Näin paljon helpompaa on miehen elämä
Ei tarvitse muistaa merkkipäiviä.
Ei tarvitse pitää yhteyttä sukulaisiin.
Ei tarvitse järjestää juhlia eikä jouluja.
Saa jatkaa listaa!
Kommentit (111)
no vaikutat selaiselta ette taia kovin monelle kelvatakaan, joen en yleistäisi, suurin osa naisista on mukavia ja empaattisia ja on vientiä, eikä miesten tarvitse "sietää" heitä.
minun mieheni on kyllä tyytyväinen minuun, muta saisi osallistua enemmän kotona.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:31"]
Kiitos tästä päivän komiikkahetkestä. Yh-isä
[/quote]Montako lasta olet synnyttänyt? Menikö sun alapää miten pilalle? Minkä ikäisenä kuukautisesi alkoivat? Ovatko kovinkin kivuliaat ja runsaat?
[/quote]
Mitäs levitit haarasi. Ihan taisi olla oma valinta? Vuotosi on oma asiasi. Ei kollektiivinen tuska.
Ei tarvitse huolehtia mistään, mitä noita erikseen erottelemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 16:15"]Voi haista paskalle ihan rauhassa. Ketään ei kiinnosta.
[/quote]
Kyllä muutama täällä on valitellut, että yäk, miehen perse haisee paskalta, eikä kestä sitä.
Miestä ei voi lytätä keskustelussa argumenttien loppuessa vetämällä menkka- tai "hiekkaa pimpissä" -kortin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:57"]Kun kerran yleistämään lähdetään niin naiset ei putsaa lavuaarin hajulukkoa tai viemäriä eivätkä osaa vaihtaa auton lamppua tai pyyhkijöitä
[/quote]
Mitä ihmettä? Olen kolmikymppinen sinkkunainen, ja jos hajulukko pitää pestä, luuletko, että soitan isän apuun vai mitä? Ihan itse teen mainitun homman. Autoa minulla ei ole, joten enpä ole sellaisenkaan korjaamisilla ketään miestä kuormittamassa. Jos olisi, opettelisin itse keskeiset huoltotoimenpiteet tai veisin huoltoon.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 13:57"]Kun kerran yleistämään lähdetään niin naiset ei putsaa lavuaarin hajulukkoa tai viemäriä eivätkä osaa vaihtaa auton lamppua tai pyyhkijöitä [/quote] Mitä ihmettä? Olen kolmikymppinen sinkkunainen, ja jos hajulukko pitää pestä, luuletko, että soitan isän apuun vai mitä? Ihan itse teen mainitun homman. Autoa minulla ei ole, joten enpä ole sellaisenkaan korjaamisilla ketään miestä kuormittamassa. Jos olisi, opettelisin itse keskeiset huoltotoimenpiteet tai veisin huoltoon.
[/quote]
Niin kuin viestissä luki, se oli yleistys samalla lailla kuin kaikki nämä miesvihaviestitkin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:35"]
Nainen on aina uhri! UHRI!
Äitimyytti!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pahat miehet väkisin raskauttavat viattomat neitsyet!
Paha patrarkaatti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nainen on AINA UHRI!
[/quote]
Hahaa! Täällä on yksi tällainen ketju, montako laasanen-ketjua, joissa mies on uhri, koska ei saa pillua ja nainen ei hyväksy lökäpöksyä?
Mies on aina uhri, uhri uhri!
Täällä selviää miesten suurteot.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:51"]
Nainen on AINA UHRI!
[/quote]
Hahaa! Täällä on yksi tällainen ketju, montako laasanen-ketjua, joissa mies on uhri, koska ei saa pillua ja nainen ei hyväksy lökäpöksyä?
[/quote]
Kerrotko ne Laasanen aloitukset minullekin? Hanki apua miesvihaasi.
Nainen on AINA UHRI!
[/quote]
[/quote]
montako sinkkonen-ketjua, jossa poikia ei ymmärretä, sorsitaan...
Kun totuus on, että 5 v tyttö on pikku neiti, joka on jo iso ja kohta teini.
Kun taas 5v poika on nassikka, vesseli, jässikkä, napero ym vauvasanoja. Ei huolehdi keittiövuoroja, ei auta pienmpiä sisaruksia, tai hoida...
25 v se ei tee leipiä itselleen koska miksi pitäisi, joku muu on aina tehnyt...
-Kun palaat perhevapaalta töihin, kukaan ei ala tarkkailla vatsaasi epäilevin katsein.
Meillä taas muijan harrastukset menee automaattisesti lasten harrastusten edelle, joka tarkoittaa että jos minä en lapsia niihin vie niin sitten ne ei mene ollenkaan. Ja ruoanlaitto.. vielä kuukausi sitten se ei osannut edes käyttää mikroa..
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:56"]
Nainen on AINA UHRI!
[/quote]
[/quote]
montako sinkkonen-ketjua, jossa poikia ei ymmärretä, sorsitaan...
Kun totuus on, että 5 v tyttö on pikku neiti, joka on jo iso ja kohta teini.
Kun taas 5v poika on nassikka, vesseli, jässikkä, napero ym vauvasanoja. Ei huolehdi keittiövuoroja, ei auta pienmpiä sisaruksia, tai hoida...
25 v se ei tee leipiä itselleen koska miksi pitäisi, joku muu on aina tehnyt...
[/quote]
Uhriutumismitali postissa.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:28"]
Pääsee samoihin työtehtäviin matalammalla koulutuksella kuin nainen.
[/quote]
Ei pääse vaan eri aloilla pitkälti toimivat sukupuolet. Koulutus on se nimellinen pätevyys, kun taas itse pärjääminen töissä ratkaisee. Mikäli vain koulutus merkitsee, on kuka tahansa korkeakoulutettu LTO näitä heppuja pätevämpi:
Mitä ajattelet sanoista laiska teini...
se on aina tyttö av:lla. Ei koskaan poika.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 15:24"]
Aina väitetään, että miehet ovat halujensa vietävissä, mutta kyllä taitaa olla toisin päin. On niin kova halu lisääntyä, ettei juurikaan väliä kenen kanssa niitä tehdään, ja sitten valitetaan täällä. Älkää naiset olko kuin alkukantaiset elukat, kyllä omat halut pitää pystyä pitämään kurissa ja käytettävä järkeä näissä asioissa.
[/quote]
Niin, sitten valitettaan, että tommoselle annettiin pillua.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 12:24"]
Ei tarvitse suunnitella lasten hoitoa päiväkodin kesäloman ajaksi.
Ei tarvitse suunnitella perheen kesälomamatkaa tai pakata sinne lähtiessä muuta kuin omat tavarat, jos niitäkään.
Ei tarvitse huolehtia lasten vaatteiden sopimista eikä niitten huoltoa.
Ei tarvitse kiittää vaimoa mistään, eikä varsinkaan ylläolevista.
[/quote]Vielä kerran: Mikä pakottaa vaimon näihin? Vastatkaa jos osaatte.
tosin ette vastaa kun tiedätte vastauksen: EI MIKÄÄN TAI KUKAAN!
[/quote] mutta jos vaimo ei tekisi niin ei tekisi kukaan
Ei tarvitse synnyttää.
Ei tarvitse mennä kyykkypissalle.
Nainen on AINA UHRI!