Mun poika on kiusaaja
Siinäpä se. Ei osata tehdä asialle enää mitään. Yritetty ollaan kaikki keskustelut, kännykän takavarikoinnit ja kotiarestit. Kerran istuin hänen huoneessaan niin kauan, että alkoi puhumaan. Ilmeisesti pelkää itse joutuvansa kiusatuksi. Ainakin niin väittää.
Kommentit (26)
Tällainen puhetyyli kuin että Poikani on kiusaaja. Ja eipä sille mitään voi ja eipä palaverissä mitään jne. Vahvistetaan ensin asiaa sanomalla Poikani on kiusaaja ja sen jälkeen heittäydytään välinpitämättömäksi asian suhteen, että Eipä sille mitään voi. Sanoo, että poika kiusaa, mutta hänen ei tarvitse kiusata. Kannustaa lopettaa kiusaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä koulu sanoo? Saisiko sieltä mitään apua? Pakkohan jonkun tahon on pystyä antamaan konkreettista apua tilanteeseen.
Eipä juuri mitään. Pari etäpalaveria ollaan järjestetty mutta ei niistä ole mitään apua. Kerroin viimeksi että poika itse kertoi meille, että pelkää joutuvansa kiusatuksi ja että koulussa taitaa olla muutenkin aika paljon kiusaamista. Kovasti siellä harmiteltiin ja ollaan hoettu kiva ei kiusaa mantraa. Pyydettiin juttelemaan lapsen kanssa vielä lisää. Siinä se. Ja niin, varattiin meille aika perheneuvolaankin, mutta siellä ei päästy ikinä käymään, kun tultiin kipeäksi. Ap
Perheneuvolassa vaan etsitään vikoja perheestä. Käytiin siellä yhden kerran kiusatun pojan takia. Käynti keskittyi meihin vanhempiin ja siihen että meidän vika on lasta kiusataan koulussa. Käynti jäi yhteen käyntiin tälläisellä syyllistämisellä. Ei auttanut poikaakaan.
Ja tämän vuoksi hänen kurkkunsa viillellään auki, ettäs tiedätte.
Ja tämän vuoksi hänen kurkkunsa viillellään auki, ettäs tiedätte.
Riikka Leppämäki Karjaa
Toivottavasti joku kiusattu pudottelee vastapalloon silleen että tuntuu. Pieksäs kunnolla.