Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"monta miestä samaan aikaan" fantasia

Vierailija
25.06.2015 |

Moni nainen sanoo että fantasioi seksistä usean miehen kanssa. Jos se on fantasiasi, mistä sinä silloin fantasioit? Onko ne muut miehet katsomassa, jotenkin mukana vai odottavat vuoroa vai tekevät jotain muuta? Onko se joku kaveriporukka, urheiluseura, miehen työkavereita, nuoria vai vanhoja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä fantasioin sellaisesta, että en tietäisi keitä miehet ovat. Oletuksena on tietenkin, että he ovat kaikki ns. normaaleja, eli eivät tahdo minulle mitään pahaa tai satuttaa. Minulta olisi silmät sivottuna, jolloin ulkonäölliset ennakkoluulot siis jäisivät väliin ja keskittyisi enemmän tuntoaistiin. :)

Ensin haluaisin kunnon perusteellisen lämmittelyn, suudelmia huulille (eikä voisi siis tietää että kenen huulet siinä vastassa ovat) ja erityishuomiota sekä rintoihin, pakaroihin että jalkoväliin, ja lisäksi sivelyä ja suutelua joka puolelle kehoa. Voisin ihan hyvin vaikka makoilla pöydällä niin etät kaikki pääsisivät helposti käsiksi minuun, ja minullahan olisi kaksi kättä vapaana jotta voisin lämmitellä miehiä.. heitä olisi 3-5 henkeä, ja pidän mukavampana ajatuksena että olisivat keskenään kavereita kuin tuikituntemattomia toisilleen.

Tykkäisin kunnon kielareista samaan aikaan kun jonkun muun kieli seikkailee haaroissani, mutta en haluaisi ottaa suihin yhtä aikaa kun minua naidaan. Mieluummin vuoron perään saisivat laueta sisääni. Vuoroaan odottelevat tietysti tuottaisivat minulle mielihyvää samalla..

nimimerkillä Perkele kun alkoi panettaa..

Vierailija
22/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä, että mieheni sitoisi minut sänkyyn ja käyttäisi minua (ei satuta) koko päivän. Kävisi välillä tupakalla, ottaisi ehkä oluen ja tulisi taas jatkamaan. Sitten lähtisi vaikka baariin, ja tulisi kotiin takaisin saunomaan parin kaverinsa kanssa. Olisin täysin puolustuskyvyttömänä sohvalla, ja kauhuissani kun mieheni antaisi luvan ystävilleen puristella ja hyväillä minua. Lopulta panisivat minua vuorotellen, haluaisin että minua pantaisiin takaapäin, ja samalla naitaisiin suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä kaikki samalta ihmiseltä kuulostavat niin samanlaisilta.

Vierailija
24/24 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa kiertänyt kaveri kertoi että joissakin kauko-Aasian maissa liikemiesten tapa syventää liikesuhdetta on naida yhdessä samaa prostituoitua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän