Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ostaisitte eläkkeelle jäävälle pph:lle?

Vierailija
22.05.2015 |

Mä ajattelin, että suklaata (lapsi on kertonut, että  hoitaja pitää suklaasta) sekä karhunvattupensaan taimen (jos saan semmoisen käsiini). Mitä mieltä lahjasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, jos hänellä on paikka pensaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:05"]

Kuulostaa hyvältä, jos hänellä on paikka pensaalle.

[/quote]

Iso piha, joten luulisi olevan. Mutta ei sitä voi aina tietää, mistä toinen tykkää. En halua ostaa mitään krääsää periaatteesta, tuo oli ainoa, mitä keksin.

Ap

Vierailija
4/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa on kiva, koska sen voi perustella sillä, että toinen pitää siitä. Pensaskin on kiva, jos pph tykkää istuttamisesta. Mä annoin parisen vuotta sitten ison herkkukorin päiväkotiin. Niin ja ajatushan on tärkein!

Vierailija
5/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään antaisi mitään tavaraa mikä jää nurkkiin pyörimään, tuo pensas tekee poikkeuksen jos arvelet pph:n siitä tykkäävän ja pihalleen laittavan. Noin muuten joku herkkukori, hemmotteluhoito, liput johonkin teatteriin/konserttiin/tapahtumaan.

Vierailija
6/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolalamppu on hyvä lahja jos näitä sattuu paikkakunnan luontaistuotekaupoissa olevan myynnissä.

Vierailija
7/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhunvatukka on todella vittumainen kasvi villiintyessään. Harkitsisin vakavasti jotain vähän kivempaa kasvia, jos nyt kasvia haluaa antaa.

Vierailija
8/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisitte parin, kolmen perheen kesken jonkun hemmottelulahjakortin? Esim. hierojalle / kasvohoitoon / jalkahoitoon. Sellaisesta kaikki tykkäävät!

Vierailija
9/9 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitön karhunvatukka. Se piikillinen on yksi...piru. Osta jotain ylikallista erikoissuklaata jota ei kukaan itse itselleen osta.

Itse en tykkää hieronta- tms. lahjakorteista. Hieroja pitää olla itse valittu tuttu paikka. Sama vähän kasvohoidoissa, tekijällä ja paikalla on väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi