Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhmäliikkujat: kuinka usein käyt power/body pump -tunneilla?

Vierailija
24.06.2015 |

Minä käyn elixia-satsissa n. 5krt / vk ja kaksi noista kerroista on power/body pump. Loput on zumbaa, pilatesta ja cardio energy/core -tyyppistä.

Mietin vaan, että kannattaisiko lisätä vielä kolmas Power, jotta kehittyisi nopeammin vai pitää liikunta nykyiseen malliin mahdollisimman monipuolisena. Mielipiteitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ohjaaja minulle on joskus sanonut, että max kaksi body pump kertaa viikossa. Muuta sitten noiden tuntien lisäksi.

Vierailija
2/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää yksi kerta kuntosalin puolelle. Nuo ryhmäliikunnat lisää lihaskestävyyttä ja aerobista kestävyyttä. Ilmeisesti haluat hieman enemmän lihasta, kun puhuit kehittymisestä? Kuntosalin puolella käynti auttaa jo ihan hirmusti myös noihin ryhmäliikuntoihin, kun jaksaa aina vaan isommilla painoilla tehdä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 14:59"]Joku ohjaaja minulle on joskus sanonut, että max kaksi body pump kertaa viikossa. Muuta sitten noiden tuntien lisäksi.
[/quote]
Kiitos! Tämä on hyvä uutinen!
Ap

Vierailija
4/4 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:01"]Lisää yksi kerta kuntosalin puolelle. Nuo ryhmäliikunnat lisää lihaskestävyyttä ja aerobista kestävyyttä. Ilmeisesti haluat hieman enemmän lihasta, kun puhuit kehittymisestä? Kuntosalin puolella käynti auttaa jo ihan hirmusti myös noihin ryhmäliikuntoihin, kun jaksaa aina vaan isommilla painoilla tehdä!
[/quote]
Kiitti vinkistä. Mulla ei ole kuntosaliohjelmaa, kun yksin treenaaminen ei vaan suju multa. Se on umpitylsää ja alan lintsailla liikkeistä. Ryhmäliikunnassa saan tsemppiä muiden tekemisestä. Oikeastaan en kaipaa lihasta, vaan haluan lähinnä kiinteytyä. Eli allit ja makkarat minimiin.. Lisäksi tarvitsen liikkuvuutta ja syvien lihasten treeniä, kun olen jo nelikymppinen helposti selkä- ja niskavaivoja saava nainen.

Ap