Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mulla olla endometrioosi?

Vierailija
24.06.2015 |

Huolettaa, että mulla on endometrioosi, enkä sitten saa joskus tulevaisuudessa lapsia. Ikää on 21v. Menkkakivut on ekat 2-3pv sellaiset että häiritsee normaalia elämää, ja syön kouluterkkarin suosituksesta aina 2 ensimäistä päivää ibuprofeiinia kuuriluontoisesti, eli 600mg 3x vrk, ja se poistaa kivut. Kuitenkin mulla on menkkojen yhteydessä myös ulostusvaivoja, ns kipua ja ummetusta, ja maha sekaisin. Yhdyntäkipuja tms. ei ole. Onko siis todennäköistä että mulla olisi noiden oireiden perusteella endometrioosia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla.Suosittelen gynellä käymistä.

Vierailija
2/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireesi samoja, mistä itse aiemmin kärsin. Syyksi paljastui endometrioosi. Mene ajoissa lääkäriin. Minä viivyttelin liian kauan ja sairaus ehti tehdä pahoja vaurioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun syömään menkkakipuihini 6-12 x 800mg päivässä ja kivut kestää muutaman päivän. Sit on pahoinvointia, närästystä, migreeniä yms vaivoja. Menin lääkäriin joskus nelisen vuotta sitten kun en jaksanu enää vedellä kourakaupalla lääkkeitä, määräsivät mulle jonkun lääkkeen joka ei auttanut, sit sanottiin ettei heillä ole mun vaivaani lääkkeitä, sanoivat että pidä menkkojas vähemmän e-pillereiden avulla. Mitään tutkimuksia ei oo koskaan tehty eikä uusia lääkkeitä määrätty.