Haittaako, jos naisen naama on punainen
...seksin aikana? Siis todella kirkuvan punainen. Viekö halut mieheltä?
- Punasteleva nainen
Kommentit (22)
Eihän sitä takaa edes nää. Riittä kun tissit heiluu ja niistä saa kunnon otteen.
Ei pimeässä ja takaa näe naamaa. Kunhan hengittää niin en huolestu.
Se riippuu enemmän miks se on punanen. Jos naama on punainen kiihotuksesta niin ei se haluja vie. Jos se on punainen vitutuksesta niin sillon menee halut.
Kiihottunut nainen kiihottaa miestä. : )
Ei vie haluja. Kiihottunut ihminen voi punastua vilkastuneesta verenkierrosta johtuen, ja kiihottunut nainen on HOT.
Ei tietenkään, miksi veisi. Sama punastuminen syystä tai toisesta ei haittaa yhtään, on vaan suloista.
Ei haittaa, ihan positiivista vain
Mitä helvettiä! Haittaako jos nainen on nainen?
Mä olen ainakin aina ihan karseen näkönen. Koko naama ja kaula ja rintakehä ihan kirkuvan punasena sillä hetkellä kun tulen. Kun tajusin tämän kerran masturboidessani niin sen jälkeen en ole kehdannut enää edes yrittää saada miestä sänkyyni. Kertakaikkiaan ku lahdattu sika, ei todellakaan mikään seksikkäästi puhkinussitun näköinen. Mä luulen et miehet kuvittelee tässä just sellasta sopivaa pikku kiihkon tuomaa punaa eikä tälläistä totaalista helotusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin aina ihan karseen näkönen. Koko naama ja kaula ja rintakehä ihan kirkuvan punasena sillä hetkellä kun tulen. Kun tajusin tämän kerran masturboidessani niin sen jälkeen en ole kehdannut enää edes yrittää saada miestä sänkyyni. Kertakaikkiaan ku lahdattu sika, ei todellakaan mikään seksikkäästi puhkinussitun näköinen. Mä luulen et miehet kuvittelee tässä just sellasta sopivaa pikku kiihkon tuomaa punaa eikä tälläistä totaalista helotusta.
Minulla on juuri sama juttu! Lisäksi punastelen todella paljon ja usein, ja naaman puna on AINA syvän violetinpunainen. Seksin aikana en ole naamaani nähnyt, mutta tunnen sen hirvittävän punan. Ei todellakaan ole kaunista eikä seksikästä.
Miesten mielestä on varmaan söpöä, jos nätti nainen saa hennon punan poskilleen. Itse näytän punastuessani lähinnä siltä, kuin olisin juopotellut 2 päivää ja polttanut itseni auringossa.
- ap
No mitä se kumppani sanoi tuohon?
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kumppani sanoi tuohon?
Ei sanonut seksipunoitukseen mitään mutta jossain toisessa tilanteessa oli kovin huvittunut kun näki minun punastuvan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Idiootti
Perustele toki?
- ap
Minä olen myös kirkkaanpunainen, jos on hyvää seksiä ja tulen kunnolla. Vaisummassa menossa säilyn kohtuullisen fressinä ja normaalin värisenä. Tietääkseni kukaan ei ole minua lempannut tuon takia.
Ei haittaa. Se on vaan sexyä, kun näkee naisen nauttivan.
Kannattaa vetää happea välillä.