Miksi mies joka ei KOSKAAN harrasta
yhden illan juttuja, halusi olla minun kanssa koko illan ja lopulta hän halusi panna minua, ja me panimme... ja ai että ku on oli ihanaa! Mielipiteitä? Koska siis tiedän tämän faktana että miehelle tämä oli täysin poikkeuksellista käytöstä, oli selvinpäinkin vielä!
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:56"]Ap taitaa olla aika nuori. Miten ihmeessä miehen kaverit tietävät hänen panemisensa? Aikuiset, fiksut miehet ei kerro naisjuttujaan kavereilleen.
[/quote]
20-25, mutta kyllä täälläpäin on vähän sellanen meininki että varsinkin miehet kertovat panemisistaan. Myös naisetkin välillä. :) ap
[/quote]
Asutko jossain asuntovaunukylässä?
[/quote]
En, ihan suuressa kaupungissa. Kuinka niin? :) ap
Hyvä juttu ap. Varsinkin jos asia todella on noin ja pidät kaverista. Terv. Mies
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:56"]Onpa täällä taas ihme asenteita. Eihän ap misaään kohtaa sanonut, etteikö hän itse harrastaisi yhden illan juttuja. Ei seksi ole mikään juttu, mihin naiset pitää huijata, vaan naisetkin tarvitsevat seksiä. Tulkaa nyt jo pois sieltä 50-luvulta.
[/quote]
Niinpä. Olen ennenkin yhden kaverin kanssa ollut sängyssä, en monesti. Minulla on ollut vain 5 eri seksikumppania enkä ole mikään jakorasia. Ihmettelen vain että miksi silloin minulle ei oltu tällä tavalla kuin nyt kun kaikki ovat ihan että "oikeastiko?! Ei ole totta!! Eihän se koskaan pane ketään tosta vaan!" Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:03"]Hyvä juttu ap. Varsinkin jos asia todella on noin ja pidät kaverista. Terv. Mies
[/quote]
Pidän todellakin. Meillä sopi kemiat hyvin yhteen. :) ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:56"]Onpa täällä taas ihme asenteita. Eihän ap misaään kohtaa sanonut, etteikö hän itse harrastaisi yhden illan juttuja. Ei seksi ole mikään juttu, mihin naiset pitää huijata, vaan naisetkin tarvitsevat seksiä. Tulkaa nyt jo pois sieltä 50-luvulta.
[/quote]
Niinpä. Olen ennenkin yhden kaverin kanssa ollut sängyssä, en monesti. Minulla on ollut vain 5 eri seksikumppania enkä ole mikään jakorasia. Ihmettelen vain että miksi silloin minulle ei oltu tällä tavalla kuin nyt kun kaikki ovat ihan että "oikeastiko?! Ei ole totta!! Eihän se koskaan pane ketään tosta vaan!" Ap
[/quote]
Vaikuttaa kyllä kunnon sisäsiittoiselta takametsien junttikylältä tämän perusteella.
Voi myötähäpeä. Mikähän tämänkin avauksen pointti oli?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:56"]Onpa täällä taas ihme asenteita. Eihän ap misaään kohtaa sanonut, etteikö hän itse harrastaisi yhden illan juttuja. Ei seksi ole mikään juttu, mihin naiset pitää huijata, vaan naisetkin tarvitsevat seksiä. Tulkaa nyt jo pois sieltä 50-luvulta.
[/quote]
[/quote]
Vaikuttaa kyllä kunnon sisäsiittoiselta takametsien junttikylältä tämän perusteella.
[/quote]
Haha anteeksi jos sait sellaisen kuvan. Ei meidän porukasta kaikki todellakaan pane toisiaan. XD ehkä 2 on pannut samaa. Ei olla sisäsiittoisia:) ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:09"]Voi myötähäpeä. Mikähän tämänkin avauksen pointti oli?
[/quote]
Tarviko avata?
Mitä sitä sen enempiä mietittimään vaikka ei tavallisesti aina paneskelisikaan, joskus sen ensimmäisen pullon aukaisuhetki on kuitenkin käsillä vaikka ei tavallisesti ryypiskelisikään. Jos nauteit nii ole tyytyväinen ja yritä saada lisää taytettä itseesi.
Mitä täällä kehutaan miehen onnistunutta huijausta?
Ihan kuin kaikki miehet yrittäisivät huijata naista sänkyyn ja jos nainen suostuu, hän on tullut huijatuksi? Ihan kuin miehet olisivat aina kyttäämässä pankkikortin tunnuslukua ja jos nainen ei sitä älyä piilottaa, naiselle naureskellaan kun tili tyhjeni.
Tulee vain mieleen että mies ei kavereilleen panoistaan huutele, ja nyt kun itse menit huutelemaan niin totta kai tulee tommoinen reaktio jos kaverit eivät tiedä miehen panoista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:56"]Ap taitaa olla aika nuori. Miten ihmeessä miehen kaverit tietävät hänen panemisensa? Aikuiset, fiksut miehet ei kerro naisjuttujaan kavereilleen.
[/quote]
20-25, mutta kyllä täälläpäin on vähän sellanen meininki että varsinkin miehet kertovat panemisistaan. Myös naisetkin välillä. :) ap
[/quote]
Asutko jossain asuntovaunukylässä?