Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

punkkiasiaa!!

Vierailija
25.06.2015 |

Eikö punkin tunkeutumista ihon alle tunne? Kun olen kuullut monissa tapauksissa ettei ole huomattu punkkia ihmiselläkään. Älkää pitäkö idioottina mutta olen aina kuvitellut että kyllä se ainakin nipistäisi tms.. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se, jolla on patti korvan takana, niin ei se ole punkki. Patit korvan takana ovat ihan tavallisia.

Vierailija
2/4 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä mitenkään tunne. Jossain vaiheessa, kun se on jo tunteja imenyt, alkaa tuntea jotain pientä epämääräistä minkä takia usein käsi osuu siihen punkkiin kun yrittää raapia. Mussa on ollut kymmeniä punkkeja joka kesä joten kokemusta on. En ole huomannut ikinä niiden imemään alkamista mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunne, punkki ruiskuttaa ihoon tunkeutuessaan puuduttavaa ainetta, joten sitä ei yleensä huomaa ollenkaan. Usein punkki on myös niin pienikokoinen nymfi, että se voi olla ihmisessä kiinni useita vuorokausia sitä huomaamatta. Vasta kun se on imenyt itseensä paljon verta ja kasvattanut kokoaan, on se helpommin nähtävissä.

Lueppas netistä oikeaa tietoa, kannattaa tutustua erityisesti englanninkielisiin, Yhdysvalloista tuleviin tutkimustuloksiin ja materiaaleihin.

Vierailija
4/4 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kiitos vastauksista:) ollaan maalla mökkeilemässä niin siksi kyselin. Ei oo pattia korvan takana mulla:DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän