Kuinka viettelet naisen?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 09:52"]
Tämä kertoo paljon. Suomalainen mies ei osaa vietellä. Ehdottelee vain törkeitä.
[/quote]
Näin juuri
Mun on ikävä Espanjaan.
Siellä mies puhuu kauniita,koskettelee sinua kun puhuu. Pitää kädestä,katsoo suoraan silmiin. Tuoksuu hyvältä,pukeutuu tyylikkäästi,vie sinua illalliselle tai viinilasilliselle.
Odotan, että nainen viettelee minut.
Lähtökohtaisesti helpompi edetä, kun tietää että nainen on kiinnostunut. Sen jälkeen voi aloittaa edellämainitut espanjalais metodit.
Miksi tuhlata kummankaan aikaa ja energiaa. Jos nainen ei ole kiinnostunut, eikä anna mitään merkkejä kiinnostuksestaan, niin ei kannata...
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:13"]
Mun on ikävä Espanjaan. Siellä mies puhuu kauniita,koskettelee sinua kun puhuu. Pitää kädestä,katsoo suoraan silmiin. Tuoksuu hyvältä,pukeutuu tyylikkäästi,vie sinua illalliselle tai viinilasilliselle.
[/quote]
Mulla on tällainen miesystävä. Ja ihan suomalainen :)
Mun on ikävä Espanjaan. Siellä mies puhuu kauniita,koskettelee sinua kun puhuu. Pitää kädestä,katsoo suoraan silmiin. Tuoksuu hyvältä,pukeutuu tyylikkäästi,vie sinua illalliselle tai viinilasilliselle.
[/quote]
Ihan samalla tavalla käyttäydyn itsekkin ja aika monet tuttavapiirissäkin yleistäjäpaskiaiset ! Sama kun yleistäisi kaikkien naisten olevan lahnoja lehmiä koska exäni ovat sattuneet olemaan sellaisia ? Hyväksykää ja katsokaa omatasoisia miehiä sillä ei mallitason miehillä kiinnosta keskitason naiset tai viedä teitä illalliselle koska saa parempaakin. Suomessa on hyvinkin paljon hyviä miehiä mutta naisille se ei kelpaa koska ei ole kotoisin ylkomailta. Pää pois perseestä ja miettikää oisko peiliin katsomisen paikka joskus ennen kuin alkaa miestä jatkuvasti syyttämään
M32
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:01"]
[/quote]
[/quote]
Itse olen aina ollut tuollainen myös ja olen ihan suomalainen mies koska penis tuolla näyttää roikkuvan ?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:01"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä tiedän vaikka kuinka paljon tällaisia miehiä?? Taitaa teillä valittajamammoilla vaan olla peiliin katsomisen paikka vielä jos lahnailee sängyssä ja muutenkin odottaen valmista ja miehen tekevän kaikki työt suhteessa. Ei sellaista kukaan jaksa
[/quote]
hah :D voi elämä .. Parisuhde on kahden kauppa eikä toista voi pitää orjana ? Mitä sinä siihen suhteeseen sitten annat jos miehen pitää maksaa kaikki ja kuskata sinua jatkuvasti ? Muuta kuin iilimatona pyörit odottaen valmista? vai luuletko että pillua antamalla korvaat miehelle kaiken ?
N33
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 14:17"]
[/quote]
Ihan samalla tavalla käyttäydyn itsekkin ja aika monet tuttavapiirissäkin yleistäjäpaskiaiset ! Sama kun yleistäisi kaikkien naisten olevan lahnoja lehmiä koska exäni ovat sattuneet olemaan sellaisia ? Hyväksykää ja katsokaa omatasoisia miehiä sillä ei mallitason miehillä kiinnosta keskitason naiset tai viedä teitä illalliselle koska saa parempaakin. Suomessa on hyvinkin paljon hyviä miehiä mutta naisille se ei kelpaa koska ei ole kotoisin ylkomailta. Pää pois perseestä ja miettikää oisko peiliin katsomisen paikka joskus ennen kuin alkaa miestä jatkuvasti syyttämään
M32
[/quote]
Niin, eiköhän nämä asiat ole kahden kauppa ja molemmin puolin saa varmaan samalaista kohtelua kuin itse antaa. Ja siihen liittyen, miksiköhän sitten jotkut naiset saa hyvää kohtelua miehiltä? Ei varmaan johdu ulkonäöstä pelkästään
Aloitan suutelemalla hitaasti ja pitkään taukoamatta. Lisään vähitellen voimaa ja kiihkeyttä suukkoihin edelleen pitämättä ollenkaan taukoja. Ohjaten pään takaa etc. Tyttöystävä voihkaisee suudelmien "lävitse" ja pyytää usein kantamaan sänkyyn henkäisten nopeasti sanoja kovien suukkojen lomassa. Sängyssä huomaan, että hän on ihan valmis ja minä totta kai olen aivan täysin kovana.
Avaan housuni ja kaivan sieltä esiin 24cm meffarini, naiset villiintyy välittömästi!
Menen kesäiltana terassille ja kun nainen kävelee ohi, nuolaisen kulmakarvat järjestykseen! Aina toimii!
Vierailija kirjoitti:
Tuon kun teet suomessa, niin johan alkaa paskamyrsky ahdistelusta.
Minulla on käynyt yleensä niin että nainen on ilmaissut, tavalla tai toisella, halunsa tulla vietelluksi. Silloin riittä vähän suoraviivaisempikin ehdotus. Esim pitäisiköhän meidän löytää paikka, jossa voisimme plla ihan kahdestaan.
Maissa joissa uskonto tai muu syy estää naisten ja miesten vapaata seurustelua vaatimattomampikin turistinainen saa prinsessan kohtelun. Toiveena tietenkin tavallisesti tavoittamaton pilde
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käynyt yleensä niin että nainen on ilmaissut, tavalla tai toisella, halunsa tulla vietelluksi. Silloin riittä vähän suoraviivaisempikin ehdotus. Esim pitäisiköhän meidän löytää paikka, jossa voisimme plla ihan kahdestaan.
Kuis hän on sen ilmaissut?
En viettele, pitäköön voimaantuneen tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti helpompi edetä, kun tietää että nainen on kiinnostunut. Sen jälkeen voi aloittaa edellämainitut espanjalais metodit.
Miksi tuhlata kummankaan aikaa ja energiaa. Jos nainen ei ole kiinnostunut, eikä anna mitään merkkejä kiinnostuksestaan, niin ei kannata...
Entä jos nainen ajattelee samoin? Silloin homma ei etene, vaikka kiinnostusta olisi molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen ajattelee samoin? Silloin homma ei etene, vaikka kiinnostusta olisi molemmin puolin.
Se on sitten voi voi, feministisessä yhteiskunnassa aloitteen teko on naisen velvollisuus tai metoo.
Tämä kertoo paljon. Suomalainen mies ei osaa vietellä.
Ehdottelee vain törkeitä.