Meitä kävi koko perhe yhtä aikaa koronatestissä.
Kahdelle tuli tieto jo monta tuntia sitten, kahdelle ei ole tullut. Eikö nuo menekään aikajärjestyksessä tulkittavaksi? Vai miten on mahdollista.
Kommentit (9)
Sepä se onkin, jos on monta perheenjäsentä käynyt samaan aikaan ja lasten tulokset tulee aikuisen puhelimeen, niin niistä ei voi tietää, mikä tulos kenenkin on. Jos on osalla NEG ja osalla POS, niin sitten täytyy alkaa selvittää, kenellä se pos oli. En osaa sanoa, mistä sen saa selville, koska siihen tekstariin ei pysty eikä saa vastata.
Mulla ainakin on lukenut viestin alussa sen henkilön etunimi jota tulos koskee
Vierailija kirjoitti:
Sepä se onkin, jos on monta perheenjäsentä käynyt samaan aikaan ja lasten tulokset tulee aikuisen puhelimeen, niin niistä ei voi tietää, mikä tulos kenenkin on. Jos on osalla NEG ja osalla POS, niin sitten täytyy alkaa selvittää, kenellä se pos oli. En osaa sanoa, mistä sen saa selville, koska siihen tekstariin ei pysty eikä saa vastata.
Niissä kaikissa tekstareissa lukee sen henkilön nimi, jota se vastausviesti koskee. Ei tarvitse arvuutella mitään.
"Hei Maija, koronatestisi 12.2 on positiivinen.."
"Hei Matti, koronatestisi 12.2 on negatiivinen..."
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on lukenut viestin alussa sen henkilön etunimi jota tulos koskee
Mulla ei lukenut. Pelkästään: ”koronanäytteenne tulos on NEGAT...”. Kun lapsella oli positiivinen, teksti oli täsmälleen sama, paitsi viimeinen sana ”POSIT...” Eli ei nimeä missään. Yli 10-vuotiaan tulosta ei nää myöskään omakannasta, vaikka oman näänkin. Todella näppärää.
Meitä pieraisi koko perhe yhtä aikaa koronatestissä.
Joko teidän perheessä on hoideltu tän päivän perspanot?
Ai jaa, mitäs muuta teidän perhe touhuaa yhdessä? Kakalla käynti? Tuliko negatiiviset vai positiiviset kakat? Tsiisus sentään.
Meilläkin on lukenut etunimi alussa eikä ole tarvinnut arvailla onko kyseessä minä vai mukula.
Ei niitä katsota järjestyksessä