Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset joilla on lapsia nuorina kuvittelevat olevansa ikäistään vanhempia?

Vierailija
25.06.2015 |

Ja vetävät kilarit siitä jos en ole kiinnostunut heistä liian nuoren iän vuoksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän koulu on kasvattanut

Vierailija
2/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vanhempina kuvittelevat olevansa nuorempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
4/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ylipäänsä kaikki naiset saavat kilarit siitä kun miehiä ei kiinnosta heitä itseään huomattavasti nuoremmat naiset.

Vierailija
5/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua suutata ikärasismi ja mitä merkitystä sillä iällä on?! Kalenteri-ikä on vain kalenteri-ikä! Kyllä tuolla on moni kolmekymppinen viisitoista vuotiaan tasolla ja päin vastoin. Sanoisit ihan suoraan missä mättää!

Vierailija
6/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa on perää joidenkin naisten kohdalla. Kun saavat lapset nuorena, niin muuttuvat ihmeen ryppyotsaisiksi perheenäiti-tärkeilijöiksi. Anteeksi nyt, mutta niin se vain on.

Vierailija
7/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin liian nuori   ja milloin lapset tehdään nuorena.

Ei tämä mikään twitter ole, että kyllä täällä saa olla yli 160 merkkiä niin viestistä saa jotain tolkkuakin.

Vierailija
8/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin noin päin että vanhempaa miestä ei kiinnosta nuoremmat naiset ;) Jos tässä nyt tätä tarkoitettiin..

Vierailija
9/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele olevani ikäistäni vanhempi. Mutta onhan se fakta että elämäntilanteeni on lähempänä keskimääräistä 3kymppistä kuin 2kymppistä. En mä mitään kilareita silti vedä vaikka joku kolmekymppinen mies ei kiinnostuisi. En mäkään välttämättä kolmekymppisenä haluaisi kakskymppistä äijää vaikka olisi kuinka ikäisiään kypsempi.
T:21v äiti

Vierailija
10/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imarreltuhan minä neljäkymppinen, joka teki lapset parikymppisenä olisin, jos joku pitäisi minua liian vanhana. :D

Muista nyt kuitenkin, että se yksi tapaamasi tyttö jonka lähelle kerran melkein pääsit ei ole se koko kuva!

Vierailija
11/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:10"]Määrittele ensin liian nuori   ja milloin lapset tehdään nuorena.

Ei tämä mikään twitter ole, että kyllä täällä saa olla yli 160 merkkiä niin viestistä saa jotain tolkkuakin.
[/quote]
No olen itse 37v. Ja en vaan ole kiinnostunut parisuhteesta jonkun 24v naisen kanssa. Ja se että hänellä mahdollisesti on jo lapsia ei tarkoita sitä että tulkitsisin hänen ikäänsä jollain erityisellä tavalla jos sille ei ole mitään muuta syytä. Erityistapauksessa voi nuorempikin nainen kiinnostaa, jos on esim. huippuälykäs. Mutta se että hänellä on lapsia ei ole tuollainen erityistapaus.
ap

Vierailija
12/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntilanne on sama kuin monella kolmekymppisellä ihan niinkuin edellä sanottiin. Tosin mä en kyllä saisi mitään kilareita. Päinvastoin olisin onnellinen. En mä mitään kovin paljon itseäni vanhempaa miestä haluaisikaan jos sinkuksi päätyisin. Tunnen oman oloni vanhemmaksi lähinnä se vuoksi, että kahden pienen lapsen äitinä univelkaa on kertynyt. Ikäiseni kaverit ovat koko ajan menossa johonkin ja virtaa täynnä. Mua katsoo peilistä joku väsynyt muori, jolla on tummat silmän aluset. :D Mutta en vaihtaisi elämäntilannettani mihinkään. Olen onnellinen lapsistani ja siitä, että tein heidät nuorena.

Vierailija
13/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö ikis asialla.... Joku ab mamma taas kilahtanut kun nuorempi vienyt miehen :D

Vierailija
14/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin nuorilla naisilla motiivina lastenhankintaan on se että halutaan "aikuisen naisen status". Jos joku mies pitää heitä liian nuorena kumppanikseen niin silloin tuota statusta on loukattu.

Vierailija
15/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaa mikä keskustelu, sielä ap elämäänsä kyllästynyt av mamma....

Vierailija
16/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:10"]Määrittele ensin liian nuori   ja milloin lapset tehdään nuorena. Ei tämä mikään twitter ole, että kyllä täällä saa olla yli 160 merkkiä niin viestistä saa jotain tolkkuakin. [/quote] No olen itse 37v. Ja en vaan ole kiinnostunut parisuhteesta jonkun 24v naisen kanssa. Ja se että hänellä mahdollisesti on jo lapsia ei tarkoita sitä että tulkitsisin hänen ikäänsä jollain erityisellä tavalla jos sille ei ole mitään muuta syytä. Erityistapauksessa voi nuorempikin nainen kiinnostaa, jos on esim. huippuälykäs. Mutta se että hänellä on lapsia ei ole tuollainen erityistapaus. ap

[/quote]

Määrittele vielä ne kilarit ja miten se on tullut ilmi.

Vierailija
17/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennemmin mun elämäntilanne muistuttaa SELVÄSTI vanhemman ihmisen elämää kuin 22 w tuoretta äitiä, oma talo , 2 työpaikkaa, auto ja miehellä myös työpaikka yms. Koulut on käyty jne. Tt.22 w äiti ja 26 w isä

Vierailija
18/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:42"]

No ennemmin mun elämäntilanne muistuttaa SELVÄSTI vanhemman ihmisen elämää kuin 22 w tuoretta äitiä, oma talo , 2 työpaikkaa, auto ja miehellä myös työpaikka yms. Koulut on käyty jne. Tt.22 w äiti ja 26 w isä

[/quote]

Nämäkö asiat määrittelee selvästi vanhemman ihmisen elämän?! 

Vierailija
19/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:42"]

[/quote]

2 työpaikkaa :D Se ei tiedätkö ole kehuskelun asia mitä enemmän niitä on ;)

Vierailija
20/33 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 15:09"]Kyllä tuossa on perää joidenkin naisten kohdalla. Kun saavat lapset nuorena, niin muuttuvat ihmeen ryppyotsaisiksi perheenäiti-tärkeilijöiksi. Anteeksi nyt, mutta niin se vain on.
[/quote] Totta. Nuorena lapsia saaneissa on toki monenlaisia ihmisiä, mutta yllättävän moni n. 20-vuotiaana lapsia saanut on tällainen tärkeilijä. Lapsettomat ikätoverit eivät tiedä mitään oikeasta elämästä eivätkä heidän ilonsa tai murheensa ole yhtään mitään verrattuna mammojen elämään. Wt-teiniäidin leimaa pelätään hysteerisesti ja siksi pyritään kaikin keinoin erottautumaan tästä porukasta imitoimalla mahdollisimman tarkasti keski-ikäisten elämäntapaa ja noudattamalla tiukkapipoisesti kaikkia mahdollisia neuvolan suosituksia. Kuvioihin ilmestyy farmariauto, Marimekon tuotteet, kultainen noutaja, tuulipuvut, käytännöllinen kampaus, raivoraittius, käsityö- ja leivontaharrastukset, aiemmin vierastettujen sukulaisten luona ramppaaminen jne. "Itsekäs elämä" kuten illanvietto ystävien kanssa on paheksuttavaa. Kerran vuodessa kaverin polttareissa käyvälle isimiehelle mökötetään seuraava päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä