Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lol Arlan asiakaspalvelua

Vierailija
25.06.2015 |

Kirjoitin e-mailin englanniksi ja kysyin eräästä tuotteesta, olisiko sitä saatavilla verkkokaupan kautta kuluttajalle Suomeen. Ei tunnu Ruotsissakaan ruuan nettikauppa vielä toimivan, muuten kuin omaan maahan.

Aspa vastasi RUOTSIKSI ja sanoi, että hänellä ei ole tietoa myyko joku verkkokauppa Ruotsissa tuotetta Suomeen. Ensinnäkin tyypillisen ylimielistä ruotsalaisuutta, että vastasivat ruotsiksi ja toiseksi miten niin ei tiedä? Eikö he tiedä onko heillä verkkokauppa yrittäjäasiakkaita vai ei?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit hyvä ihminen kirjoittanut sinne ruotsiksi kun kerran ruotsalaisesta firmasta on kyse

Vierailija
2/6 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin isossa firmassa pitää osata mm. englantia, saksaa ja ranskaa. Minun englantini on paljon parempi kuin ruotsini, joten käytän mielummin englantia. Ja ilmeisesti aspa osaa englantia, mutta hän ei halua sitä käyttää. Aivan kuin suomenruotsalaiset, jotka osaavat kyllä suomea, mutta vaativat ruotsinkielistä palvelua :) Näpäyttävät suomalaisia sillä.

Jotkut ruotsalaiset voivat olla uskomattoman ylimielisiä, kieli, jota ei tarvita missään muualla ja he olettavat että kaikki sitä kuitenkin puhuvat.

Tietääkö kukaan, onko ruotsalaista nettiruokakauppaa joka toimittaa Suomeen? Tilaisin ihan jokaisesta ruotsal. kaupasta löytyvää perustuotetta, jota Suomesta ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla oli ongelmia Google Walletin kanssa, laitoin kyselyn Googlen asiakaspalautteeseen, sain takaisin kohteliaan viestin jonka sisältö oli se, että "minä en tästä asiasta mitään tiedä, enkä sitä hoida"..ööh, no tietäisikö joku muu? Mutta kysymys ja vastaus oli kyllä molemmat englanniksi, että siinä mielessä se oli prempi kuin Arlan vastaus.. ehkä.

Vierailija
4/6 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 13:06"]

Kyllä noin isossa firmassa pitää osata mm. englantia, saksaa ja ranskaa. Minun englantini on paljon parempi kuin ruotsini, joten käytän mielummin englantia. Ja ilmeisesti aspa osaa englantia, mutta hän ei halua sitä käyttää. Aivan kuin suomenruotsalaiset, jotka osaavat kyllä suomea, mutta vaativat ruotsinkielistä palvelua :) Näpäyttävät suomalaisia sillä.

Jotkut ruotsalaiset voivat olla uskomattoman ylimielisiä, kieli, jota ei tarvita missään muualla ja he olettavat että kaikki sitä kuitenkin puhuvat.

Tietääkö kukaan, onko ruotsalaista nettiruokakauppaa joka toimittaa Suomeen? Tilaisin ihan jokaisesta ruotsal. kaupasta löytyvää perustuotetta, jota Suomesta ei saa.

[/quote]

Skagenröraa saa Keskon kaupoista nykyään... eikä oo paha valmistaa itsekkään

Vierailija
5/6 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä moni maa missaa tässä nyt melkoisen markkinointiraon. Nettikauppa ulkomaille. Kun eivät oikein tunnu osaavan edes kotimaassaan sitä hoitaa, ylisuurine toimituskuluineen. Moni ostaisi vaikka mitä Suomesta. Japanilaiset ja kiinalaiset maksaisivat suuria summia suomalaisista tuotteista. Mutta Itella sählää ja sääntö sitä ja sääntö tätä.

Vierailija
6/6 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan