Miten harmaaseen sisustukseen "eloa" vai luovutnko````
Elikkäs, minulla on matot, ja verhot harmaat ja huone näyttää synkältä. Sisustustyynyt on hailakan siniset, ei tuo tarpeeksi väriä?? Miten toisitte huoneeseen väriä? ja olen ostanut harmaata sen takia, kun sai alennuksesta halvalla, enkä ole hyvätuloinen...
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
pinkkiä
Eli pinkit tyynyt, entäs muuta??
Vierailija kirjoitti:
Oranssi sopii harmaaseen.
Niin sopii mutta itseä puistuttaa oranssi :DD
Harmaa on neutraali väri, oikeastaan kaikki värit sopivat sen kanssa. Jos kaikki on tasaisen harmaata, hanki jotain missä on kuvioita ja/tai erilaista tekstuuria: karkeaa, sileää, kiiltävää, mattaa.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa on neutraali väri, oikeastaan kaikki värit sopivat sen kanssa. Jos kaikki on tasaisen harmaata, hanki jotain missä on kuvioita ja/tai erilaista tekstuuria: karkeaa, sileää, kiiltävää, mattaa.
Kiitos vinkistä :)
Jostain kirpparilta värikäs taulu seinälle? Kierrätyskeskuksissa yms. on vaikka kuinka. Niitä saa sellaisella tarrallakin seinään, eikä tarvitse porata.
Vierailija kirjoitti:
Jostain kirpparilta värikäs taulu seinälle? Kierrätyskeskuksissa yms. on vaikka kuinka. Niitä saa sellaisella tarrallakin seinään, eikä tarvitse porata.
Tuo on hyvä idea! Osaan myös itse maalata jonkun verran niin ehkä kokeilen itse tehdä :)
Miehenä tuollaiseen sisustukseen saa parhaiten eloa kun suututtaa kipakan akkansa
Viherkasveja ja niille Saviruukut. Saviruukut ovat edullisia, kauniin lämpimän sävyisiä, kodikkaita ja ennen kaikkea kasvien juuristo rakastaa hengittävää ruukkua.
Seinistä et puhunut mitään, mutta jos nekin on tylsän värittömät, niin sisustustauluja seinille.
Tässä nyt pari mun juttua. Itse en niin noiden silmille hyökkäävien pinkkien tyynyjen ja muiden väriläiskien kannattaja ole. Yritä etsiä mieluummin jotain maanläheistä niiden sinisten tyynyjen seuraksi (ruskeaa, vihreää). Tai vaikka särmää musta-valkoista tai sekä että.
Värikäs juliste kehyksissä, tai jostain kivasta kankaasta (esim Marimekko) saa myös kivan taulun. Viherkasvi jossain kivassa ruukussa. Pinkki kynttilä.
Ala seuraamaan Facebookin oman kaupunkisi roskalava- ja kirppisryhmiä. Roskalava-ryhmissä ihmiset lahjoittavat itselleen turhia tavaroita ilmaiseksi. Muutamassa viikossa voit löytää paljonkin piristystä sisustukseen.
Keltaisia, raikkaan violetteja ja vihreitä tyynyjä +verhot sävysävyyn. Se on siinä. Maalaat vielä suuren raikkaan taulun sopivin värein . Abstraktimaalauksia osaa maalata kuka vain ja netistä tilaat suuria pohjia.Kaikki tämä maksaa vain muutamia satasia.
Myös ruskea väri sopii vaal.sinisen kanssa. Ruskeat verhot ja sohvatyynyt? Ruskea lampaantalja sohvalle? Hopea sopii hyvin harmaaseen. Hopeanväriset kynttilänjalat ja kynttilät sohvapöydälle?
Jokin kiva huopa sohvalle väriä tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Keltaisia, raikkaan violetteja ja vihreitä tyynyjä +verhot sävysävyyn. Se on siinä. Maalaat vielä suuren raikkaan taulun sopivin värein . Abstraktimaalauksia osaa maalata kuka vain ja netistä tilaat suuria pohjia.Kaikki tämä maksaa vain muutamia satasia.
Kuka tahansa osaa maalata mitä tahansa maalauksia. Harva kuitenkaan hyvin.
Käytetyt verhot lempivärissäsi harmaiden verhojen tilalle. Ei maksa paljoa. Viltit ovat myös edullisia.
Palkkaat, jonkun homon sisustamaan.
Tekstiilit on edullisempia uusia kuin huonekalut ja niillä saa helposti väriä. Eli jos ostat vaikka värikkäät kuviolliset tyynynpäälliset ja verhot, niin se tekee ilmeeseen jo tosi paljon eloa. Jos rahaa on vähän niin yksikin värikäs verho voi riittää.
pinkkiä