Lapsia kannattaa tehdä nuorena
Siinä parikymppisenä viimeistään. Mukavaa kun nyt 40 vuotiaan saa nauttia elämästä ilman lapsia kun lapset ovat täysikäsiä ja asuvat muualla. Voi taas alkaa matkustelee ja elämään nuoruutta.
Kommentit (12)
ap, ei ehkä kannattais hankkia lapsia ollenkaan jos se on estänyt sua elämästä
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:07"]ap, ei ehkä kannattais hankkia lapsia ollenkaan jos se on estänyt sua elämästä
[/quote]
Kuka niitä hankkii. Vahingossa tuli.
ap
Äitini on sanonut samaa minulle, muttei kuitenkaan painostaen. Hän synnytti minut 19-vuotiaana ja sisareni 21-vuotiaana. Elävät tällä hetkellä isäni kanssa matkustellen ja ovat löytäneet mukavia yhteisiä harrastuksia, kun heillä on nyt paljon enemmän aikaa toisilleen. Olen itse tällä hetkellä parikymppinen ja kihloissa, mutta opiskelen kohta toista vuotta amk:ssa enkä ainakaan vielä koe lasten yrittämistä tähän tilanteeseen sopivana.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:07"]ap, ei ehkä kannattais hankkia lapsia ollenkaan jos se on estänyt sua elämästä [/quote] Kuka niitä hankkii. Vahingossa tuli. ap
[/quote]
Missä asut? Suomessa ei synny vahinkolapsia, kun naisella on mahdollisuus aborttiin.
Ei lapsia kannata hankkia ollenkaan.
Joopa joo. Muiden elätettäväksi ja vielä kun ei ole siinä iässä vielä kasvatustaitojakaan- niin ei ihme kun lastensuojelu kolkuttaa ovea ja sossusta haetaan elämiseen rahat ja minä maksan. Prkl
Sä olet vanha akka nyt ja yrität kompensoida täällä palstalla. Kuten muutama jo totesi, nuoruus kannattaa elää nuorena. Harmi, ettei tämä sinulle onnistunut. =)
Lapset kannattaa hankkia sitten kun itse haluaa tai voi.
Mielummin elin nuoruuteni aikanaan.