Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä tahattomasti lapsettomia?

Vierailija
24.06.2015 |

Minkä ikäinen olet, oletko ollut hoidoissa ja jos, niin minkälaisissa? Kauanko olette yrittäneet lasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison puutteen takia tahattomasti lapseton, ja sellaiseksi jään, kun ikää jo 41. 

Vierailija
2/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:32"]

Puolison puutteen takia tahattomasti lapseton, ja sellaiseksi jään, kun ikää jo 41. 

[/quote]

Etkö ole yksin halunnut tehdä lasta?

Jos joku on ollut hoidoissa, paljonko ne maksoivat? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:32"]

[/quote]

Etkö ole yksin halunnut tehdä lasta?

Jos joku on ollut hoidoissa, paljonko ne maksoivat? ap

[/quote]

Harkitsin joskus yksin lapsen tekemistä, mutta koska minulla ei ole minkäänlaisia turvaverkkoja eikä oikeastaan läheisiä ihmissuhteita, niin päädyin siihen että olisi väärin lapsi tällaiseen erakon elämään tehdä. Olen vaan sitten hyväksynyt sen että kun en kellekään kelvannut niin se oli sitten merkki ettei mun geenejäni kuulu jatkaa.

Vierailija
4/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Minä (23v) ja mieheni (25v) ollaan tahattomasti lapsettomia. Nyt on esikoista yritetty vuosi ja kolme kuukautta ja ensi maanantaina on ensimmäinen käynti lapsettomuuspolilla. Ei mitään tietoa mitä on tulossa ja vähän jännittää! Toivon vaan ettei mitään isompaa "vikaa" löydy.. Toki gynellä käytiin kun lähete saatiin, päällisin puolin kaikki kunnossa sekä minulla että miehellä (ultras miehen pallitkin) ja verikokeissa kaikki ok.

-Hosuli