Mielipiteesi Rockabilly-ihmisistä?
Eli kerro stereotypiasi rockabillyä kuuntelevasta miehestä/naisesta.
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:11"]Nää jotka sanoo, että on noloja tai wt-porukkaa ovat itse jotenkin vajavaisia mun mielestä.
Mikä tarve on dissata muita ihmisiä musiikin yms takia? Tekeekö se teistä parempia ihmisiä?
Terv. hippityylinen muija joka tykkää "peace and love" tyylistä....
[/quote]
Tykkäätkö salmiakista?
-En
ET SAA SANOA NOIN KOSKA MÄ TYKKÄÄN1!1!!!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:29"]Juntteja, kapeakatseisia, rasisteja. Itsekin tykkään tosi paljon fiftarimusiikista ja -tyylistä, mutta en halua pyöriä noissa porukoissa kun arvomaailma poikkeaa niin paljon omastani. Toki poikkeuksiakin on, mutta suurin osa tuollaisia.
[/quote]
pidän vanhoista jenkeistä, rockabillysta ja 40-50 pukeutumis- ja sisustustyylistä, mutta skene on suomessa lähinnä kaljan juontia autonromujen keskellä jossain miitissä kesällä ja talvella tallissa. Tai ehkä täällä maakunnissa on vain sellaista :) Em syistä en tahdo tahdo rokuksi leimaantua.
Pin up viritelmät ovat suurelta osin juuri sitä että joku isorintainen ja "rehevä" nainen voittaa pin up kilpailun hell bunnyn halpismekko päällään (jollainen on joka toisella kanssasisarella). Amerikasta jauhetaan kovasti vaikka ei ole käyty Tukholmaa lännempänä, jos sielläkään. Ihmisinä ovat niinkuin kaikki muutkin eikä em seikat tee kenestäkään huonoa ihmistä, en minä sillä. Skene on vaan aika hanurista Suomessa, enemmän kaipaisin kunnon DIY-henkeä ja OIKEASTI erilaista ajattelumaailmaa valtavirtaan nähden. Alapeukkuryöppyä odotellessa.
[/quote]
Alapeukun saat minulta ja isosti. Ehkä kannattais muuttaa sieltä Savosta pois tai liikkua enempi ympäri maata niissä sadoissa bileissä mitä on.
Missään mun tuntemassa jenkkiauto/fiftariporukassa EI todellakaan vaan vedetä kaljaa kaaran taka kontista tallilla istuskellen. Ja voin kertoa jotta yli 25v fiftari/roku/ yms piireissä pyörineenä olen nähnyt kaikkea mahdollista.
Hyvinkin moni kuten, myös itse, on pyörinyt pitkin poikin Jenkkejä sekä tietysti Englannissa, Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa, Espanjassa bileissä. Ei siis mitään nurkkakuntaista menoa lainkaan...
Pin-up on saanut paskan leiman erään tyrkkyjulkkiksen takia, sille ei vaan voi mitään. Ja kyllä on mukavampi katsoa hieman pullukkaa naista vaikkapa siinä halpis Hellbunnyssä viihtyen kuin kuivanmaan oravaa kalliissa Bernue Dexrterin koltussa jossa pitää olla ja seistä tietyllä tavalla jotta näyttäisi "oikeelta"
[/quote]
Pin up mallit on niitä ketkä on liian lihavia oikeisiin mallin töihin
[/quote]
Noh 30-50-luvuilla ei ne pinup tai ihan vaan tavistytöt/naiset olleet mitään tikkuja muutenkaan. On hieman vartaloihanne muuttunut niistä päivistä.
[/quote]
Jepjep. Läskejä siis.
[/quote]
Ihan sama , mutta helvetin paljon paremmannäköisiä kuin nykyajan tasapaksut perseettömät, tissittömät sekä vyötäröttömät naiset.....
[/quote]
Joo kyllä. Läski riipputissit rulaa. On pyöreäkin muoto. Plussaa on jos on niin ihq erilainen hiustyyli = punamusta. Ja lisäksi pari tatuointia.
[/quote]
Onko joku rokumimmi vienut sun ukkos vai mikä niin paljon ketuttaa? Oletko kateellinen siitä että jollain "läskimmällä"" naisella on niin hyvä itsetunto että voi esiintyä pinup kuteissa?
Toiset tykkää laihoista ja toiset enemmästä tavarasta, sille ei vaan voi mitään, sori......
Ja ps. En ole roku vaan ihan tavis jolla itsellä ei riitä itsetunto noihin kuteisiin..... siltikään en ole kade
[/quote]
Ei, ei ole ex naiseni lähtenyt "roku mimmin" matkaan. Tässä kysyttiin mielipidettä ja sen toin ilmi? Anteeksi en tajunnut että haettiin vain positiivisia mielipiteitä
[/quote]
Et sitten yhtään rakentavammin osannut mielipidettäsi kertoa? Ja voisit hieman tutustua pinupin historiaan jotta näkisit oikeasti kuin läskejä he sillon oli..... tosin sun vy taitaa olla hieman enempi kuin 75cm joka silloin oli iso. Ja jos Savossa ei ole kuin läskejä muijia niin ainahan sieltä voipi muuttaa pois ja kiertää maailmaa....
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:11"]Nää jotka sanoo, että on noloja tai wt-porukkaa ovat itse jotenkin vajavaisia mun mielestä. Mikä tarve on dissata muita ihmisiä musiikin yms takia? Tekeekö se teistä parempia ihmisiä? Terv. hippityylinen muija joka tykkää "peace and love" tyylistä.... [/quote] Tykkäätkö salmiakista? -En ET SAA SANOA NOIN KOSKA MÄ TYKKÄÄN1!1!!!
[/quote]
En tykkää salmiakista vs. salmiakki on noloa ja wt. Huomaatko eron?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:29"]Juntteja, kapeakatseisia, rasisteja. Itsekin tykkään tosi paljon fiftarimusiikista ja -tyylistä, mutta en halua pyöriä noissa porukoissa kun arvomaailma poikkeaa niin paljon omastani. Toki poikkeuksiakin on, mutta suurin osa tuollaisia.
[/quote]
pidän vanhoista jenkeistä, rockabillysta ja 40-50 pukeutumis- ja sisustustyylistä, mutta skene on suomessa lähinnä kaljan juontia autonromujen keskellä jossain miitissä kesällä ja talvella tallissa. Tai ehkä täällä maakunnissa on vain sellaista :) Em syistä en tahdo tahdo rokuksi leimaantua.
Pin up viritelmät ovat suurelta osin juuri sitä että joku isorintainen ja "rehevä" nainen voittaa pin up kilpailun hell bunnyn halpismekko päällään (jollainen on joka toisella kanssasisarella). Amerikasta jauhetaan kovasti vaikka ei ole käyty Tukholmaa lännempänä, jos sielläkään. Ihmisinä ovat niinkuin kaikki muutkin eikä em seikat tee kenestäkään huonoa ihmistä, en minä sillä. Skene on vaan aika hanurista Suomessa, enemmän kaipaisin kunnon DIY-henkeä ja OIKEASTI erilaista ajattelumaailmaa valtavirtaan nähden. Alapeukkuryöppyä odotellessa.
[/quote]
Alapeukun saat minulta ja isosti. Ehkä kannattais muuttaa sieltä Savosta pois tai liikkua enempi ympäri maata niissä sadoissa bileissä mitä on.
Missään mun tuntemassa jenkkiauto/fiftariporukassa EI todellakaan vaan vedetä kaljaa kaaran taka kontista tallilla istuskellen. Ja voin kertoa jotta yli 25v fiftari/roku/ yms piireissä pyörineenä olen nähnyt kaikkea mahdollista.
Hyvinkin moni kuten, myös itse, on pyörinyt pitkin poikin Jenkkejä sekä tietysti Englannissa, Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa, Espanjassa bileissä. Ei siis mitään nurkkakuntaista menoa lainkaan...
Pin-up on saanut paskan leiman erään tyrkkyjulkkiksen takia, sille ei vaan voi mitään. Ja kyllä on mukavampi katsoa hieman pullukkaa naista vaikkapa siinä halpis Hellbunnyssä viihtyen kuin kuivanmaan oravaa kalliissa Bernue Dexrterin koltussa jossa pitää olla ja seistä tietyllä tavalla jotta näyttäisi "oikeelta"
[/quote]
[/quote]
Noh 30-50-luvuilla ei ne pinup tai ihan vaan tavistytöt/naiset olleet mitään tikkuja muutenkaan. On hieman vartaloihanne muuttunut niistä päivistä.
[/quote]
Jepjep. Läskejä siis.
[/quote]
Ihan sama , mutta helvetin paljon paremmannäköisiä kuin nykyajan tasapaksut perseettömät, tissittömät sekä vyötäröttömät naiset.....
[/quote]
Joo kyllä. Läski riipputissit rulaa. On pyöreäkin muoto. Plussaa on jos on niin ihq erilainen hiustyyli = punamusta. Ja lisäksi pari tatuointia.
[/quote]
Onko joku rokumimmi vienut sun ukkos vai mikä niin paljon ketuttaa? Oletko kateellinen siitä että jollain "läskimmällä"" naisella on niin hyvä itsetunto että voi esiintyä pinup kuteissa?
Toiset tykkää laihoista ja toiset enemmästä tavarasta, sille ei vaan voi mitään, sori......
Ja ps. En ole roku vaan ihan tavis jolla itsellä ei riitä itsetunto noihin kuteisiin..... siltikään en ole kade
[/quote]
Ei, ei ole ex naiseni lähtenyt "roku mimmin" matkaan. Tässä kysyttiin mielipidettä ja sen toin ilmi? Anteeksi en tajunnut että haettiin vain positiivisia mielipiteitä
[/quote]
Et sitten yhtään rakentavammin osannut mielipidettäsi kertoa? Ja voisit hieman tutustua pinupin historiaan jotta näkisit oikeasti kuin läskejä he sillon oli..... tosin sun vy taitaa olla hieman enempi kuin 75cm joka silloin oli iso. Ja jos Savossa ei ole kuin läskejä muijia niin ainahan sieltä voipi muuttaa pois ja kiertää maailmaa....
[/quote]
Siis mistä sä Savon heitit? Nyt meni ihan yli hilseen.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 22:29"]Juntteja, kapeakatseisia, rasisteja. Itsekin tykkään tosi paljon fiftarimusiikista ja -tyylistä, mutta en halua pyöriä noissa porukoissa kun arvomaailma poikkeaa niin paljon omastani. Toki poikkeuksiakin on, mutta suurin osa tuollaisia.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jepjep. Läskejä siis.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis mistä sä Savon heitit? Nyt meni ihan yli hilseen.
[/quote]
Jaa siis toi aikaisempi kommentoija oli Savosta. Sry my bad
Mukavaa ja leppoisaa porukkaa sinänsä, etelävaltiohehkutusta ja - varsinkin kännissä isoon ääneen tulevia - rasistisia länkytyksiään en vaan jaksa kuunnella. Mun tuntemista tyypeistä kaikki pärjäävät elämässään suht' ok eli on duunit ja perheet.
Rasististen kännijankkausten lisäksi en myöskään jaksaisi aina kuunnella sitä "Suomessa on kaikki pelkkää paskaa ja Amerikassa tai ihan missä muualla kaikki on niin v***n hyvin" - lässytystä (ihmisiltä jotka ovat käyneet Tallinnassa, Tukholmassa, Turkissa ja osa Thaimaassa) . Pari kertaa koittanut kysyä, että mikset sitten lähde sinne Eldoradoon mutta vastaukisa ei ole pahemmin tullut... :) Tämä kyllä pätee myös muihin vähemmän koulutettuihin tyyppeihin kuin ns. fiftareihin.
Eräs kenet tiedän muuttui ns skinistä rockabillyksi.. Kaverin lapsen isä on varmasti ikuisuus työtön, kalja maistuu, tatska naamassa. Aina haaveilee autosta, muttei koskaan tule olemaan varaa siihen
Naisista tulee ekana mieleen pallokuvioidut mekot, huivit, tatuoinnit ja joko vihreä/mustat tai mustat hiukset punaisilla raidoilla. Tatuoinnit yleensä ns söpöjä, tyttöpääkalloja, muffinsseja sekä pin up tyttöjä. Miehistä tulee se klassinen farkut, bootsit, hattu ja kauluspaita. Mahd henkselit :D
Mielipidettä ei oikein ole. Tulee vain serkkuni mieleen. Jakaa usein semmoisia "i would rather have this car.." kuvia jenkkiautoista _usein_
Eiköhän rockabillyporukkaan mahdu kaikkea mahdollista kirjoa sossupummijuopoista hyvin toimeentuleviin ihan niin kuin muistakin porukoista.
Etelävalioiden hehkutus menee yli
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:40"]Etelävalioiden hehkutus menee yli
[/quote]
Valtioiden
Koen myötähäpeää aina, kun näen näitä rockabilly-sirkuspellejä jossain. Naiset varsinkin näyttää ihan drag queeneilta mekoissaan, omituisissa kampauksissaan ja kilon pakkelikerroksiensa kanssa.
Valikoiva maku ainakin. Ihannoidaan -50 lukua vaatteiden, naisten kokojen, autojen yms mukaan. Napataan ns rusinat pullasta.
Hmm...onpas inhottavan paljon kielteistä kommenttia. Mun tuntemat on ollu muuten kivaa, töissäkäyvää ja keskenänsä oikein reilua ja mukavaa porukkaa- mutta inhottavaa kyllä myös rasistisia. Eli en varmasti ois saanu tummaihoisena nii kivaa vastaanottoa. Harmi kyllä, mutta tämä yksi piirre oikeastaan tekee sen etten hengaa heidän kanssaan.
"Rockabilly rebel" -ei vaan sä oot naurettava vastuun pakoilija
Ysäri skinit vaihtanut tyylisuuntausta. X)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:56"]Hmm...onpas inhottavan paljon kielteistä kommenttia. Mun tuntemat on ollu muuten kivaa, töissäkäyvää ja keskenänsä oikein reilua ja mukavaa porukkaa- mutta inhottavaa kyllä myös rasistisia. Eli en varmasti ois saanu tummaihoisena nii kivaa vastaanottoa. Harmi kyllä, mutta tämä yksi piirre oikeastaan tekee sen etten hengaa heidän kanssaan.
[/quote]
Mä olen aina ihmetellyt tuota rasistisuutta kun eikös rockabilly musiikki ole kehittynyt mustien bluesista tms? Jokusen kerran olen tästä keskustellut rasvistuttavani kanssa ja vastaus oli että amerikan mustat on ihan eriasia kuin somalit tms....
Nää jotka sanoo, että on noloja tai wt-porukkaa ovat itse jotenkin vajavaisia mun mielestä.
Mikä tarve on dissata muita ihmisiä musiikin yms takia? Tekeekö se teistä parempia ihmisiä?
Terv. hippityylinen muija joka tykkää "peace and love" tyylistä....