Onko kukaan menossa TUSKAAN?
Huomenna taas möröt kömpii koloistaan ja painelee Suvilahteen. Onko kukaan palstalaisista menossa? :)
Kommentit (20)
Ääh, haluaisin mennä mutta en tänä vuonna pääse :(
Missä on AV-mammojen kokoontumispaikka Suvilahdessa?
Minä olen menossa ekaa kertaa elämässäni. Harmi ku en löytäny mistään sopivaa kukkamekkoa...
Ajattelin lähteä kuuntelemaan Alice Cooperia. Lippua en tosin viitsinyt ostaa, joten todennäköisesti haahuilen festarialueen läheisyydessä :)
Mä niin haluaisin. Ehkä jo ensi kesänä :) Pitäkää hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:51"]Missä on AV-mammojen kokoontumispaikka Suvilahdessa?
[/quote]
Anniskelualueella. ;D
In flamesia ajattelin mennä katsomaan. Muuten varmaan hengailen siinä ulkopuolella. :)
Ite oon menossa kaikkina kolmena päivänä.
Menossa ollaan koko viikonlopuksi.
Odotan eniten Sabatonin ja Exoduksen esiintymisiä. Sabatonin olen aikaisemminkin nähnyt livenä ja se on mahtava livebändi.
Menossa ollaan, vaikka bändikattaus ei tänä vuonna kummoinen olekaan. Tapaa helposti kasapäin kavereita kerralla.
Minäkin menossa koko viikonlopuksi. Sabaton on mulle huomisen pakko-nähdä -bändi. :) toivottavasti saadaan kiva ilma seuraavaksi kolmeksi päiväksi!
- Ap
Hep! Hotellihuoneessa Kampin vieressä just mietin et lähtiskö käymään kaupoilla, kun kerrankin ois parikin goottikauppaa lähellä ja syömässä ja mönkis sieltä sit Tuskaan vai nukkuisko päiväunet. Eilen olin kattomassa Sabatonia eturivissä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 21:51"]Missä on AV-mammojen kokoontumispaikka Suvilahdessa?
[/quote]
Möröt kuiskimassa toisilleen "AV?".
Mulla on kolmen päivän lippu. Ja olen ihan hirveä mörkö, höö!