Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mieheni painostaa minua muuttamaan pois
25.06.2015 |
Hankala tilanne.Mieheni mielestä minun pitäisi muuttaa pois.olen 55v.masennusta sairastanut jo monta vuotta työssä käyvä äiti.En jaksaisi etsiä asuntoa ja muuttaa,kesälomakin alkoi.Voisiko joku neuvoa tai kertoa mielipiteensä.Onhan niitä muitakin ongelmia kuin mun sairaus,pääosin siitä johtuvia.Tuntuu ettei kukaan välitä minusta,alemmuudentunto ja syyllisyys painaa.Älkää kehoittako avun hakemiseen,kaikki on testattu.En haluaisi tehdä sitä viimeistä ratkaisua-olisi lapsille ja äidilleni rankkaa.En kaipaa tähän inhottavia viestejä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Muuta pois! Sinun masennuksesi on todella rankkaa myös läheisillesi ja tahdotko oikeasti että kaikki muutkin kärsivät sinun sairaudestasi? Voit myös itse paremmin kun pääset pois syyllistävästä ilmapiiristä ja kuntoutuminenkin ajan kanssa helpottuu.
masennus useasti on itsekkäiden ihmisten sairaus kun ajatellaan että oma hyvinvointi on läheisten, hoitajien, lääkkeiden yms vastuulla mutta kuitenkin pitäisi muistaa että kukaan ei pysty auttamaan masentunutta joka ei apua halua.. Ja toisekseen muista että näillä sinun läheisilläsi on kuitenkin oikeus onnelliseen elämään ja jos he kerran ovat pyytäneet jo sinua muuttamaan niin heillä todennäköisesti alkaa olla jo voimat ihan lopussa.
ikäviä tosiasioita mutta toivon kuitenkin sinulle voimia taistella masennuksesta yli