Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän miehenne yrittää minua...

Vierailija
24.06.2015 |

Olen 20v nuori nainen ja etsin deittisivustolta oman ikäistä ja vapaata seuraa. Saan kuitenkin eniten viestejä  parisuhteessa eläviltä 40-50-vuotiailta miehiltä, jotka kaipaavat omien sanojensa mukaan piristystä elämäänsä. He valittavat kuinka ovat kyllästyneitä vaimoonsa ja kuinka vaimo ei anna enää lempeä. Olkaa parempia vaimoja, ettei miesten tarvitse etsiä jotain korviketta nuoremmista naisista!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan totta. Aina sille on syy, miksi mies lähtee etsimään lempeä muualta.

Vierailija
2/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mun mies.
Monestakaan syystä, mut yhtenä on ikä ja toisena tulee sun ikäs. Mieheni ei tykkää noin nuorista kersoista. Joten sori! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ap:n aloituksen ihan täysin. On niin helppoa nykyään netistä etsiä sitä piristystä elämään. Vaikka kotona asiat olisi hyvin.
t. Naimisissa oleva 40v nainen

Vierailija
4/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:19"]Tämähän on ihan totta. Aina sille on syy, miksi mies lähtee etsimään lempeä muualta.
[/quote]

Tai ainakin mies keksii sen syyn :)

Vierailija
5/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:23"]Eipä ole mun mies.
Monestakaan syystä, mut yhtenä on ikä ja toisena tulee sun ikäs. Mieheni ei tykkää noin nuorista kersoista. Joten sori! ;)
[/quote]

Sinunkin miehen märkä päiväuni olis panna nuorta tiukkaa pillua. Eihän se sitä tietenkään sulle kerro. T.mies itse

Vierailija
6/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:29"]Olen 20v nuori nainen ja etsin deittisivustolta oman ikäistä ja vapaata seuraa. Saan kuitenkin eniten viestejä  parisuhteessa eläviltä 40-50-vuotiailta miehiltä, jotka kaipaavat omien sanojensa mukaan piristystä elämäänsä. He valittavat kuinka ovat kyllästyneitä vaimoonsa ja kuinka vaimo ei anna enää lempeä. Olkaa parempia vaimoja, ettei miesten tarvitse etsiä jotain korviketta nuoremmista naisista!   [/quote] No ei ainakaan minun mies, olen 24 ja mies 27. Minua yrittää varmaan sinun ja monen muun mies. Käykö normaalit ihmiset deittisivustoilla?:D Ei voi ymmärtää

[/quote]Tätä asiaa minäkin olen miettinyt, eli miksi normaalit ja asiallisen näköiset ihmiset ovat jossakin deittissivustoilla? Eivätkö he löydä seuraa ihan normaalistakin elämästä vai mikä ihme on vialla, että pitää deittisivustoilta seuraa hakea? Tuollaiset deittisivustot ovat mielestäni naurettavia ja noloja.

Vierailija
7/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä huolit toisten parisuhteista?

Vierailija
8/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia ne miehet, jotka pettää

Vierailija
9/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten mun mies ole asialla. Aina saa kun haluaa. Tosin nyt haluan itse vaihtelua ja tilasin sille ylläriksi penisjatkeen. Ai ai, kun posti kulkee ja kusti polkee.

Vierailija
10/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samankaltaiset aloitukset tulee samasta ip-osoitteesta.... "Porvoosta", eli ei kannata ruokkia rumaa ja epätoivoista trollia.

Vierailija
11/11 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 16:29"]Olen 20v nuori nainen ja etsin deittisivustolta oman ikäistä ja vapaata seuraa. Saan kuitenkin eniten viestejä  parisuhteessa eläviltä 40-50-vuotiailta miehiltä, jotka kaipaavat omien sanojensa mukaan piristystä elämäänsä. He valittavat kuinka ovat kyllästyneitä vaimoonsa ja kuinka vaimo ei anna enää lempeä. Olkaa parempia vaimoja, ettei miesten tarvitse etsiä jotain korviketta nuoremmista naisista!

[/quote]

No ei ainakaan minun mies, olen 24 ja mies 27. Minua yrittää varmaan sinun ja monen muun mies.
Käykö normaalit ihmiset deittisivustoilla?:D Ei voi ymmärtää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi