Mä vihaan itseäni!!!
Mä olen niin helvetin tyhmä, että haluan kuolla. Meillä oli äsken näyttö asunnosta, koska ollaan ostettu uusi, jossa kolme makkaria. Nyt idiootti sanoin tosi potentiaaliselle ostajalle, että ei tajuttu kun ostettiin, että tarvittaisiin aika pian toinen huone, kun sillon oli vaan yksi lapsi. No, heillä just sama tilanne. V*tuttaa niin ANKARASTI!!! Miksi mä OON NIIN TYHMÄ??? Oon siis muutenkin, tässä vaan todella hyvä esimerkki mun idioottiudestani. Lisäksi näin mun reidet peilistä ja jumalauta mitkä pölkyt ne on. Teen varmaan pian itsarin tai ainakin pitäisi.
Kommentit (6)
Hymyilin hyväntahtoisesti. No, kaikille tulee joskus suusta lipsahdus!
Ei kannata vihata. Nyt oot aivan valtavan paljon viisaampi kuin ennen ko. näyttöä. Nyt osaat jopa varoa muitakin ajattelemattomia lausahduksia.
Oikeesti, mitä mä teen??? En pysty keskittymään mihinkään, oon niin raivona ja ahdistunut itseni takia! Miten normaalit ihmiset selviää tällasista tilanteista?
ap
Itse kävelen asuntoa ympäri samalla kun mietin ja puran vitutusta aiheuttavia asioita pääni sisällä ja mietin, mitä olisi tapahtunut josolisin tehnyt asiat eri lailla. Sitten kun asiat on mietitty, ne ei enää vaivaa.
Mä vihaan uskovaisia