Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meitä kävi koko perhe yhtä aikaa koronatestissä.

Vierailija
12.02.2022 |

Kahdelle tuli tieto jo monta tuntia sitten, kahdelle ei ole tullut. Eikö nuo menekään aikajärjestyksessä tulkittavaksi? Vai miten on mahdollista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä katsota järjestyksessä

Vierailija
2/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se onkin, jos on monta perheenjäsentä käynyt samaan aikaan ja lasten tulokset tulee aikuisen puhelimeen, niin niistä ei voi tietää, mikä tulos kenenkin on. Jos on osalla NEG ja osalla POS, niin sitten täytyy alkaa selvittää, kenellä se pos oli. En osaa sanoa, mistä sen saa selville, koska siihen tekstariin ei pysty eikä saa vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on lukenut viestin alussa sen henkilön etunimi jota tulos koskee

Vierailija
4/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se onkin, jos on monta perheenjäsentä käynyt samaan aikaan ja lasten tulokset tulee aikuisen puhelimeen, niin niistä ei voi tietää, mikä tulos kenenkin on. Jos on osalla NEG ja osalla POS, niin sitten täytyy alkaa selvittää, kenellä se pos oli. En osaa sanoa, mistä sen saa selville, koska siihen tekstariin ei pysty eikä saa vastata.

Niissä kaikissa tekstareissa lukee sen henkilön nimi, jota se vastausviesti koskee. Ei tarvitse arvuutella mitään.

"Hei Maija, koronatestisi 12.2 on positiivinen.."

"Hei Matti, koronatestisi 12.2 on negatiivinen..."

Vierailija
5/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on lukenut viestin alussa sen henkilön etunimi jota tulos koskee

Mulla ei lukenut. Pelkästään: ”koronanäytteenne tulos on NEGAT...”. Kun lapsella oli positiivinen, teksti oli täsmälleen sama, paitsi viimeinen sana ”POSIT...” Eli ei nimeä missään. Yli 10-vuotiaan tulosta ei nää myöskään omakannasta, vaikka oman näänkin. Todella näppärää.

Vierailija
6/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä pieraisi koko perhe yhtä aikaa koronatestissä.

Vierailija
7/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teidän perheessä on hoideltu tän päivän perspanot?

Vierailija
8/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, mitäs muuta teidän perhe touhuaa yhdessä? Kakalla käynti? Tuliko negatiiviset vai positiiviset kakat? Tsiisus sentään.

Vierailija
9/9 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on lukenut etunimi alussa eikä ole tarvinnut arvailla onko kyseessä minä vai mukula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän