Apua.. Housut repesi, olen töissä...
Krits kuului vain. Mitä mä teen?! Paita eikä takki ei yllä peittämään reikää kokonaan. Apua!!!
Kommentit (21)
Teippirullan kanssa vessaan ja teippaat housut sisäpuolelta. Mielellään pakkausteippiä tai ilmastointiteippiä.
Nimim. kokemusta on
Parsi se kai sulla on lankaa ja neulaa käsilaukussasi.
Sano, että rako perseen kohdalla on tällä hetkellä kuuminta muotia!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:18"]Teippirullan kanssa vessaan ja teippaat housut sisäpuolelta. Mielellään pakkausteippiä tai ilmastointiteippiä.
Nimim. kokemusta on
[/quote]
Löysin vain maalarinteippiä ja kirkasta teippiä, toimiikohan... :D Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:18"]Parsi se kai sulla on lankaa ja neulaa käsilaukussasi.
[/quote]
Ei ole :( Pitäisi näköjään pitää mukana... Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:20"]Takki vyötäisille.
[/quote]
Joo pitää varmaan laittaa, vaikka näyttääkin vähän tyhmältä. Mietin myös, että kietoisinko huivin jotenkin housujen päälle, mutta se vasta tyhmältä näyttikin. Ap
Sun ei tarvitse enää kauaa kärvistellä jos olet normaalissa toimistotyössä...
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:41"]Sun ei tarvitse enää kauaa kärvistellä jos olet normaalissa toimistotyössä...
[/quote]
Jep! Kohta pois. Mietin vaan, miten pääsen kotiin vilauttelematta. :D Ap
Mun työkaverilla ratkes housut takapuolesta kesken tarjoilukeikan ja olipa vielä asiakkaan kotona :D joutui pitämään essua takapuolen päällä
Housut eivät saisi olla liian kireät, haarasaumasta helpommin ratkeaa, joten se sauma kannattaa vahvistaa.
Itelläki repes kerran. Laitoin naapurille viestiä tyyliin: "Soita mulle ja esitä hätääntynyttä, selitän myöhemmin miks." Noh soitti ja lähdin tulipalokiireellä kotiin, tosin vain vaihtamaan housut xD
Seuraavan kerran kun ostat housuja, koita jo sovittaessa, voiko niillä edes kyykistyä.
Pääsin kotiin! Laitoin takin vyötäisille ja kävelin lyhyillä askelilla jalat melko kiinni toisissaan. Näytin varmaan siltä, että mulla on paskat housussa. :D Tästä lähin pidän ompelutarvikkeet mukana! Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:53"]Mun työkaverilla ratkes housut takapuolesta kesken tarjoilukeikan ja olipa vielä asiakkaan kotona :D joutui pitämään essua takapuolen päällä
[/quote]
Voi ei :D Varmaan nolotti. Mä taas kaadoin kerran kahvit housuille juuri ennen asiakastapaamista. Pitäisi varmaan olla ilman housuja, kun aina niille käy jotain. Ap
Mä istuin vaaleilla pellavahousuilla ravintolassa ketsuppiin. Paita vyötärölle ja menoksi:)
Riippuu töistä.