Miksi nainen ajat miehesi juomaan?
Kaikki tiedämme miesten juovan naisten takia. Joko ei ole naista, nainen on liian ilkeä ja paha, nainen on lihava tai ruma. Tai nainen ei anna.
Mikä on sinun selitykseksi? Kuinka ajoit miehesi juomaan?
Kommentit (17)
Alkoholistin selityksiä omalle juomiselleen.
Tyypillinen alkoholisti, syyttää aina muita.
Haluan itse juoda, niin ehdotan sitten miehelle että haetaan kaljaa. Ei ole koskaan kieltäytynyt. Joskus se ehtii itse ehdottaa ensin.
Kännikuskaaminen on vastuullinen teko. Älä juo ja aja.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen alkoholisti, syyttää aina muita.
Noh noh, eiköhän tää ole joku 14-vuotias joka vaan haaveilee viinaksista, ja naisista ei vielä oikein edes osaa haaveilla.
En halua olla humalassa yksin. Jaettu pullo tuottaa iloa.
Ettekö te miehet voi ikinä mistään ottaa vastuuta?
Tuos se pyörii jalois, ei jaksa kun ei saa imuroituakaan. Paree ajaa se kaljalle, eikä niin kiirusta kotia.
Vierailija kirjoitti:
Emme.
Naisten takia mennään baareihin, tinderiin jne. Sitä seksiä haluaa niin paljon että mies on sen vuoksi valmis uhraamaan terveytensä ja jopa henkensä. Aika piip harvassa on naiset jotka tekee yhtä paljon ihan vaan siksi että saisi seksiä.
Hah, täällä tuokin rooli toisin päin. Tosin en nyt niin hirveästi juo , mutta joka viikonloppu vähäsen. Mies on suunnilleen raitis
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin esim talouden ja tieteen pyörittämisestä? 95% rahoista hankkii miehet, naiset suojatyöpaikoissa. Samoin tieteen laita. Siellä puolella muutama apuri miehille.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään liikenteessä olen ottanut vastuuta. Ajan sääntöjen mukaan. Jääradalla saisin sinutkin kirkumaan. Kaupoissa en vetele turpiin ärsyttäviä hidastelijoita. Pahimmassa yrkkätaudissakin hoidin lapsia. Ei varsinaisesti vastuu mutta kun torjutaan niin huokaan vain ja yritän nukkua.
Tuokaan ei riitä. Voihan vibledon. Jos vain voisin niin maailmahan olisi täydellinen. Joskus toivoo että se vastuun ottaminen jakautuisi tasaisemmin.
Juoppo löytää AINA syyn JA rahat siihen juomiseen.
Meillä eukko kantoi auliisti kaljaa kotiin, että pääsi itse shoppailemaan.