Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa!mistä voi johtua sanojen unohteleminen? viime aikoina

Vierailija
24.09.2006 |

about 1 kk aikana olen huomannut, että mun on välillä kummallisen vaikee muistaa jotain tiettyä sanaa.. enkä yleensä muista vaikka kuinka yrittäisin. Samoin sanon välillä sanat väärin.

Olen aina ollut verbaalisesti hyvin lahjakas ja sanavalmis.

Päänsärytkin on taas alkaneet.

Mistä ihmeestä tällainen voi johtua? Voiko olla ohi menevää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun tarkemmin ajattelee, olen valvonut tosi paljon myöhempään viikollakin. Toivottavasti ois siitä johtuvaa..

Vierailija
2/8 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee suhteellisen kauan aikaa tajuta esim. mitä toinen sanoo/tarkoittaa. Unohtelen myös sanoja koko ajan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuisko sullakin siitä?

T.ap

ps. Tajusin just että BB:n alkamisen jälkeen tää on alkanu tapahtua.. :D Aina valvoo siihen yhteentoista vähintään..

Surullista, mutta totta :D

Vierailija
4/8 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva vie sun energiaas :)

Vierailija
5/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologini sanoi, että migreenin aikana ei voi oppia uutta. Voisiko liittyä särkyihin. Luulisin, että masennus voisi myös vaikuttaa. Ja toki myös väsymys. Minullakin on ajoittain sanojen unohtamista, hajamielisyyttä, keskittymiskyvin puutetta, asiat eivät mene perille. Sitten kun on viriilimpi vaihe ja olen enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, puhe ym. em. sujuu taas paremmin.

Vierailija
6/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli lapset olleet pitkään sairaana ja valvottaneet ja loppujen lopuksi sain itsekin sen flunssan. Varasin itselleni lääkäriaikaa ja kun hoitaja kysyi etunimeäni, en muistanut sitä. Siis omaa nimeäni. Eikä ollut edes kelakorttia tai mitään framilla, että olisin voinut tarkistaa.

Vierailija
7/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se selittää miksi olen tuntenut itseni niin toheloksi viime aikoina.

Kaveritkin ihmetteli kun Pictionarya ja aliasta pelattiin ja olin ihan pihalla. Yleensä pesen muut mennen tullen. Nyt tiesin kyllä mitä sanaa haettiin mutta en vain yksinkertaisesti muistanut.

Vierailija
8/8 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojen unohtaminen on yksi migreenin auroista. Samaten esimerkiksi se, että alat tehdä jotain ja kohta seisotkin miettimässä mitä ihmettä olit tekemässä. Näköhäiriöt voivat kuulua migreenin auroihin myös, joten jos sinulla on jotain näistä, käväise lääkärillä keskustelemassa parhaasta lääkityksestä kohdallasi.