Lahnasta pupuksi, miten?
Tehdään alkuun selväksi että en hyväksy pihtausta enkä seksin käyttämistä vallan välineenä. Joskin toki sillekin jotkin terveet rajat täytyy olla, ei törkeästi kohdellut naisen tarvi antaa seksiä sinä iltana ennen kuin asiat on sovittu. Mutta. Kuinka muuttua velvollisuudesta antavasta lahnasta himokkaaksi pupuksi? Tähän voisi naiset kertoa mistä tykkäävät, ja miksi ei miehetkin.
Tärkein on että suhteen täytyy olla kunnossa. Jos toinen on itsekäs ja epäkunnioittava sika, niin se vie kyllä heti kaikki halut. Mutta herrasmies on heti kiinnostava. Joka kohtelee vaimoaan hyvin ja tasa-arvoisesti. Tää on itse asiassa ehdoton välttämättömyys siinä, että seksuaalista halua voi syntyä, varmaan molemmille.
Mutta esim. arkisten puuhien keskellä... ihan unelma on jos mies tulee halaamaan takaa päin kun teen jotain, ja kun hän on tosiaan ollut ihana, suutelee niskaan, hyväilen tissejä vaatteiden päältä ensin, silittelee lanteilta, ottaa kiinni jalkojen välistä samalla kun toinen käsi on tisseillä ja pikku hiljaa availee nappeja ja kädet menee vaatteiden alle...... jatkakaa...
Kommentit (14)
Pupu-saaren pupukahviloista ottamaan mallia pupuille lajityypillisestä käytöksestä.
Moni haluton nainen HALUAISI olla halukas, mutta ei pysty haluamaan omaa miestään koska hänellä huono asenne naisia ja varsinkin omaa vaimoa kohtaan. On ihan eri asia olla nainen, joka ei edes halua haluta, kuin nainen joka haluaisi tuntea suurempaa halua.
Kaikkein sairainta on kun narsistimies ei tee narsismilleen mitään ja käskee naista menemään johonkin terapiaan, että alkaisi tuntea himoa narsistia kohtaan.
Moni mies haluaisi olla herrasmies, mutta naisen käytös vaan käy niin kovin hermoille, ettei pysty
Niin , ihan unelma on, kun mies halailee takaa ym, voisi kuvitella. Minä olen mies joka tekee juuri noin. Myös kaikkea muuta hellyyttä, ja läheisyyttä. Eipä se vaimon mielestä ole mitään unelmaa, vaan normaalia. Teen sitä niin usein, ettei se paljoa häntä kiinnosta. Pitäisi pih data hellyydenosoituksia, tai keksiä koko ajan uutta. Liian paljon läheisyyttä, tai liian vähän. Tai väärään aikaan, ja paikkaan. Ei mikään kelpaa enää. En ole jännä mies enää ollut vuosiin. Tuttu, ja turvallinen, eipä ne halailut enää sytytä. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Moni haluton nainen HALUAISI olla halukas, mutta ei pysty haluamaan omaa miestään koska hänellä huono asenne naisia ja varsinkin omaa vaimoa kohtaan. On ihan eri asia olla nainen, joka ei edes halua haluta, kuin nainen joka haluaisi tuntea suurempaa halua.
Kaikkein sairainta on kun narsistimies ei tee narsismilleen mitään ja käskee naista menemään johonkin terapiaan, että alkaisi tuntea himoa narsistia kohtaan.
Moni nainen ilmeisesti ulkoistaa ongelmat miehen niskaan, eikä tee asialle mitään. Jos sitä toista ei halua, niin olisiko aika erota? Noin ainakin minä toimisin ja valitsisin sellaisen miehen jota haluan. Koen että olen epäonnistunut jos en kykene tyydyttämään kumppaniani. Kuten myös odotan mieheltä, että seksin määrä pysyy tietyllä tasolla eikä vähene. Tykkään seksistä ja valitsen kumppanikseni sellaisen miehen jonka kanssa haluan sitä harrastaa.
>Tehdään alkuun selväksi että en hyväksy pihtausta enkä seksin käyttämistä vallan välineenä.
>Joskin toki sillekin jotkin terveet rajat täytyy olla, ei törkeästi kohdellut naisen tarvi antaa seksiä
>sinä iltana ennen kuin asiat on sovittu. Mutta. Kuinka muuttua velvollisuudesta antavasta lahnasta >himokkaaksi pupuksi?
Melkoista vallankäyttöä on viljellä ilmaisua 'antaa seksiä'. : (
Luulisin sen, että osaa nauttia seksistä ja itsestään varsinkin, olevan tie siihen, että uskaltaa pupuilla ja olla näyttävä, käyttää leluja ja asuja ja nauttia niistä. Itse on tärkein. Siihen olen huono neuvomaan, että miten moisen saavuttaa.
Lahnaan naiseen on muutama syy.
1. Nainen asenne on sellaista että seksiä annettaan.
2. Naisella ei ole haluja miestä kohtaa, eikä nainen siten kiihoitu miehen tekemisistä
3. Mies ei osaa hyväillä naistaa kiihoittavasti
4. Mies ei alunperinkään ole saanut naista sellaiseen mielentilaan, että nainen kävisi kuumana jo ennen seksiin alkamista.
Selällään sängyllä miehen käsittelystä nauttiva ja kiihoittuen reagoiva nainen ei ole lahna. Nainen pitää saada kiimaiseksi ja pillu hereille, loppu sujuu itestään. Tästä tulikin mieleeni, että jos naisista alla puolet saa orgasmin ja tyydytyksen seksikerroilla, niin tuo jälkimmäinen pillun herätys jäänee tekemättä. Jos pillu oikeasti herää niin nainen tekee mitä vain saadakseen orgasmin ja panetuksen loppumaan. Toki joitakin miehiä voi ahistaa jos kiiimainen nainet ottaakin ohjat siitä eteenpäin. Minusta taas saada nainen siihen tilaan on koko seksin juju ja nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin sen, että osaa nauttia seksistä ja itsestään varsinkin, olevan tie siihen, että uskaltaa pupuilla ja olla näyttävä, käyttää leluja ja asuja ja nauttia niistä. Itse on tärkein. Siihen olen huono neuvomaan, että miten moisen saavuttaa.
Mun mielestä kyse on siitä, että uskaltaa hellittää kontrollista sen verran, että antaa kiihottumiselle vallan ja kiiman viedä mennessään. Vaimolta se luonaa kyllä yhdessä sekstaillessa, mutta yksin ollessa hänellä ei ole mitään mielenkiintoa päästää itseään himojen valtaan. Joku tällainen kontrollijuttu se on, tulkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyse on siitä, että uskaltaa hellittää kontrollista sen verran, että antaa kiihottumiselle vallan ja kiiman viedä mennessään. Vaimolta se luonaa kyllä yhdessä sekstaillessa, mutta yksin ollessa hänellä ei ole mitään mielenkiintoa päästää itseään himojen valtaan. Joku tällainen kontrollijuttu se on, tulkitsen.
Mun vaimo taitaa olla samanlainen. Omakiva ei ole kiinnostanut koskaan. Vaikka on muuten kontrollifriikki niin seksissä osaa antaa kiiman viedä.
Lähtisin naisesta itsestä liikkeelle. Pitää järjestää aikaa erotiikalle, virittäytyy itse tunnelmaan musiikilla, liikunnalla, pukeutumalla, katselemalla kuvia, käyttämällä mielikuvitusta, pitämällä pilkettä silmäkulmassa, laittautumalla nätiksi jne... Itse olen melko voimakaslibidoinen ja halut himmenee, jos elämä on kovin stressaavaa, toki silloinkin haluan joka viikko.
Ei kukaan nainen halua törkimystä. Ei tätä puolta ole järkeä kieltää. Minä sytyn heti kun mieheni on ihana. Mutta kun on sika, niin ei puhettakaan. Toki jos mies selvästi ihana ja silti täysi haluttomuus on vallalla, niin sitten syytä voi etsiä muualtakin kuin miehestä.
Joo oikein hyvä alku!
Saispas joskus. Mutta ei.