Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummat tanssijat on susta tyylikkäämpiä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä twerkkaus on ylväintä ja eleganteinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:20"]

Jotenkin hölmö kysymys. Kuinka usein showtanssijoita pidetään elegantteina?

[/quote]

Käsittääkseni aika moni? Olen ymmärtänyt (ja ajattelen itsekin näin) että noihin Vegasin tanssijoihin yhdistetään glamour, kauneus, upeat puvut ja onhan noi nyt aika elegantteja! :D

[/quote]

Elegantti tarkoittaa useimmiten tyylikästä. Mun mielestä ei ole kovin tyylikästä tanssia "alusvaatteissa" joissain Vegasin yökerhoissa. Joo, nämäkin naiset ovat usein kauniita ja puvut omalla tavallaan hienoja, mutta veikkaan, että harvat pitävät tuota hommaa eleganttina tai edes kovin hohdokkaana. Ja tosiaan outo on tämä vastakkainasettelu ballerinojen ja tanssityttöjen välillä, kyllähän ballerinat nyt ovat se eleganssin ja ylväyden ruumiillistuma, jos tanssijoista puhutaan. Sulla taitaa olla jokin fiksaatio aiheeseen, koska tehtailet näitä aloituksia tosi usein tänne.

[/quote]

Haluaisin sen verran korjata että riippuu ihan paikasta, aika moni jostain syystä yhdistää showtytöt strippareihein tai muihin eroottisiin tanssijoihin. Kyllä noilla aidoilla perinteisillä showtytöillä jotka tanssii noissa isoissa produktioissa pitää olla pituutta vähintään 175 cm, monen vuoden tanssikokemus ja koulutus, suurimmalla osalla balettitanssijan koulutus. Ei sinne kuka tahansa pääse. Ja kyllä, tuo on todella hohdokasta ja eleganttia, ainakin jos on uskomista tätä tietopakettia jossa kerrotaan:

https://lasvegasperformingarts.wordpress.com/what-is-an-authentic-las-vegas-showgirl/

So what defines a true, classic Las Vegas showgirl?  Height, long legs, beauty, dance technique, costumes, elegance, grace, unattainability, topless (sometimes). Most showgirls have years of ballet and dance training, and many were members of ballet companies. 

- AP

Vierailija
4/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni showtanssijoiden eleganttiutta ihmettelevä ei ehkä katsonut videota. Stereotyyppihän on, että se on ennemmin eroottista kuin ylvästä, ja mieleen tulee ekana joku Tuksu. Mutta minusta molempien videoiden naiset olivat juurikin jumalatarmaisia, en osaa asettaa heitä paremmuusjärjestykseen. Vähän kuin kysyisi että kumpi on jylhempää musiikkia, metalli vai klassinen. Molemmat kyllä ovat, mutta vastaukset riippuvat siitä keneltä kysytään ja missä yhteydessä

Vierailija
5/26 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vertaisi kahden täysin erilaisen esityksen tanssijoita.

Ballerinojen tanssitapa on viehättävä ja esiintyjät ovat monesti äärettömän lahjakkaita. Ballerinat ovat siroja tai jopa anorektisia. Baletti on usein ilahduttavaa katsottavaa. 

Showtytöt ovat taitavia, kaunisvartaloisia ja usein hyvin kauniita esiintyjiä ja heillä on upeat asut.

Katson mielelläni molempia esityksiä.

Vierailija
6/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat, mut henkilökohtaisesti pidän showtanssista balettia enemmän.

Vierailija
7/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 18:50"]

9, onko tuo oikeasti joku uusi palstahullu? MIten ihmeessä tänne ajautuukin niin kummallista sakkia :D

[/quote]

Kai mä sitten olen palstahullu :D Mutta oikeasti mä rakastan kaikkea Vegas-meinikiä, burleskia, kabareeta ja sen sellaista ;) Aihe on sillä tavalla "rakas".

Vierailija
8/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään, vaikka tykkäisikin kabareesta ja burleskista, mutta ei niiden yhteyteen kyllä sovi sana "elegantti". Enemmänkin vulgääri :D

Vierailija
9/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ääneni menee Johanna Tukiaiselle ja Dolls Dancersille

Vierailija
10/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat,ilman kilpailua edes noilla kuvauksilla.sieviä,aistikkaita,kauniilla herkällä tavalla seksikkäitä myös.
Showtytöt taas ovat jotenkin kovemmalla,suoremmalla tavalla seksikkäitä,vietteleviä...
N.24

Vierailija
11/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
12/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella tanssilla on oma lokeronsa ja on olemassa musiikkia, johon sopii vain tai on suunniteltu ainoastaan balettia varten ja päinvastoin. Showtanssi voinee kaiketi yhdistellä montakin eri tyyliä musiikista riippuen eikä se ole siis samalla tavalla rajoitettu tanssimuoto kuin vaikka baletti tai jazz. Tanssija ei ole missään sen viehkeämpi, vaan erilaiset tanssimuodot vaativat erilaisia liikkeitä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
13/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua? =)

Vierailija
14/26 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ballerinat

Vierailija
15/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kommentteja?

Vierailija
16/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 11:58"]

Mun mielestä twerkkaus on ylväintä ja eleganteinta.

[/quote]

tulee mieleen paviaanit kun katselee sitä pyllyn pyöritystä

Vierailija
17/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
18/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat

N44

Vierailija
19/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balleriinat

Vierailija
20/26 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kriteerit tosiaan "elegantimpia, ylväämpiä ja "jumalatarmaisempia", niin ehdottomasti balleriinat.

Mut tokihan noi toisetkin on taitavia tanssijoita, se ei vaan vastaa noita esitettyjä kriteerejä. He ovat ehkä esimerkiksi viehkompia´.