Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia varmistusnumeroja teillä muilla on tänään ollut?

Vierailija
26.06.2015 |

Mulla on koko ajan 777... ja sitten viimeinen numero vaihtelee, paitsi nyt on ollut jo muutaman kerran seiska sekin eli 7777. Tässä avauksessa on 7773 ja ed. vastauksessani oli 7772.

Hassua, yleensä ne on tainneet olla mitä vaan?

Edit: Onnistuin sössimään tuon 7773:n (painoin enteriä kolmosen sijaan) ja sain uudeksi luvuksi 7775...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika satunnaisia yhdistelmiä, mut 8 on vähintään joka toisessa sarjassa.

Vierailija
2/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on alkanut tänään 81--. Ja varmaan muutamakymmen viestiä on tullut kirjoitettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko teillä joka kerta viestiä lähettäessä se ihmeen numerovarmistus? Mulla tulee aina ku tuun takas av:lle kirjottelee. En yhtään muista mitä numeroita ollu mulla..

Vierailija
4/4 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:27"]Siis tuleeko teillä joka kerta viestiä lähettäessä se ihmeen numerovarmistus? Mulla tulee aina ku tuun takas av:lle kirjottelee. En yhtään muista mitä numeroita ollu mulla..
[/quote]

Mul tulee aina vaan silloin, kun tuun av:lle ekaa kertaa. Sit pystyn kirjoittaa ilman koodia siihen saakka, kunnes poistun sivulta. Tämä siis kännykällä. Tietokoneella pitää laittaa joka viestin jälkeen, jos muistan oikein