G: Paras pakaste pizza?
Peukku ylös = mielestäsi hyvää
Peukku alas = mielestäsi pahaa
ALOITAN!
Dr. Oetkerin Ristorante Vegetale
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:08"]Kurkku
[/quote]
Peruna
Vakka-Suomen elintarvikekeskuksen Fantasia-pizza.
Pirkka Tonnikala Pizza (uunissa valmistettava). Paras mitä tiedän! Reunat paistamisen jälkeen sopivan pehmeät, täytteet riittävät. Rasvainenhan se on, mutta silti omasta mielestäni tällä hetkellä paras tarjotuista.
Onkohan tohon Ristorante Mozzarella -pizzaan lisätty jotain addiktoivaa ainesosaa, koska en siis tiedä yhtäkään ihmistä, joka ei siitä pitäisi :D Kuvittelin aiemmin, että oma lähipiiri nyt vaan on hassahtanut (itseni mukaan lukien, vaikken normaalisti tykkää juuri mistään missä ei ole LIHAA) tuohon kyseiseen lyttyyn, mutta kun vaihdossa ulkomailla ja myöhemmin muutenkin kaikki tota ovat himoinneet ni ei voi ku ihmetellä, kuinka noin simppelisti on saatu moinen hittituote aikaseks.
Ristorante Salame Mozzarella Pesto. On tuo Ristoranten "pelkkä" Mozzarellakin hyvää, mutta tämä se on oikeasti taivaallista.
Lidlin mozzarellapitsa, se, missä on laatikossa kaks pitsaa. Ihan täydellinen. <3
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:11"]
Lidlin mozzarellapitsa, se, missä on laatikossa kaks pitsaa. Ihan täydellinen. <3
[/quote]
Mä tykkään kanssa, hyvä hinta-laatu-suhde. Lisää juustoa, oreganoa ja valkosipulia päälle niin uppoaa mulle vielä paremmin :D Mut mä oonki juustohullu :)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:32"]Onkohan tohon Ristorante Mozzarella -pizzaan lisätty jotain addiktoivaa ainesosaa, koska en siis tiedä yhtäkään ihmistä, joka ei siitä pitäisi :D Kuvittelin aiemmin, että oma lähipiiri nyt vaan on hassahtanut (itseni mukaan lukien, vaikken normaalisti tykkää juuri mistään missä ei ole LIHAA) tuohon kyseiseen lyttyyn, mutta kun vaihdossa ulkomailla ja myöhemmin muutenkin kaikki tota ovat himoinneet ni ei voi ku ihmetellä, kuinka noin simppelisti on saatu moinen hittituote aikaseks.
[/quote]
En oo kuullutkaan tosta pitsasta tai kaikki missä on mozzarella pääasiana silmäni skippaakin kai kaupan pakastealtaalla.
Lidlin kolmen juuston pitsa. Jos samaa saa jostain kertokaa heti! Yleensä aina juustopitsoissa on sinihome juustoa joka on ehdoton nounou
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:19"]Lidlin kolmen juuston pitsa. Jos samaa saa jostain kertokaa heti! Yleensä aina juustopitsoissa on sinihome juustoa joka on ehdoton nounou
[/quote]
Niin siis en oo nähnyt lidlissä sitä enää pitkiin aikoihin
Lähes kaikki kun niitä vähän tuunaa itse paremmiksi.