Onko joku maksanut lukiolaiselle abikurssin? Siis sellaisen jossa luvataan tietty arvosana ja saa rahat takaisin jos ei saavuta sitä?
https://www.worddive.com/fi/kielikurssit/englannin-abikurssi#CONDITIONS
Abi haluaisi tuollaisen englannin abikurssin avuksi opiskeluun. Mietin, että onko nämä oikeasti toimivia ja luotettavia? Saako noista oikeasti rahat takaisin jos ei saavuta tavoitettaan? Miten ne saa tarpeeksi voittoa tuolla tyylillä vai onko tässä jonkin kusetus?
Kommentit (43)
Tämä on ap:lle liian myöhään, mutta vastaan, koska muitakin kiinnosta. WordDive voi luvata rahat takaisin, jos on tehnyt kurssin kaikki tehtävät, mutta ei saanut haluttua arvosanaa hyvin yksinkertaisesta syystä: Sen kurssit ovat täysin automaattisia. Firman kustannusten kannalta on lähes sama, onko kurssia suorittamassa tuhat vai kymmenen tuhatta asiakasta. Toki jälkimmäisessä tapauksessa tarvitaan vähän enemmän laitteisto- ja tietoliikennekapasiteettia, mutta yhtään lisäopettajaa ei tarvita, koska mitään ei tarkisteta tai opeteta käsin.
Jos nyt firma saa rahat takaisin -takuun ansiosta 5000 asiakasta lisää, niin vaikka niistä 3000:lle pitäisi palauttaa rahat takaisin, niin se saa silti kurssimaksun 2000 lisäasiakkaalta ilman olennaisia lisäkustannuksia.
Abikursseista minulla ei ole kokemusta, mutta olen itse kerrannut saksan sanoja firman tavallisille opiskelijoille tarkoitetun kurssin avulla. Sen perusteella uskoisin WordDiven olevan parhaimmillaan nimenomaan sanojen ja sanontojen opiskelussa. Jos abin päähaasteet ovat esim. kieliopin puolella, jokin muu kurssi voi olla parempi.
Maksoin. Suoritti. Lopputulos eximia (aika hyvin, kun oletustaso oli alle magnan). Kannatti!