja ihastuin ihan täysin siihen söpöön poikaan söpössä pipossa :) No, silloin vain tyydyin kirjoittelemaan päiväkirjaani, miten suloisen pojan olen nähnyt jne. 4 vuotta myöhemmin, eli tammikuussa v. -97 sitten tapahtui seuraava askel, eli minä olin perinyt isoveljeltäni työn lipunmyyjänä ko. laskettelukeskuksessa ja tämä söpöliini poika vuokrasi suksia siinä vieressa suksivuokraamossa. Siinä sitten vaihdettiin katseita ja molemmat sen verran ujoja, ettei edistystä paljoa tapahtunut... Kunnes hiihtolomalla nähtiin joka päivä ja alettiin aina työvuorojemme jälkeen mennä yhdessä mäkeen, itse olin vallan opetellut lumilautailunkin ihan vain tämän söpön pojan takia... Siitä se sitten lähti :) Minä olin silloin 16v. (täytin seuraavana kesänä 17v.) ja mies vuoden nuorempi. V.-99 mentiin kihloihin, v. -01 naimisiin, esikoinen syntyi -03 ja nyt tätä toista odotellessa yhteistä elämää on siis takana 9,5 vuotta. Niin se aika vaan menee. Ja vieläkin ollaan aika nuoria, minä 26 ja mies 25. Eli siis teinirakkautta meilläkin, taisi meitä olla muutama tällainen " aina" yhdessä ollut pari.
Tulipa pitkä stoori :)
Omaan napaan kuuluu edelleen nää ilkeät turvotukset. Jaksan niistä joka päivä valittaa, mutta oikeasti nää häiritsee elämää vielä enemmän kuin selkäkipu! Jalat pitäisi olla koko ajan kohti kattoa ja kädet kylmässä vedessä, kaikki muu on tuskaa. Ja kuten arvata saattaa, normaali elämä ei oikein onnistu tuolla kuvatulla tavalla ollen ;) No, kärsitään vielä 5 viikkoa. Olisi ihanaa jos saisi kengän nauhat sidottua ilman tuskan itkua... Kun tosiaan sormiin sattuu niin helkutisti kun niitä vähänkin pitää koukistaa.
Pesänrakennusvietti on mulla alkanut kohota ihan uusiin ulottuvuuksiin. Koko ajan pitää olla tip top siistiä, kuljen koko ajan korjaamassa tavaroita ja miettimässä uusia sisustusjuttuja... Lisäksi uuni lämpenee pari kertaa viikossa leipomisen takia ja ruokahuolto totta tosiaan tässä huushollissa pelaa. Pakastin (iso arkkupakastin) meinaa vaan jo olla aika täysi leivonnaisista, mutta lisää vaan tekee mieli tehdä. Huomenna ajattelin tehdä juustosarvia! Eilen tein ihania suklaamuffinsseja, isoja ja todella suklaisia. Että tervetuloa meille kylään, jos Vaasaan on asiaa :)
Mutta eipäs tänään muuta... Pitää pian soittaa ja varailla esikoiselle 3v. neuvolaan aikaa, vielä kun tietäisi, että kenelle terkalle soittaa! Ollaan siis muutettu ja en tosiaan tiedä, että kuka vastaa minkäkin numeron takaa, tälle alueelle on siis 3 terveydenhoitajaa, muttei mitään vinkkiä nettisivuilla, että miten heillä toimialueet on jaettu.
Marrastoive rv 35+1
mua vähän harmittaa ku herään aina tähän aikaan. lauantaina taisin herätä jo ysin pintaan. viime yö meni ihan pelleilyksi, eka ku alettiin nukkumaan ni vauva alko heräilee, se tykitti ihan sarjoja ja potki ja kiemmurteli, kaikkee sitä ettei vahingossakaan nukahda. ei auttanu silittelyt tms, yleensä se lopettaa liikkumisen jos hipaseekaan vatsaa. mutta eih. sit alko jo olee huono asento ja sitä piti vaihtaa, no sit alkaa sattumaan mahaan. kohta tulee liian kuuma. kun löytyy hyvä asento alkaa vessahätä. viiden jälkeen mä sain kunnolla nukuttua nyt tähän pikkasen yli kymmeneen. mies lähti töihin kuudelta.
G: tapasin mieheni :D mä alotin baarimikon hommat joulukuussa -04. lähes samantien huomasin että siellä käy asiakkaana sellanen erittäin sulonen kundi, (mikä on outoo koska en katellut sulosii poikii vaan ehkä rumempia ja isompia, sellasiahan hevarit on)se harvemmin joi muuta kun kahvia, kävi vaan moikkaamassa kavereitaan. joskus -05 keväällä huomasin irc galleriassa olevan meijän baarin yhteisö, menin kurkkaa ketä siellä on ja se söpöliini oli siellä jäsenenä. no mä aloin kirjotella sille mut sillei ollut _mitään_ hajua kuka mä olen :D pommitin sitä varmaan pari viikkoa, näin sut tänään, sulla oli uus takki tms.. sit sen kaveri kerto että toi on hei sen ja sen baarin tarjoilija. sit välähti. no ukkeli tuli sit juttelee mulle, oltiin vissiin lähes 2kk vaan kavereita, se oli kyl ihastunut sit muhn, samoin mä siihen. seurustelu alotettiin virallisesti :D ,16.7 jos nyt oikeen muistan :D kihlat on 14.10.05. eli kohta vuosi. naimisiin mentiin 19.6. ja vauva saapuu sit marraskuussa :)
ja mulla oli kaikista pisin tarina galluppiin :D sori! mitäs kysyit. :P
hmm.. siitä mun piti kysästä kokeneilta että kuinka usein vauva pestään? siis jos on kakat vaipassa niin peppu pestään mutta ihan sit kokonaan kuinka usein? ja mistä lähtien? eli jos tuun kotiin tiistaina niin kylvetänkö vauvan torstaina vai vasta vkl? mikä on se tarve ja onko siihen joku suositus? kahen päivän välein? viiden päivän vanhana? mä olevinaan oon ottanut niin hyvin selvää mut ei oo kyl mitään hajuu vauvan kylvettämisestä kuitenkaan.
nyt mä voisin käydä lukasee bb uutiset, vähä nauttia aamupalaa ja sit pitäis lähtee ettimään kela. en tiiä missä lähin on, ei ainakaan tässä meijän kaupunginosassa. isyysloma papereita pitäis täyttää, en tiiä kuinka paljon myöhässä ne on, mut parempi mylhään ku ei millonkaan.
hyvää päivänjatkoa muruille!
ootellaan 34+3 onpas kivan paljon viikkoja :) 39 päivää la:kaan.
Eipä täälä taas ennen viittä ole muutakaan tekemistä kuin koneella roikkuminen,jos poika ei nukkuis sohvalla niin kattelisin varmaan jotain omaa elokuvaani kun heräsinkin jo ennen klo:4.00 taas tänä aamuna.
Noi kutinat vaan ei anna hetken rauhaa siis niitä herää raapiin pitkin yötä.
Waimokkeelle niistä paidoista joissa kärjet kiinni niin ei niitä löydy tosiaan oikein mistään silloin kun kolme omaa ovat syntyneet niin ompelin käsin hihan suut kiinni pienimmistä vaatteista.
Muuten olo kiukkuinen kun ei saa syösä eikä oikein juodakkaan kun verikokeisiin pitää mennä...
Ja ainainen kutina ja ihottuma kiukuttaa myös.
Mutta ei auta valittaa kun tänään pääsee kuitenkin neuvolaan asioista keskusteleen ja lääkärikin tulee tota ihottumaa katsomaan...
Mutta nyt vuoro seuraaville aamuvirkuille jos semmoisia löytyy!
Rv 32+0