Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko panna naapuriasi?

Vierailija
24.06.2015 |

Onko naapurisi hottis ja haluaisitko panna häntä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On kaunis ja fiksu mut sillä on jo ukko. m42

Vierailija
2/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pari rappua alaspäin asuu sellanen mallivartaloinen nainen. Vaikka tykkään enemmän naisista jolla on lihaa luitten päällä, saa tämä nainen kyllä mussa halut heräämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:18"]

Joo. Pari rappua alaspäin asuu sellanen mallivartaloinen nainen. Vaikka tykkään enemmän naisista jolla on lihaa luitten päällä, saa tämä nainen kyllä mussa halut heräämään.

[/quote]

Pari rappua alaspäin???

Millaisessa kortterissa oikein asut?? Voisitko tarkentaa

Vierailija
4/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On...molemmat naapurit.Harmi vaan,ett ovat naimisissa ja viel niin tuoreita äitejä,ettei maailmaan muuta mahdu kuin tuo baby.No,aika hoitaa tuonkin kuntoon...

Vierailija
5/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:18"]

[/quote]

Pari rappua alaspäin???

[/quote]

Anteeksi. siis kerrosta*

Vierailija
6/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku miksei. Valitettavaa tällä hottiksella on mies joka on rikas, nainen on mennyt rahan takia naimisiin. Nainen on tosihyvän näköinen ja mies 58v jolla möhömaha. Nainen haluaisi minua ja on sanonut kahvitellessamme suoraan. Sanoin muuten kyllä mutta olen yhden naisen mies ja naimisissaM50+.

Vierailija
7/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:00"]

Jos olisin sinkku miksei. Valitettavaa tällä hottiksella on mies joka on rikas, nainen on mennyt rahan takia naimisiin. Nainen on tosihyvän näköinen ja mies 58v jolla möhömaha. Nainen haluaisi minua ja on sanonut kahvitellessamme suoraan. Sanoin muuten kyllä mutta olen yhden naisen mies ja naimisissaM50+.

[/quote]

En mä ainakaan olisi kestänyt sitä että nainen olisi noin sanonut mulle. Sänkyyn olisin varmasti päätynyt, tosin en ole parisuhteessa.

Vierailija
8/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti panisi vaikka maksettais, toinen kaljaa litkivä sotanorsu toinen koppava muodoton perunasäkille näyttävä muija.

Vierailija
9/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:00"]Jos olisin sinkku miksei. Valitettavaa tällä hottiksella on mies joka on rikas, nainen on mennyt rahan takia naimisiin. Nainen on tosihyvän näköinen ja mies 58v jolla möhömaha. Nainen haluaisi minua ja on sanonut kahvitellessamme suoraan. Sanoin muuten kyllä mutta olen yhden naisen mies ja naimisissaM50+.
[/quote] Höpö höpö. Päivystät joka päivä täällä koko ajan. Alkaa jo kyllästyttää typerät juttusi.

Vierailija
10/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi ylänaapurin äiti ihan nätti. Mutten haluaisi, kun se antaa lapsensa mölytä niin paljon. Eli ei varmaan kovin fiksu ole. Muita kauniita/komeita ei täällä oikeen ole.

Vierailija
11/21 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:28"]On toi ylänaapurin äiti ihan nätti. Mutten haluaisi, kun se antaa lapsensa mölytä niin paljon. Eli ei varmaan kovin fiksu ole. Muita kauniita/komeita ei täällä oikeen ole.
[/quote] Toi on muuten hyvä pointti. Fiksu nainen on kiihottava. Siksi oma vaimo ei ole kuin tyhjennysastia. Krapulassa.

Vierailija
12/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai...mieli heikko liha kova
M51

Vierailija
13/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 15:18"]

[/quote]

Pari rappua alaspäin???

[/quote]

Jossain murteissa rappu voi muuten tarkoittaa porrasta eli esim. rappuset alas tarkoittaa portaat alas jne.

For your information.

Vierailija
14/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapuolellamme asuu urheilullinen nuorempi mies, jota voisin kyllä...

Vierailija
15/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos ei olisi varattu. Komea kolmekymppinen sporttinen mies. Satuttiin baariin yhtä aikaa ja paljasti siellä humalassa katselleensa mua, kun kävelen pihalla, "on nuo sun avut tullut huomattua", mikä oli kyllä vähän kornisti sanottu mutta... =D Ehdotti että tulisi käymään joskus kylässä, mutta pyysin keskittymään vaan omaan vaimoonsa. Ajatuksissa kuitenkin tapahtunut jo vaikka mitä... N37

Vierailija
16/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:00"]Jos olisin sinkku miksei. Valitettavaa tällä hottiksella on mies joka on rikas, nainen on mennyt rahan takia naimisiin. Nainen on tosihyvän näköinen ja mies 58v jolla möhömaha. Nainen haluaisi minua ja on sanonut kahvitellessamme suoraan. Sanoin muuten kyllä mutta olen yhden naisen mies ja naimisissaM50+. [/quote] Höpö höpö. Päivystät joka päivä täällä koko ajan. Alkaa jo kyllästyttää typerät juttusi.

[/quote]

En ole sinulle tilivelvollinen. Jos juttuni ovat sinusta typeriä, miksi luet niitä?. Tiedoksi vaan olen menossa käsileikkaukseen. Minulla on aikaa päivisin "roikkua" täälläM50+.

Vierailija
17/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:00"]Jos olisin sinkku miksei. Valitettavaa tällä hottiksella on mies joka on rikas, nainen on mennyt rahan takia naimisiin. Nainen on tosihyvän näköinen ja mies 58v jolla möhömaha. Nainen haluaisi minua ja on sanonut kahvitellessamme suoraan. Sanoin muuten kyllä mutta olen yhden naisen mies ja naimisissaM50+. [/quote] Höpö höpö. Päivystät joka päivä täällä koko ajan. Alkaa jo kyllästyttää typerät juttusi.

[/quote]

En ole sinulle tilivelvollinen. Jos juttuni ovat sinusta typeriä, miksi luet niitä?. Tiedoksi vaan olen menossa käsileikkaukseen. Minulla on aikaa päivisin "roikkua" täälläM50+.

[/quote]

Roiku, roiku. Huvikseen näitä yksinkertaisia juttuja lukee :D

Vierailija
18/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletko "herra" täydellisyys. N28

Vierailija
19/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 10:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletko "herra" täydellisyys. N28

[/quote]

En ole sama henkilö. Olen joo täydellinen, mutta ilkeä. Joskus vain repeää, sorry

Vierailija
20/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutten hyväksy pettämistä. Naapurin rouva on hyväntuulinen, reipas ja kaunis nainen. Aivan kuten vaimoni joskus oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän