Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

se "kelvoton ADHD-äiti" täällä taas hei!

Vierailija
24.06.2015 |

en löytänyt vanhaa ketjuani, joten aloitan uuden. pari päivää meni hyvin, tänään olenkin sitten raivonnut & räjähdellyt aamusta asti.. syynä mm. se, että eilen tekemäni linssi/kookos-keitto ei kelpaa vaan jälkikasvu koluaa hakemassa nakkeja sekä näkkileipää nälkäänsä. ja päälle ulistaan, että on tylsää tylsää tylsää..  niin on piruvie minullakin ! sataa, eli on sisäpäivä. eikä rahaa edes hakea vuokraamosta leffaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen adhd-äiti, kelvoton en kylläkään. Tänään olen tehnyt töitä muutaman tunnin, pessyt vajaan koneellisen pyykkiä (koska pesen joka päivä, niin ei ollut täyttä koneellista), tehnyt ruoan valmiiksi lapsille, käynyt lenkillä ja kohta haen lapset hoidosta kotiin ja puuhaillaan jotain kivaa :)

Kannattaisi käydä lääkärillä jos saat raivareita tms. Olin vuoden lääkityksellä, vajaa vuosi sitten lopetin ja adhd on kääntynyt kaikin puolin edukseni. Koti on tip top, koska touhuan koko ajan ja rakastan puhdasta ja kaunista kotia, liikun päivittäin, touhuan ja leikin lasten kanssa.. Olen onnellisempi ja tasaisempi kuin ennen. Sairauden ja omien tunnetilojen tiedostaminen autta paljon :)

Vierailija
2/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jo 2 menisit töihin, kun olet noin puuhakas ja lapsetkin hoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ketjussa kerroinkin, että kolmea lääkettä kokeiltu. tuli mahakipua, itkuisuutta tms. nyt jäljellä olisi vielä Strattera kokeiltavana, mutta on IHAN LIIAN KALLIS :(

on uskomatonta, miten kärsivällinen olin vauvojen kanssa ! mutta heti kun lapsi alkaa puhua, hermot menee..

aloittaja

Vierailija
4/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vesisade tarkoittaa automaattista sisäpäivää? En ole ikinä ymmärtäny tätä :D

Vierailija
5/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jotain lautapelejä jota voisitte pelata?
Netistä löytynee ihan ilmaiseksi leffoja?

Vierailija
6/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:46"]

Miksi vesisade tarkoittaa automaattista sisäpäivää? En ole ikinä ymmärtäny tätä :D

[/quote]

ei minua ainakaan huvita ängetä lapsille sadevaadetta! sitä saa tehdä syksyllä tarpeeksi ja seistä tennarit märkinä sateenvarjon alla pääsemättä edes istumaan, kun penkit märkiä...

aloittaja

Vierailija
7/7 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 12:46"]

[/quote]

ei minua ainakaan huvita ängetä lapsille sadevaadetta! sitä saa tehdä syksyllä tarpeeksi ja seistä tennarit märkinä sateenvarjon alla pääsemättä edes istumaan, kun penkit märkiä...

aloittaja
[/quote]

Ja sitten vingutaan ku ei ole tekemistä ja lapset hyppii seinille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi