Mikä on paras automerkki?
Itse tykkään Volvosta, mutta uusi Peugeot taitaa olla paras tällä hetkellä.
Kommentit (15)
Millä lailla paras? Mitkä ovat kriteerit? Onhan noita automedioitten ja tekniikan alan vertailuja vaikka kuinka, jos absoluuttisesti parasta etsii. Mutta jos sellaista etsii, on virhe kysyä jokaisen mielipidettä, koska niitä on yhtä monta kuin sanojiakin.
Fellali, polsse, tai lamporstsiini t. 12 vee nikke
Lexus tai Tesla, riippuen mieltymyksistä.
pienesti huutonauru tähän.
kiiltävä, kukikas tai edes kimalteleva auton merkki on paras. ja semmoinen että se on helppo kiinnittää, puhdistaa ja siihen on päivitysosia.
näin on.
eiks tähän vois kehittää vaikka jonkun teeveeohjelman missä väiteltäis mikä on paras automerkki? ai, onko niitä jo?? woot?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:56"]
pienesti huutonauru tähän.
kiiltävä, kukikas tai edes kimalteleva auton merkki on paras. ja semmoinen että se on helppo kiinnittää, puhdistaa ja siihen on päivitysosia.
näin on.
[/quote]
Keskuudessamme on komediallinen nero.
Minulle paras automerkki on se, jonka hinta tippuu suhteessa eniten liikkeestä ulos ajetaessa ja jonka laatu on kuitenkin keskiverto luokkaa. Siis aliarvosteetu. Ostan sellaisen vuoden käytettynä ja n. 30kkm ajettuna ja ajan niillä n. 300000. Alun perin autot on maksaneet 30 - 40 tonnia. Ite ostan ne kymppitonnin halvemmalla.
Nyt alla 508.
Teslassa on erittäin nopea vaihdelaatikko ja se on tehokkain perheauto.
Makuja on monia. Volvo on paras auto jos rehellisiä ollaa...
Punane jol pääse kahtsatta etteivä kytä saa kii.
Tämä on niin mielipidekysymys. Mitä kukakin arvostaa. Omista ajamistani paras on 500 sarjan BMW, joka minulla tällä hetkellä on. Ensimmäistä kertaa elämässäni ei tunnu kahdenkaan vuoden jälkeen, että pitäisi jo vaihtaa toiseen. Mies taas tykkää mielummin pienemmästä autosta, kun tuollaisesta laivasta. Itse taas pidän juuri isosta koosta.
Itse en taas haluaisi Volvoa millään, mutta onhan se todella turvallinen ja hyvä auto. Ehkä jopa paras, jos katsotaan turvallisuutta.
Nykyautot on varmasti kaikki jollain osa-alueella todella hyviä.
Ite tykkään Nissaneista. Halpoja ja luotettavia käyttöautoja. Ei ole kertaakaan Nissanit mua tienpäälle jättäneet (paitsi kerran kun bensa loppu eikä eksäni uskonut mua ettei ole bensaa riittävästi). Nytkin on alla Nissan ja seuraavaksikin olen Nissania katsellut. En varmaan siitä merkistä muihin vaihda, vaikka toki olen Volvoja, Bemareita ja Mitsubishejä katsellutkin.
Mut niinhän se menee, et jokaisella on oma makubsa autojen suhteen.
Kuka mistäkin tykkää.